Jump to content

under300

Новак
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно under300

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR V 4 2.0 i-VTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    BG
  1. Добро утро. Т.е. е различна моята кутия с предпазители и не е за този модел ли?
  2. Аз точно това затова започнах да търся такава кора, но на всички места където писах или се обадих, ми обясняват, че или не знаят за какъв елемент става дума или нямат или, че там изобщо няма такова нещо Продължавам търсенето - благодаря
  3. Благодаря за бързия отговор По т.1 може би аз не съм се изразил правилно. Въпроса е не, че не показват уредите нивата, а че самите стрелки са доста под минималното отбелязано ниво. Стрелката на температурата е доста под долната черта, а си мисля, че когато е загасена колата трябва да е на самата долна черта. Може би аз бъркам. по т.2. Може ли някаква снимка каква кора търся? Защото се опитвам да намеря, но нищо не ми излиза в интернет, а по моргите всички казват, че нямат такъв елемент. Не знам дали е блъскана, но определено ще се опитам да залепя гуменото уплътнение с нещо.
  4. Здравейте, Преди две седмици се сдобих с Honda CR V 2013 2.0 i-VTEC 155hp. Колата е страхотна, но имам няколко въпроса, ако може някой да ми даде насоки и отговори :) 1. Днес за белязах, че при изгасен двигател стрелките на уредите за температура на двигателя и за горивото са под означените черти за минимум (прилагам снимка). А ето и снимка на стрелките на уредите при работещ двигател: При всички ли е така или се налага при мен да се направи корекция? Ако се налага, то някой може ли да ми каже дали в сервиз трябва да се направи или аз мога да направя нещо? 2. Под волана, където са педалите ми се струва, че ми липсва кора/капак. Прилагам снимки. Не намирам никъде информация или снимка как изглежда там. При вас има ли нещо допълнително или ми липсва само капака на предпазителите? 3. С какво трябва да залепя или хвана гуменото уплатнение на вратата, защото не се застопорява в няколко ъгъла? 4. Колата отдолу е третирана в Германия против ръжда (или поне така изглежда и така ми каза майстора, който ми я докара), но има пропуски и тук там се вижда започнало наново да ръждясва - някой може ли да ми препоръча майстор в района на Бургас, който може да я почисти и "консервира", за да не се разпространи ръждата повече?
×
×
  • Създай нов...