
vefcha
Фен-
Мнения
9 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
5 NeutralОтносно vefcha
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Ledgo_KB1
-
Пол
Мъжки
-
Място
Anywhere
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Доколкото успях да видя на място не отива, както се "вижда" от снимките. Гледах и EPC-то, но точно този не го намерих.
-
Здравейте, Днес открих една вакуум линия (поне така мисля) да си седи свободно. Ако може някой да асистира и да каже от къде би могло да се е откъснало, и какво би трябвало да управлява, та да разбера какво следва за по нататъшна интервенция. Към другия край след "щипката" (снимка 4) не можах да го проследя.
-
Вдигам темата поради сходен проблем.. въпроса е фара само със сваляне на бронята ли се вади или може да се оправи "на място", ако реша да го дам на някой да му оправи уплътненията?
-
Здравей, Подкрепям мнението, че ти при предходните операции си "подтикнал" колата до грешката, без вина разбира се. Ламбдата е 4-пина, което значи в масовия случай 2 пина за подгрев и 2 за стойности към PCM (1 към PCM и 1 маса). Следвайки логиката от процедурата се прави на "загрят двигател" стъпки 20 и 26, което следва да елиминира подгревната част на ламбдата и раглежда случая само на изходните данни към PCM. Двата еднакви проводника (би трябвало да са бели, ако гледам правилната схема pin 3,4) са подгревните, другите 2 (pin 1,2) са обекта на наблюдение. Предположението ми е, че pin 2 или жълто/зелен (който отива в PCM) някъде е оголен и отива преждевременно към маса и окъсява сигнала преди PCM, а от там "voltage low". Проследи кабелите и ги огледай да няма протрито и дали не биха могли да контактуват към маса някъде (навсякъде ). За да мериш трябва да разкачиш конектора на PCM-a най-добре с тестова лампа - единия край на VBAT+ другия в конектора от към PCM (разкачен) посока pin 1 на ламбдата - ако светне, там ти е проблема проследяваш кабела и го поправяш (това е описано в стъпка 11 но откъм ламбдата), ако не стане от първия път пробваш с подръпване на кабелите (елиминираш "случайността") за мен лично варианта с тестовата лампа е по-добър от мултицет, защото "натоварваш веригата". Вариант 2, при добро желание и тънки ръчички, е да размениш ламбдите с тази от задния колектор, на нея ако са и здрави кабелите би трябвало да не даде на късо и няма грешки, но трябва да си сигурен в подредбата на пиновете в буксата да са идентични (на схема изглежда така, но знае ли човек) за да не стане по-голям фаул. Насреща сме, Успех и чакаме резултати
-
Привет колеги, Моите 5 стотинки по въпроса: Дисплеите и на 2ма ви работят, проблема е по-скоро от навигационния модул в багажника - той управлява абсолютно всичко по централната конзола. Същинския проблем може да се корени в това, че кабелите между дисплея и нави модула са екранирани и някъде се смущава сигнала. Дисплея се сменя лесно както и достъпа до буксата ако решите да пробвате да го земените или замервате - вади се централната тонколона и е на 3-4 винтчета. Най-лошата новина е достъпа до сноповете с кабелите, май почти всичко е зад централната конзонла, а тя май е тегава за разглабяне. Не знам как стои въпроса с разкачане на нави модула, дали няма да загуби някакви настройки. Имаше тема свързана с дискове/карти/навигация Успех ако не сте решили проблема
-
Благодаря, момчето каза че е прегледало обстойно и са тампони на стаб. щанга и кормилни накрайници (десни), което може би обяснява и дърпането и скърцането. За шарнирите на носачите ли става дума? Те не са ли в едно с носача или подлежат на подмяна. ПП. Извинявам се че разводяням неправилна тема.
-
Хвала тебе! Точно тази информация ми трябваше, имам същите придадени аудио ефекти в аналогична ситуация от седмица, две. Днес тъкмо я паркирах в един гараж да се диагностицира дали е долен или горен, защото при друг оглед съмненията бяха за горен. Видимо всичко е наред, няма скъсано износено напукано и т.н. Ще допълня само че има и "посредствен" луфт (пуснат волан обира всички неравности) при каране по кофти път, както и съвсем леко теглене надясно при движение направо и спиране. ... въпросните подържат ли се в наличност или се чака х-време за доставка?
-
Добавям и това към схемите, там търсиш червеното кабелче от копчето pin23 Ако правилно разбирам, ако на буксата на зад копчето "червеното кабелче" свържеш към маса има 2 варианта: работи - значи е копчето не работи - отворена верига - кабела е прекъснат, същия тест на pin23 букса P от 2рата схема Всичко тези тестове на своя отговорност и/или след консултация с някой който "чува" нещата! Нямам Ел образование! Тествах с мойта китайка - само този тест нямам за прибиране на огледалата. Наслука! Поздрави,
-
Здравей колега, смятам че тази схема може да ти е от полза. Гледайки схемата мисля, че от там има прекъснато (open), другия вариант е самото копче да е сдало багажа.. Третия (направо го изключвам) е b-can/uart - но от там най-вероятно нищо нямаше да ти работи от модула. Моторчетата твърде вероятно да може да се опробват с "диагностика" па било то и китайска (трябва да има активни тестове). Тези дни мога да пробвам на моята и ще споделя. За останалите колеги, Привет, за момента горд собственик (малко над година) на Леджо на колега от форума. Като намеря темата за представяне ще драсна някой ред. Поздрави,