-
Мнения
24 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно iXi
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 16.11.1976
Profile Information
-
Кара
EK4 VTI,bike, snowboard... what else
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
Да споделя моят опит относно стрелката. Доста неточна в диапазона 85-87 до 101-103 градуса - седи като закована, може би да не се шашкат хората. Според мен е работният диапазон на двигателя. Горните стойности се случват основно в жеги на пуснат климатик при катерене или при много бавно каране в задръстване. След 103 градуса започва много бързо и линейно да показва "вярно" 2/3 от стрелката са над 110 градуса! ( това по спомен след като издухах гарнитурата ). Симптомите ми бяха подобни като на колежката. При малко по-голямо натоварване на двигателя, за повече 10-на минути и после малко работа на празен ход стрелката тръгваше нагоре. Перката започваше да се включва все по-късно 95, 97, 99, 100 градуса. Смяната на датчик и капачка ( сега си имам х2) помагаше за месец. После се светнах, че сменяики датчика помагам да се обезвъздуши системата - водата тръгва нормално и перката включва навреме - като покарам и набие малко въздух и затапи - пак започва, колкото по-голяма става тапата толкова по-бавно разбира датчика на перката. П.С на голфа верно е разграгено в градуси и там стрелката между 85 и 105 си мърда
-
Буксата би трябвало да изглежда така : . Не би трябвало да имаш проблем регистрацията пробвай с друг браузер или си изтрии cookies и кеш-а за този. P.S.Ако админите предценят че поста ми е реклама нека го изтирят.
-
Здравейте колеги. Както се разбира от заглавието. Става дума за тази красавица:FR-VПотърсих из форума, но не намерих нищо за въпросният автомобил.Най-общо ме интересува: Често срещани проблеми, скъпо ли е сервизното обслужване... Изобщо ще се радвам някой да сподели ако има опит с подобно возило.
-
Колеги, продава се следното прелюдче:Двигател: 2. 3, нов агренажен ремък, ролки и семеринги. Нови гумички на клапаните и гарнитура на капака. Шлайфане на главата, напасване на клапани и разширяване на отворите към колекторите с пълен комплект гарнитури. (Не го мих нарочно) Олекотена и по-малка шайба на коляновият вал, за да върти всичко по-лесно. Сплавен олекотен маховик и спортен съединител до 350 кс. Тръбни колектори 4 в 2 в 1 и пълна генерация до отзад. Спортен въздушен филтър и истинска тръба след него. Спотни кабели на свещите и нови NGK Iridium свещи. Нова бубина, капачка и палец на дистрибутора. Нов радиатор и течност. Колата дава 192. 5 кс на колелата . Харчи 10-12 градско при нормално каране, и всички задръстваниа в София, бързичка е. Окачване и други: КONI регулируемо окачване, пружини и амортисьори. Спирачни вентилирани дискове отпред и отзад. Нови накладки. Спортен превключвател на скоростите (Short shifter), . Уредба с усилвател и колони. Pioneer, Hertz, Infiniti. Много здрави лети джанти, найстина здрави. Всичко е правено с истиски части без ментета. Колата ми e втора и има около 3-4 хиляди километра на тези неща. Цена 6900 с коментар по телефона или на място. Може бартер за дизел 4 врати.За контакти на тел 0889 889 100 .. ето и малко снимки : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8ето и линк към обявата в мобиле mobile.bg
-
Едно рамо и от мен.
-
Колега, съжалявам за недоразумението, но веднага щом прочетох в темата проверих. Няма направена поръчка от теб. Получил ли си потрвъждаващ email?. Сигурен ли си, че е изписало "поръчката ви е направена успешно" ?Ще се опитам да се свържа с теб по телефона.
-
Като гледам повечето влизаме тук... и не само, в работно време
-
Не проблема не е при теб а точно в инфоборда. Предавката се смята, не се подава от ECU то на автомобила. До последно се чудехме с колегата Informer дали да остане да се показва. И в крайна сметка го оставихме. Грешката е наша и в новите версии ще показва темепература на двигателят - която ще премига предупредително, когато скочи над 105 градуа. Към Alexandro' - можеш да го пратиш по куриер обратно да го препрограмиране. Пиши на лични да се разберем. Ако на някой друг с VTEC-e или автоматик има проблем с въпросните предвки може също да пише.
-
До колегата преди мен. Как си направи корекцията на гумите. Я кажи, какъв ти е новия размер и какво въведе.
-
Да си въртял гуми на 1-ва когато е показало това 143 ? . Другият варянт е да си бил по голям наклон, но според мен е по-скоро първото. Също може колата да е поскочила от някоя неравност при което гумата да е превъртяла във въздуха. Слушайте колегата Rust - прав е !. Освем товаа - до колкото знам мощност не се ли мери на 4та скорост ? Поради простата причиниа, че тогава предавателното число на кутията е 1:1, тоест - квото влиза, тва излиза (със съвсем малки загуби).Това за загубите на различна предавка не ми е ясно. Аз, например, изобщо нямам директна предавка, 4- та ми е 0.909. Доколкото знам, на 4 - та се мери, защото има по-висока резлюция при оборотите ( нарастват по-бавно). На дизелите даже мисля и на 5- та в Pro-Speed. При дино стенда се мери първо въртящ момент на колелата и на база на предавателното число ( което преди това се изчислява - който е ходил знае ), се редуцира до въртящ момент на двигателя + загуби в скоростна кутия и диференциал. На негова база вече се изчислява мощност, като се умножава по обороти (колкото повече на брой отчети има за оборотите, толкова по-
-
Ето от мен:Брица :Сивик англичанка. Малкия VTEC.Маршрут: Бели Брези- Дървеница. Минавам през България, Раковска, Дъндуков и Цариграско, през Младост влизам.Народ: Двама... в колата - другите не ги броя, до Дундуков после - сам. Мъж под чехъл, какво да се прави Време на тръгване: 8.30 сутринта.Разход при агресивно шофиране:15-16 л/100 км. Ако може да се нарече агресивно в тая лудница. Тръгвам с повечко гас - не че има смисъл.Разход при нормално каране: 12л / 100 км. Тук по-кротко с десния педал . Ако гася двигателя пада и на 10 л/100 км - Не съм привърженик, ама за науката ...Разход при ( е тук се затрудних) : 9.8л/100 км. Едвам тръгвам, превключвам рано ( малко над 2000 оборта), и от спирачки икономисвам - оставям я да се "влачи" до светофара на скорост.Не гася двигателя обаче, но и не пускам фарове, парно и тн - радиото може.И забележка има:Времето на пътуването е около 50 мин, при всички замервания! Изминавал съм го и за 30 мин, и за 1 час и 30 мин. - това не влиза в резултатите.
-
Tino, Мислим за версия която да има възможност да управялява различни модули. Турбо, Круиз, климатик, камери за задно и т.н. За да се направи гъвкаво обаче ще се усложни значително потребителският интерфеис ( както софтуерно така и хардуерно ( най-малкото ще има един куп жици и/или куплунзи ) ) Освен това, ще трябва да се разработят допълнителни външни модули за целта. Едния е готов - UniModul ( събира информация от датчиците - независимо от ECU - то), това за коли,при който по една или друга причина не може да се осъществи комуникация ( чипнати, без ECU, ...). Но като цяло, идеята е Infoboard да бъде максимално прост за монтаж и използване. Тоест един прост бордови комютър - събира информация, обработва я, прави изчисления и визуализира...Ооопс малка скобка - ресетва ECU - то при нужда, това не се отнася към визуализацията
-
На мен лично ми дава толкова (13,5 ). Всички датчици работят изправно и горивната смес си наред - проверено.Двигателя ми работи при 92-95 градуса, просто киснеш ли по светофарите - това е резултата. Колегата Informer има същата кола като моята и той кара градско, но не през центъра в час пик като мен - неговата пада и до под 10. Та има значени от къде минаваш и кога.
-
Градско - 8 - 16 литра на 100/км. Силно зависи от задръстванията, колкото и леко да я карам, мина ли през центъра на София под 13 не пада.Харчи около 0.7 литра/час на празен ход, с климатик - 1.1 л/ч , с климатик и всички консуматори - 1.3 л/ч. Извънградско много зависи от настроението и спътниците : 7.5 л/100км (с жената ), 15+ (сам). Само да вметна че с по-качествен бензин дава 1 литър разлика( ма това си го знаете де).
-
100% - работи, тествано е, просто не сме го добавили в таблицата за съместимост.