-
Мнения
8 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Ross
-
Ранг
Начинаещ
Contact Methods
-
Website URL
http://www.bad-beast.com
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Earth
Последни посетители
1171 профилни разглеждания
-
За тези, които не знаят какво представлява Power Box: ================================================================================ ======= PBOX е австрийско изобретение за повишаване на мощността и въртящия момент на турбодизелови двигатели. Компонентът е малко по-голям от цигарена кутия, монтира се за две минути, след което ускорява автомобила от 0 до 100 км/ч с около две секунди по-бързо (в зависимост от конкретния модел), предава abto.bg. Устройството е патент на двама инженери от австрийския град Линц, които създават малка, но изключително успешна фирма. То се свързва между бордовия компютър и електронното устройство за дозиране на горивото с висококачествени щекери. Монтажът и демонтажът не биха затруднили дори и неопитен автомобилист. Изпитанията на десетки автомоилни списания, сред които и Германският Ауто Билд, тунинг адапторът от Австрия вдига мощността с 20 на сто, а въртящия момент с 25 на сто особено в режим на работа от 2000 до 3500 оборота. Двигателят става по-пъргав и по-еластичен. Десетки автомобилни списания, сред които и Auto Bild, са единни в оценката си - тунинг адапторът вдига мощността средно с 20 на сто, а въртящия момент - с 25 на сто. Или казано още по-просто - двигателят става по-пъргав и по-еластичен. Естествено това дава своето отражение и върху стила на каране. От PBOX подчертават предимството на дизеловия двигател пред бензиновия - по-голямата теглителна сила при ниски обороти. Ето защо скоростите се превключват по-рядко. Някои потребители твърдят, че изкачват наклони, които преди са взимали на трета скорост, на четвърта и дори на пета. При турбодизела изчезва т.н. "мъртва зона" - кратката пауза между натискането на педала и ускорението. Явлението може да изиграе лоша шега, когато изпреварваме по кратка права между два завоя. Как действа PBOX? PBOX е мощен специализиран процесор, който допълнително оптимизира подаването на гориво с цел по-висока мощност. Налягането на турбината и налягането в шината (при common rail ) са със заводските си стойности. Фабричното управление на двигателя също остава непроменено, както и стойностите на сензорите.Изпитанията показват, че PBOX използва резервите на двигателя, скоростната кутия и окачването, но без да претоварва машината. Износването е по-голямо, само когато се кара на пълна мощност над 4000 оборота. PBOX винаги работи пълноценно в рамките на нормалните обороти, но при гранични стойности действието му силно намалява. Ако шофьорът предпочита умереното каране, с PBOX той натиска педала на газта по-малко и разходът на гориво пада. И обратното, при състезателно каране разходът скача. Тунингът дава възможност и за икономии, и за каубойски изпълнения, но не и за двете едновременно.Фирмата държи на високото качество и дава три години гаранция на клиентите си. Освен това поема и гаранцията на производителя на автомобила при евентуални повреди на двигателя, скоростната кутия или диференциала, причинени от допълнителната мощност. PBOX се продава в различни варианти, специално разработени за всеки модерен турбодизелов двигател, независимо от марката. Тук би било любопитно да споменем, че австрийското изобретение се предлага и за най-новите трактори - така че докато в България ние едвам успяваме да направим колите си отвън, в Европа хората стигнаха до двигателите на тракторите си.
-
Благодаря на всички!Вече събрах доста информация
-
Здравейте,Тъй като на скоро си продадох дзвера, съм се насочил към новия Civic.Защо дизел? Ми защото от както имах Галант дизел съм фен на дизела!Ta въпросът ми е кара ли някой такава?Разбрах че е с верига. Не е ли по-шумна?И накрая някой има ли информация за Chip тунинг за този модел?Благодаря!
-
Ами доста се навъртат в дилемата... макар някои да скачат или падат в цените.... Golf V GTI(200hp) , Audi A3 2.0 TFSI Quattro (200hp) , Audi A3 1.8 TFSI (160hp) , Opel Astra Coupe Bertone 2.0 Turbo (192hp) , BMW 328Ci (192hp) , BMW 330Ci (231hp) .... Макар , че някои споменати модели (като Ауди-то Quattro-to и 330-ката) са "мааалко" по-скъпички , но реших и тях да сложа в тази "малка" дилема. Всяко едно компетентно и опитно мнение ще ми е от МНОГО ГОЛЯМА полза А ти какво точно търсиш в колата?Бързина на ли, конфорт ли, визия ли... или комбинация то няколко???А да се интересуваш за разход на спортен автомобил си е малко смешно п.с.а за TYPE-R 7г. изобщо не го слагам тук защото той няма аналог - това е колатано колегата пита за предишния модел, който лично аз не харесвам.
-
да разбирам ли, че никой не кара такъв автомобил тук?