veso_civic
Фен-
Мнения
15 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно veso_civic
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Място
перник
-
Има чувствителна разлика м/у ръчкане при -20 градуса и при +40 градуса! +40 градуса си е почти загрят двигател!
-
Колеги да кажем че при студен двигател бензина от горивовъздушната смес кондензира по студените стени на цилиндрите и влошава чувствително мазането м/у буталото/сегментите/ и цилиндрите и увеличава доста износването. Затова ако нямате "зор" не ръчкайте колите си докато не позагреят
-
За проверка на катализатора в мануалса има посочен начин, сваля се и се проверява срещу светлината дали е запушен, а иначе аз работя на ГТП и там газ анализатора показва доколко ефективно работи катализатора независимо от пробега!
-
Ако става въпрос за ръководството за експлоатация го имам на англииски. Мога да ти го дам да го копираш даже и без почерпка само че съм от Перник и ще трябва да се поразходиш да го вземеш и разбира се после да го върнеш!
-
Преди известно време и при мен се получи същото. И аз отворих тази "капсула" в която по схемата в мануалса е даден термистор но не можах да направя нищо така че си карам без лампа.Преди това лампата работеше нормално така че няма какво да се обсъжда има ли такава лампа! При англичанките категорично има, но явно тоя датчик е доста калпав Ако горе-долу ти е ясна електрониката може да си направиш ел. схема с която да заместиш датчика!
-
Няма връзка м/у термостата и сензора, само дето при студен двигател ЕЦУ-то обогатява сместа така че ти вдига разхода.Виж в "мануалса" има информация как да си замериш сензора, така че ще разбереш дали е изправен.А перката, а перката? Не се ли пуска на базата на сензора...? Пича каза че изобщо не успява да загрее напълно... Дори и на пълния кръг да си непрекъснато, пак ще загрееш ако перката не духа... Ама признавам че термостат първо е по-логично да се смени че е по-евтино На твоята като е студена свети ли "чек енжин" ???
-
Преди известно време го имах същия проблем. Реших го като си навих сам съпротивленията. В матазините за ел. материали се продават реотани за разни ел. печки. Режеш парче от него което ти отговаря на нужното съпротивление и запояваш на съответното място. Гледай само да спазиш диаметъра на телта иначе малките разлики в съпротивленията променят малко оборотите както ти пише колегата по-горе
-
и му е изгаснала в движение ?на моята англичанка има вграден чип в контакния ключ който изключва имобилайзера. ако е прецакан имобилайзера или ключа, може да си върти но не пали. на таблото има контролна лампа-зелен ключ която примигва и гасне когато се даде контакт.провери твоята да няма и тя такива джаджи!