Здравейте,
колата е Honda CR-V RD1 2000г. B20Z1 и ето малко предистория.
Както си върви колата без проблеми, една сутрин отказва да запали.Отивам аз и гледам че свети зеления ключ и съответно пращам тъста да му махнат имобилайзера.След премахване на имобилайзера колата пали, но работи много лошо и на 3500-3600 оборота все едно влиза в прекъсвач.Според ключаря била за нов компютър.Взема се нов, маха му се и на него имобилайзера и отново същия проблем.Тук вече се намесвам аз по-сериозно.Закачам на диагностика гледам P1607 която излизала след премахване на IMMO, купувам емулатор, слагам го и грешката + лошата работа си остава.Закачам я на диагностика пак да гледам живи данни и забелязвам, че грешката пак седи P1607, но забелязвам и че Spark Advance седи на 10* и не помръдва(Т.Е. компютъра не прави корекции).И със двата компютъра прави едно и също колата.Тук вече започвам да меря инсталацията към компютъра и се натуквам на някаква следа. Според тази диаграма пин А10 от компютъра кафяв кабел отива към SCS буксата,а другия край на тази букса е черен кабел към маса.По моя скромен опит на любител би трябвало при изкарана букса от компютъра по кафявия кабел да няма никакво напрежение, но при колата след като се даде на контакт м/у кафявия и маса има 5v.Това ме кара да мисля, че в инсталацията на колата има късо.Като добавка не работи и оборотомера.На прав път ли съм да търся късо в инсталацията?Пробвах да откача само кафявия кабел и да тествам дали няма да се оправи но уви.
Поздрави!