-
Мнения
88 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно GTI-8V
-
Ранг
Потребител
Contact Methods
-
Website URL
http://www.needspeed.tv
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Smolian
-
Нещата за сварсени и единия фактор без другия нямаше да доведе до този изключително тешак инцидент. Ако там нямаше срители нямаше да има пострадали. Ако органисатора/полиция беше ги изгонил нямаше да има пострадали. Ако нямаше близкане мешдо некои пилоти колата нямаше да излети там. Мисла че имено заради това е редно да се мисли върху всичко сварсено а не само върху едно нещо. Само в комбинация на подобряване на всички фактори едно застесание може да биде по сигурно за всички. А за мнението на Stancho 1, загласен сам с теб. Всеки застесател требва да има добра доса спортна агресия но ако тук тинката граница до истинска агресия се преминава става много опасно. Направих преди неколко седмици предлошение в АДАС всеки ИНЦИДЕНТ където за замесени две или повече пилоти да биде разледван и от АДАС и от Федерацията и да се накъсват пилоти които превишават допустимото агресия. За Пилоти които харесват да се близкат безкомпромисно има други дициплини, например Сток Кар, там е нушно да се близкаш колкото повече толково подобре :-) Честита победа на Тони, нека да не го забравиме заради трагедията!
-
8 слика BFGoodrich g-Force R1 Size: 245/40ZR18, Load Rating: LL, Blackwall, ZR Speed Rated, Treadwear: 40, Traction: B, Temperature: A цена в САЩ на която съм ги купил: US$ 250 цена Лева 175/брой (всичките са чисто нови) 8 слика Hoosier R6, Size: 245/40ZR18, цена в САЩ на която съм ги купил: US$ 282 цена Лева 175/брой (4 x чисто нови) цена Лева 100/брой (4 x 10км износване) за контакт: - на личната - alex@adas.bg - 0887-787-787
-
Продавам 1 комплект мокър Слик и 1 комплект Интермедият Слик, второ употреба, Размер: 225 на 650мм на 18" Цена: 75 Лева брой Продавам 6 Нови Гуми Нитто Енво 245/40ZR/18 Само в комплект, Цена: 1500 Лева излиза че един брой на тези чудесни нови гуми е само 250 Лева! за контакт: - на л.с. - alex@adas.bg - 0887-787-787
-
Продавам Гащеризон и Обувки Sparco Гащеризон: Model Sparco Sparco Manufacture: 2007 FIA Standart: 8856-2000 Size: 54 Много добре запазен, няма петна, не е изцапан или друго подобно. Oбувки Sparco Model: не знам, няма ги вече в каталога FIA Standart: 8856-2000 Size: 43 Перфектно запазени, единствена забележка е, че на единия има малко червено. Идея си нямам от какво, но не се маха или поне аз не успех. Цена: 500 Лева За Контакт: Алекс GSM: 0887-787-787 емейл: alex@adas.bg или на л.с.
-
Един мой приятел от САЩ ме помоли да поствам този клип в нашите форум-и с молбата на които му харесва клипа да дава негов глас за да може да печели некои лев евентуално.Мисла че клипа е много готин и заслушава един глас :-)http://www.procharger.com/videochallenge.shtml?v=kTBBEBx_GSw
-
Мои много добър приятел има сервис в софия и търси 2 механици и един чувек за диагностика.Чувека на диагностика задължително требва да владее немски или англиски!Заинтересуане хора моля да се объдат на0889-33-11-55 (Лубо)за условиета и повече информация.
-
Радвам се че ти харесва колата. Порашениета и целата застесание беше ушазно за мен. На тренировка 1 прекисваше двигатела на 4000, 5000 и 6000 оборота, на тренировка 2 проблеми с мешдиня диференциял. Цел нощ работиха механиците но явно сме обиркали неща на още по зле същото на загреваща обиколко преди старт видях че колата си през целото време в режим "launch control", тоест на 5500 оборота максимум от нормалните 7500. Никаква сила и тяга. Но си мислих да финиширам все пак така да всимам неква точка. След когато изпреварих Cosworth-а ми изчесна 5-та предавка и сам заседнал за неколко обиколки на 4-та предавка, после се върнаха поне 3-та и 2-та само и само да изчесват пак до края. Още не сме разглобили колата но щетите за голями, най вероатно скоростна кутия (само 1-а и 4-та работат), мешдиня диференциял, задния диференциял, помпите за диференциялите и масления радиатори за диференциялите. Еххх, сигурно изникват и некои други неща де. Ушаз направо ....
-
нискам да ви се бъркам в органисъциата, но ако тръгвате в 10.30 всъщност изпуснате 2 групи и точно тези 2 за единствените с Хонда учазтвие ...
-
некаде четох че се забирате в 10.30, ако това е за неделя застесанието е минало до когато стигнате там сащото групите почват в 10.00 ....
-
Ето и програмата на застесанието:http://www.dracon.bg/new/tab/naredba200809.pdf
-
Ами да, мисла да се разхода малко в сибота, ти?
-
Качваш се на магистрала за Пловдив, когато вишдаш табела: "ХИСАР" и "КАРЛОВО" отбиваш и излеснаш от магистрала и караш посока на двете градове, от там нататък само на право, минаваш през село "Граф Игнатево", караш само на право посока "Хисар" и "Карлово", след около 16 - 18км от пловдив требва да завиваш на лево, има малък знак, точно когато завиваш на лево има влакова линия, подължаваш още некаде около 2 км направо, пак има малък знак "Състезателна Писта", ето, там си ....
-
Тук требва да ти поправа малко. Сначи Бедини с сигурност е най добрия пилот от всички които участват на български писти. Той има огромен опит, мисла че е карал 30 години писти и rally по цело европа, по мойта информация е станал и ведниш 3-те на европейски rally шампионат, така че в никакив случеи не е некои които не може да кара!
-
Много интересно се разви темата. Аз съм раздвоиен за учащвието на Порсчето и Ауди-то. В едната страна има правилник в другата за атрактивни коли.Сначи по правилник се допускат коли до 3500 кубика, турбо се омношава по 1.7, на мои Мицубиши това прави например 3.400 кубика. Сега при Ауди-то на Бедини, той е с би-турбо с оригинално 4200 кубика, прави общо 12.138 кубика, всеки сам да прецени колко е голямо разлика....."MIYAMOTO" е писал че това требва да мотивира другите пилоти, ами какво да ти каша, с изключение на мен всички други за 8+ секунди назад на обиколка, това е не разлика които с мотивация може да наваксваш, това за светлини години за другите пилоти. А за мен, макар че мога да държа темпо по време на застесание е само важмозно с каране на 120% а ресултата е наяве, 2 спукани гуми от бордеури, това е. Всеки ми се кара че поемам този риск и че карам на предел като новак и с лош кизмет, с отпадане губа тотално, но така е моторспорт според мен, требва да се кара на максимум и не на разходка :-))))Щех да забрава, и ние мислихме по неква време на слошиме stroke кит и да увеличиме кубятура на 2.300 кубя, но щехме да надвишиме позволена кубятура и не го направихме естествено....