Jump to content

Accord`82

Фен
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Accord`82

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Място
    Варна - Русе - Eisenach
  1. ..."Един приятел разправя,че неговия дизелов Акорд 2.0. TDI 1997 бил 135 коня?"... ...Транскрипция... >Кой, Какво, чий, какъв, *Акорд 2.0. TDI 1997*, какво правел?...< ...Въпрос... >Не съм срещал такъв модел на двигателя....< >Няма такъв модел.105к.с е двигателя< - правилен отговор! >някой да знае нещо по въпроса?< > Колегите от Япония ще ти отговорят с най-малка грешка, иначе всички знаем< ...Отговори... Има такъв модел! Чип + филтър + малко работа по турбината и готово. => Факт опааа...то мноо лесно било бе чипче туй онуй и е ги 30 магарета отгоре.... => ...това е от iS серията... Мисля,че по-вероятно е да няма нищо такова...просто да му се иска на пича! Щото сега си взех един такъв дизел и аз и вероятно иска да се изкара по-голям пич Но ако сте чули нещо,споделете,че да не се излагам като го "разбия" с факти Фактите ги пише в дебелите книги! Ако искаш да знаеш и да разбиваш с факти - четеш дебелите книги Ако искаш да си подмятан като вълна, ту горе, ту долу(съмнявайки се във всичко) - слушаш и се съгласяваш, изборът е твой! По темата Конкретно: Пичове хайде пишете от кой град сте, като се присъедините, не за друго, ами щот ми се отдава да поставям диагнози - чувам лагери, биелетки, кормилни накрайници, аванс, клапани, накладки, водни помпи, ролки и още доста неправилно работещи механизми; но това не е важно...за мен Важно е за Вас да знаете с каква кучка сте се сдобили и да знаете до колко "да си ги мерите" Verstanden? Аз лично с приятелката, лапето и багажа държах на кантар до 3та един такъв 2.0ТДИ и той със същия товар и после дойде кръговото... Всичко е много относително; 105 или 135 е бил преди "Х" години при някакви лабораторни условия на стенд(дино)! Сложи години стареене, начин на експлоатация, качество на ГСМ (гориво смазочни материали) и стил на шофиране на собственика и получаваш диференциално уравнение със затворен интеграл от + до - безкрайност, което ако успееш дори да предположиш как изглежда отиваш пред огледалото правиш си снимка с ай фона и след 10 години я изваждаш и си казваш: Б.х Ма. Му! Ето какво се опитвал да ми обясни ониа Фий от форума...
  2. ...и кво сега баба като не харчи повече от 6,5 с рязане трябва да се гръмна ли
  3. Трънчо пратих ти линк към всичко за автомобила, ти взе че се разчисти и изтри цялата трета страница Какво повече да ти обяснявам? Към колегата пуснал темата: Искаш да ускорява бързо, да вдига 200 или да харчи колкото е по заводски данни?Повярвай ми много е важно да знаеш КАКВО искаш! ..едва след това започваш да търсиш начини за постигането му.
  4. Ееее най-после някой да направи виртуален паркинг на Акордчетата ; Браво колега! Сега, аз като водач на един от най-старите Акорди в БГ /2 ген - 1982/ ще започна с това ,което написа колегата по-горе: Няма лоша кола има лоши стопани и некадърни майстори! Това е ръйш! Купих баба преди 6 години за 400лв щото имаше нови предни гуми, с които карам и до днес. Състоянието и беше ужасно, беше претърпяла катастрофа със ЗиЛ, после я караха добри "приятели" докато бях на рейс и сега колата няма здраво място, като аз съм се разписал само с една джезгия на вратата.Първите четири години колата стоя пред блока, на петата /2009/ я подкарах и навъртях 18 000км, а за тази вече почти 9хил. + - сменил съм четирите амортисьора щото просто бяха се разглобили , предни дискове и накладки и възтанових един кормилен накрайник. От тогава само бой; с най- евтиния бензин и най-евтиното масло/не българско, разбира се/. Двигателя е за ремонт, но: 0-100 = под 10сек. среден разход 6-6,5 бензин, газово никога е нямала, няма и да има До седмица мисля да и внедря клетка за водород да може да диша спокойно и да не ака много - - НЯМА, този автомобил е железен, ще го карам докато не спре сам , но това няма да е скоро, защото имам резервен двигател и кутия Преди нея карах фиат 126п, нисан, БМВ, рено и др. по малко; нищо не може да се сравни с Акорда, изключително сигурен, комфортен, надежден и икономичен автомобил! Все пак точно с този модел започва производството на Хонда в САЩ. Ко знайти Вии
  5. Браво за организацията пичове! Днес ако не вали ще има ли мероприятие? Ако ще има бройте се с 1 повече Към колко часа се събирате? Поздрави!
  6. Ае хора, сега топлата вода ли ще откриваме В реалния свят степента на ускорението е това, което печели състезанията, а не максималната мощност Въртящият момент е най-важния елемент в уравнението и ако двигателя не може да го произведе в ниските обороти ще отнеме цяла вечност докато стигне високите, където е борбата кой да е Бога на максималната мощност . Всеки път когато сменяш предавките оборотите падат и трябва да изкачваш отново тази хлъзгава планина, зада си върнеш онези "толкова важни" стойности на максималната мощност .За перформънса на един автомобил се съди по степента му на ускорение от една точка до друга, а не по максималната мощност, която дава. Та, правилният въпрос не е за макс. мощност а за произвеждането на колкото може повече въртящ момент в дадения отрязък от обороти, който пък ще доведе до най-доброто краткотрайно ускорение .Лично аз смятам, че най-добри резултати се получават в реални (динамични) условия, където взимат участие и фактори, като маса, въздушно съпротивление, сили на триене и т.н. Защото като излезеш на пистата и някой с 80кг по-лек и с 20кс (примерно) по-слаб те направи смешен си оставаш с една хартийка на която пише някакви цифри и графики и с кинти в " - " !Но всеки знае себе си, аз просто изразих моето мнение в темата на колегата Успех на всички!
  7. ... и? Толкоз Ми добре, тогава да започна с въпросите; те са към всички, очаквам най-малко 3 отговора... Някой има ли някаква обща представа или идея как трябва да изглежда този форум някога /новият, по-добрият, S.E./? Каква е структурата на настоящия или по-точно кой кой е и каква функция изпълнява? Задавам въпроса, защото преди да започнем с тунинга трябва да сме наясно какво искаме да постигнем и по-важното: кое с какво да подменим, зада постигнем трайни и задоволителни резултати Та: войводата/cls "Само да изясним нещо - модераторите не могат да създават подфоруми." , кой остана Al Capone "Какво му е на раздел проекти? Моята кола е почти в тази вързаст както и почти 2/3 от колите във форума. Ретро раздел когато се съберат голям брой такива теми." ... и ....точка Дон Admin, следващият ми въпрос е към Вас: от последните три страници става ясно, че основните проблеми на форума до момента са 1)"Раздел Продава", 2) Фекалийте, които очевадно несмогващите Модератори ринат непрестанно, плащайки висока цена, тъй като почти винаги вятъра духа срещу тях, и 3) недоволните колеги, които правят вятъра. От къде тръгнаха разправиите в Раздел продава и защо? Искате да увеличите модераторския екип или да го подмените с нов? И в двата случая въпросния кадър трябва да отговаря на конкретни изисквания, какви са те? А кои ще са модове това го решавате Вие (като стоящ на върха на пирамидата) и настоящия екип на Модераторите(пазителите на реда-respect) Към всички съфорумници: Хора, света тепърва започва да се тресе яката; в общи линии не ни чака нищо хубаво през следващите десетилетия Но всичко ще е по-лесно ако си имаме повече доверие и се държим заедно! Зная, че всички сте ядосани, малко или много унижени, писнало ви е на х*я и с право Помията с която ни заливат ежесекундно медии и управляващи има за цел точно това - да ни отчая, озлоби и застави един срещу друг Нека всеки от нас влизайки във форума поне за малко да се откъсне от грозната реалност и запазвайки добрия тон да научи или сподели нещо полезно, да помогне или да се позабавлява Та нали това е идеята В крайна сметка тука сме най-мощните мечтатели, е, остава да действаме Айде със здраве и ГААЗЗЗ!
  8. В САЩ границата на автомобилите, които минават в графата "Classic Cars" или "Retro" е 25 години. Няма защо да откриваме топлата вода и да образуваме излишни неравности по вече утъпкания път! За тези, които ще си зададат първия въпрос: "Е мойта, като е на 20+1,2,3 години що пък да не мине за ретро?" Ами защото, ако ще назоваваме нещата с истинските им имена, тези автомобили спадат към т.нар. Young-таймери. Факт е и това че през 2011 за ретроавтомобили ще се смятат и тези произведени през 1986 и така +1+1+1...и до тогава сток сивик няма да остане Но както и да е, аз като собственик на вече 28 годишен Акорд мисля, че на тези машини им трябват единствено оригинални части и грамотна техническа интервенция, зада стъпят на асфалта(от където не са слизали) с пълния си блясък и индивидуалност, като в 80те години. Така че остава да научим от Модераторите колко гласа са нужни за това начинание
  9. Ами то в чуждестранните, а дори и в почти всички наши автомобилни форуми си има по един такъв озаглавен "Ретро, Класически, Oldschool" или др. Лично аз не смятам, че Хонда Ерата започва едва през 1988-9 година, а и съм сигурен, че дори и притежателите на съвременните модели, ще проявят поне малко любопитство към родословието си. Лично мен не ме интересуват особено дино графики, турбини, чипосваници, как да изкараме сатленката на Б16ката, стейдж 64 кевлар и прочее. Все пак има и хора, които искат да споделят знания, опит, впечатления за тази ниша автомобили и просто да enjoy the ride Пък то на улицата няма динота и компютърни глави, единствения съдия е баши Баир, където лъсва истината Аз съм ЗА ...нещо ново
  10. Отговор на Фена:Докачлив-да, но не и когато ме критикуват неграмотни и незнаещи хора .Ами аз да съм казал, че моята кола е в перфектно състояние - използвай цитат, ако намериш тези ми думи!"и още колко време може да изкара в това си състояние преди да се върне там откъдето е дошъл?" - кога смятат да я мачкат, щото аз до 10.02 съм зает , ето Благоволих Какво са ти писали колегите сие тяхна работа Ти ходи ли да видиш колата? Качи ли се в нея, покара ли я, знаеш ли колко от частите и стават за нещо? И да те успокоя идеята ми беше да реставрирам това возило, щото части не ми трябват, а този на приятелката ми е доста по-запазен от вашия, движи се има номера, документи и е с оригиналните брони и и и...Но както е написал колегата PRELUDE: що не я взе ти ве? или някой от всичките ти колеги дет са ти писали, в крайна сметка става дума за 150-200 евро нали? Не се мъчи, аз ще ти отговоря Щото ако беше попрочел малко повече за карбуратори, цилиндрови глави, колектори, налягания и вакууми от тея двата Акорда дет си ги взел сега щеше да имаш един, ама кат хората, а не като сега 2/3 кола!и парички за бензин щеше да имаш и за 2kW музика щяха да ти останат! Пич прочетох ти всичките теми-главата ме заболя Въпроси от сорта "трябва ли да минава вода през всмукателния колектор" или " туй долу на снимката до турбото ко е?"(уейстгейт)-спирам до тук- ми говорят единствено, че си гол и бос, технически неграмотен, а и на всичкото отгоре се имаш за някакъв кинг на акордите AVE FEN Е а кажи ми сега:кой е по-добрия стопанин? Аз дето карам най-гнусния , мърляв и засега единствен(щото друг не се похвалил) Акорд хечбек 2г със заводските или поне близки до тях параметри или ти с турбо карбураторния, изпилен, портнат и още само ти знаеш какво А20А2? Момче не си герой на нашето време, като тръгнеш нанякъде трябва да знаеш три неща: кое е пътя, кое е илюзия и най-важното- НАКЪДЕ СИ ТРЪГНАЛ! А колкото до мечтите ти - аз ги изживявам всеки ден. http://kingofdreams.snimka.bg/automobiles/...467641.17136420 Това дето го виждаш е семейният ни автомобил, пак така грозен омачкан, само че с малко по-лъвско сърчице и на малко повечко километри от несбъднатата ти мечта! Кожа, клима, пълен ел пакет, кво повече? А тази хондичка дет ще я спасяваш мога да ти поЖелая успех в начинанието PRELUDE е прав, да не е първата дето ще я намачкат Наща нали си е в гаража, пък туй дрифтили с него нам си ко, айде нема нужда И най-вече за нищо на света не бих купил никоя кола свързана и по-най беглия начин с тебе. Как може да те е яд, че някой може би ще купи нещо, което е обречено, не е твое и някой друг те е светнал за него? Я отивай да спиш!
  11. Аве синко (фен) ти се наака преди да си пръцнал още .Бива ли така да рипаш-емоциите са лош съветник от мен да го знаеш!Отговор на TANKISTA: Пич има една латинска поговорка която гласи: Species Decipit - демек, външният вид мами! Какво имам предвид:Тази хондичка моята дето си я разгледал в галерията ми мога много бързо да те светна защо е в това състояние, а именно:в Бургас предницата на колата бива премазана от ЗиЛ, чийто драйвер изтърва педала на съединителя, докато се опитва да направи маневра назад; резултата: смачкана предница(всички ламарини и брони) и счупено предно стъкло. След като колата идва във Варна (вече у брата на собственика) тя стои 4 години пред моя вход.Тогава аз решавам да я купя за 400лв(щот двете предни гуми са нови зимни) поради факта, че праговете и не са изгнили. Отивам в магазина и за 400лв купувам 4 амортисьора предни дискове с накладки и 2 семеринги за валовете.Всичките тези неща се сменят от MIYAMOTO, като ме предупреди, че семерингите може да протекат, защото са корейски-така и стана. Заминавам на рейс,а брат ми дал колата на едно пишлеме, щот нямал с ко да ходи на работа Резултата: изкривен заден ляв носач+разбит лагер на колелото, огънати прагове, под, врата. Решават,че не могат да оставят така нещата и се хващат да шкурят и китосват,следва боядисване за без пари и колата е в сегашния си вид. А споменах ли,че динамото беше от Волга, 4 от 8 гърбици на разпределителния вал са износени с повече от 1,5мм, от шофьорската страна под волана нямаше една здрава пластмаса, щот като е била здрава и читава са се опитвали да я крадат и са натрошили всичко...Няма смисъл да продължавам.Естествено, че нищо не съм пипнал по колата, защото тя си върви и харчи малко, а нещо което върви НЕ СЕ БУТА! В гаража си имам още един двигател+кутия, окачване, ламарини и всичко, което ми е необходимо за реставрацията.Естествено, че няма да го приема изобщо лично, защото не си ме обидил по никакъв начин изразявайки мнението си! Жив и здрав и ще видиш на националната какво ще стои до прелюда Следва отговор на Фенабг...
  12. 7.Теми или съобщения с безсмислен, обиден, заядлив и нападателен характер към участник във форума са забранени и ще бъдат редактирани и/или изтривани моментално. При многократно правене на тази грешка участникът се изключва!
  13. Аве как се пишат лични тука е..си
  14. Ами основните работи: състояние на двигател и ходова част, огнища на ръжда, салона как е, документи ясно че няма, там ще видим.Въобще всякаква информация би ми била полезна, защото на практика не знам абсолютно нищо за количката.А, и цената!
  15. Клега страшно ще съм ти благодарен, ако можеш да ми дадеш някакви координати на човека, който я стопанисва в момента Намеренията ми за покупка на колата са сериозни, но поради факта, че Варна е доста далечко ми трябва малко повече инфо за колата и състоянието и; твоите впечатления какви са, каза че си я срещал по улиците?Благодаря ти предварително
×
×
  • Създай нов...