Jump to content

InsaneP

Фен
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно InsaneP

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Габрово
  1. Глей ся къф си пумпал Викам да напрайм снимките на плакати , и да ги разлепим още в събота на узана .А за клипчето дето гърми,мисля да платя на общината да го въртят на видео стената до балкан
  2. Имам разни лепенки в мен искаш ли да ти ги подаря А пък и мога да ти намеря ГТИ и т.н.
  3. То да ти кажа ли ,не само на Москвичите е така,в сервизите без стенд как мислиш ,че правят реглаж?
  4. Герги махниги тея цайси бре Дон баро гъзаро.Ще се срастнеш с тях.Иначе честито за поредния франкенщайн
  5. Честито за победата и oт мен И още веднъж благодаря.
  6. Всъщност 306 2.0 хси е 121 коня,с най-многото екстри ,което го прави най-тежкия модел.Въпреки всичко това не го оправдава.Макар,че 405 с такъв мотор върви много повече и аз незнам защо
  7. Също може да нямаш искра от датчика на Хол в делкото.Според мен той ти прави мизерии ,понеже оборотомера взема точно този сигнал,а и от този датчик обикновенно няма искра.А къде точно се намира нека Терориста да обясни ,че той го прави тоя датчик 50 пъти.
  8. Като влезеш вътре и натиснеш съединителя шума изчезва ли?
  9. Мхм,Озон се водеха!Ама електронния жигльор е един и е на празния ход и естествено е 50 вакума и един ключ ц/к .И ладите съответно го имат.И не само японските карбове ,ами и много други около тея години.
  10. Терористе тоя път не си прав.Знам ,че моя опит не е от хонда ,но :1:При изправен термостат колата загряла ли е до работна температура не можеш да свалиш температурата на мотора ако ще отвън да е -20 градуса.Просто отделяната температура на мотора е предостатъчна да задържи мотора при всякакви режими.2:Дори при спускане на скорост продължително време пак при изправен термостат температурата не мърда (незнам защо уж няма гориво но факт!) Това е тествано лично от мен.3:При изправен термостат на -20 паля и пускам парното на 4-та степен и колата пак почва да загрява но по-бавно при това колата си седи и си работи на нисък оборот!-Тествано следователно когато останеш на малък кръг дори температурата отделена при нисък оборот е достатъчна макар максималното охлаждане пак да надделее!
  11. Ами как да е случаен,като е със японски свещи
  12. Определено чип 1 ми хареса доста повече.
  13. И аз залагам на серво!Според мен започва да ти се втвърдява мембраната на сервото!Забележи дали след изрязване на двигателя педала си омеква и после пак дали се втвърдява!Както каза Герги явно не си карал москвич !Иначе оборота си е нормално да пада малко!Почти на всяка кола ,като земеш да помпиш повечко на спирачката започва да пада оборота,нормално все пак смуче въздух това серво!Поздрави!П.П :За Teror1sta : Серво а или ? ;)
  14. Герги ако е ТПС точно,като загрее ,ще се оправя!Моя как е според теб?Аз залагам на температурен датчик,ако има и на въздуха също е възможно!Чак толкова прецакан клапан за нисък оборот не съм виждал!А има възможност и МАП да е!Тва е според мен!
  15. Само да та коригирам!Добавката беше STP!
×
×
  • Създай нов...