Здравейте,
От няколко дни се боря с въпросната грешка P1399 - Random Cylinder Misfire, но за съжаление без успех. Поведението на колата е следното: при каране на ниски обороти както си върви нормално забива муцуната сякаш ще изгасне след известно време без да правя нищо, (позицията на педала на газта е непроменена) колата излашква сякаш току що пали идва ѝ пауъра и започва да си върви нормално. Това се случва както на газ така и на бензин. Колата е Honda CR-V 2001 г. 147 к.с. До момента са подменени:
Диструбуторната капачка (BOSCH)
Палец (FACET)
Бобина (BOSCH)
Комутатор (поръчах Hitachi, но дойде Huco)
Кабели за свещи (TESLA) - опитах и със стар комплект BOSCH, с които съм нямал проблем (сменям ги на 30k профилактично). Като измерих кабелите свалени от автомобила, съпротивлението им беше в норми.
Запалителни свещи (Denso Тwin Тip Iridium), опитах и с NGK ZFR6F-11 стари, с които съм нямал проблем (сменям ги на около 20k профилактично). Колата беше със свещи Denso К20TT, които не изглеждаха зле.
Двупиновия сензор за температура на охладителна течност (FACET)
Клапаните се регулирани преди 2000 км.
От както имам колата е с постоянни грешки P0132 (02S S1 Viltage High) и P0152 (HO2S B2 S1 High Voltage) - не съм сменял сензора, защото някъде по пътя от Италия до България катализатора е изпаднал.
Проверих ъгъла на запалване с укасена двупинова синя букса на студен и на загрял двигател на прзен ход: 16.17 градуса.