-
Мнения
253 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
6 NeutralОтносно pgh
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Civic Hybrid 05 CVT
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Колкото и да не ми се искаше, май ще сменям ЦД-то - на там отиват нещата ( не само заради радиото ами и още две причини не по-малко дразнещи)Но все пак ако някой знае нещо нека сподели - може да е полезно на някой друг.
-
Адаптация на тунер от USA към EU стандарт В руски сайт видях, че извършват такова нещо вижте тук: http://ertasvc.ru/parts/146.htm Знаете ли къде в БГ мога да се възползвам от подобна услуга?
-
Има! Леко вибрира при потегляне, но все още е в поносими граници.При предишната смяна на трансмисионното масло се оправи но 10-15 хиляди км след това пак започна. (сменям трансмисионно масло на всеки 30 000 мили, както си е по учебник)
-
В никакъв случай няма да го сменявам сам. Технически съм грамотен, но не чак до толкова "Козата си сака пръч" както се казва Със сигурност ще е в сервиз, където са правили такова нещо и преди, само дето още не съм решил в кой точно. Ще искам оферти (включително и теб), защото знам че тоя ремонт си е "изваждане", но нека на първо време осигуря частите и съвсем да започне да тресе и тогава ще сме в бокса Въпросчета: Видях че номер 2 не ограден и наистина май върви отделно от комплекта. Така че има голяма вероятност да пристигне без него, - Направо да го поръчам и него отделно за всеки случай нали ? И нещо не виждам гарнитурата на схемата - можеш ли да съдействаш да и видя номера?
-
Скоро му идва времето на съединителя на CVT-то, може би ще изкарам лятото с него но мисля да подготвя частите да са готови. Може ли някой в час да ми помогне, като ми каже кои са нужните части за да се смени тоя съединител. Най-добре по схемите на сайта http://www.hondapartsnow.com/ за да им вадя директно каталожните номера. Колата е : CIVIC | 2005 | 4DR MX (HYBRID) | KL CVT
-
Ми те нали тук само ще "Сглобяват" колите от китайски части което си значи, че частите пак ще са внос Политиката с частите ми е предварително ясна - Продават ти евтино колата и после вече като няма къде да ходиш ти свалят главата до кръста за части. Неоригинални части на китайските коли едва ли ще има Кой ще прави менте на ментето хахахах
-
Значи дори да се абстрахирам от това на кого е, кой ще пълни гуша, българска или не и всичките фактори, които изброихте:- Никога! Ама абсолютно никога за себе си не бих купил нещо, което се очаква да е по-зле и от шкода. Ако съм такъв че да купувам служебни коли може да се замисля, но пак не бих взел толкова нисък клас возило. За фирма бих взел по-читави извън гаранция коли с евтина поддръжка и изобилие от части, като голфчета например.
-
още миналата седмица с нови brdgestone turanza er300 ecopia
-
То модела може да го няма, но почти 90% съм сигурен, че фар ще си намериш от накъде в САЩ и на много по-добра цена. Онези там имат от пиле мляко. Луди са на тема части! Дори разни коли от 69-та година можеш да ги купиш целите на чисто нови части. Което не се произвежда вече оригинално се прави реплика по чертежи и пак го има. Намери каталожния номер и се разтърси из нета, защото цената, която са ти обадили там където си ми се струва доста височка.
-
Пуснете си ICQ! ( колкото и да си мислите че това е отживелица) то все още си е най-доброто за чат. Има прекрасна търсачка за контакти с филтър по държава, град и говорими езици и много други опции ( нещо което в скайп го няма )Свържете се с хора там, поговорете си, съберете реални впечатления от това което се случва. Ако насреща някой ви се стори по-читав, можете да изпратите пари, директно на него по банка или Western Union и той да ги дари там или използва за каквото прецени благотворително. Или колет с някакви неща от първа необходимост. Предполага се че ако стои зад компютър няма да е от нуждаещите се, но вероятността парите да достигнат до някои нуждаещ се е много по-голяма ако ги изпратите на човек отколкото през каквито и да било дарителски сметки, смс-и и щуротии. Освен това ще намерите нови приятели!
-
За 8-ма ген. не знам, но ще кажа за 7-ма как е:В БГ изобщо не може да се намери, такова животно - "Невалиден каталожен номер" излиза в програмата на бултрако.От Щатите един оригинален фар излиза $102,55 без транспорта ( преди два дни ми пристигна защото и мен ме сполетя същата участ )Потърси за цена за твоя фар тук http://www.hondapartsnow.com/
-
Това там (кондензатор ли е, радиатор ли е, топлообменник или както там му е най-правилното име, където се събират гадините) се намира някъде по средата на таблото и много трудно може да се стигне до него. През решетките в купето ако пръскаш ефекта е нулев - като пуснеш после всичкия спрей го изхвъля и не минава от там където се иска. Аз правя така: Като махна филтрите завирам тръбичката и в двете посоки (нагоре и надолу) и пръскам по 2 секунди )След това затварям отделението за филтрите с капачката, но без да слагам самите филтри. Пускам климатика на максимално студено и вентилатора на минимум за 10-тина минути.Идеята е спрея да влезне в системата и после като включиш климатика на макс тази течност да кондензира върху най-студената точка и да убие всичко живо там. Дано съм бил полезен.
-
Без филтри изобщо не си е работа... . 1. Ще дишаш всичката тази прах, която виждаш събрана на филтъра2. Купето ще ти прилича на бунището в суходол 3. Някоя есенна утрин при пускане на вентилацията може да ти напълни очите със смлени листа за събуждане :huh:4. Гарантирано ше се задръсти перката на вентилацията особено ако е като моята- наподобяваща турбина с много фини процепи. и т.н.
-
@Honda user , Не се засягам, но ако бях твърдо решил нямаше да питам. Противно впечатлението с което си останал - за сега мисля да не използвам повторно филтрите, освен временно ако тези на колата са супер-задръстени, и чак намаляват значително преминаването на въздух и докато дойдат следващите нови. Все пак ще е доста полезно ако някои вече е слагал измит филтър да сподели как е, и ако положението е зле от всякаква гледна точка и не става дори за временно решение тотално ще се откажа от тази идея. П.П @tsurko намирсиването може да не е само от филтъра. Има едни препарати, които са за почистване на климатичната система които се впръскват с тръбичка към топломенника на климатика и убиват гадинките, които се развъждат там и премахва миризмите. Особено ако и в колата се пуши тогава тази смрад се развива още по-често и тази процедура се прави по два пъти в годината за да не мирише.
-
Днес ми сваляха преден диск и главина, за подмяна на скъсана шпилка. Съвсем отговорно мога да кажа, че Без да играе чука не става! Тази комбинация "чук и ударна отвертка" дори не мога да си я представя.