Jump to content

vefcha

Фен
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно vefcha

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Ledgo_KB1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Anywhere

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Доколкото успях да видя на място не отива, както се "вижда" от снимките. Гледах и EPC-то, но точно този не го намерих.
  2. Здравейте, Днес открих една вакуум линия (поне така мисля) да си седи свободно. Ако може някой да асистира и да каже от къде би могло да се е откъснало, и какво би трябвало да управлява, та да разбера какво следва за по нататъшна интервенция. Към другия край след "щипката" (снимка 4) не можах да го проследя.
  3. Вдигам темата поради сходен проблем.. въпроса е фара само със сваляне на бронята ли се вади или може да се оправи "на място", ако реша да го дам на някой да му оправи уплътненията?
  4. Здравей, Подкрепям мнението, че ти при предходните операции си "подтикнал" колата до грешката, без вина разбира се. Ламбдата е 4-пина, което значи в масовия случай 2 пина за подгрев и 2 за стойности към PCM (1 към PCM и 1 маса). Следвайки логиката от процедурата се прави на "загрят двигател" стъпки 20 и 26, което следва да елиминира подгревната част на ламбдата и раглежда случая само на изходните данни към PCM. Двата еднакви проводника (би трябвало да са бели, ако гледам правилната схема pin 3,4) са подгревните, другите 2 (pin 1,2) са обекта на наблюдение. Предположението ми е, че pin 2 или жълто/зелен (който отива в PCM) някъде е оголен и отива преждевременно към маса и окъсява сигнала преди PCM, а от там "voltage low". Проследи кабелите и ги огледай да няма протрито и дали не биха могли да контактуват към маса някъде (навсякъде ). За да мериш трябва да разкачиш конектора на PCM-a най-добре с тестова лампа - единия край на VBAT+ другия в конектора от към PCM (разкачен) посока pin 1 на ламбдата - ако светне, там ти е проблема проследяваш кабела и го поправяш (това е описано в стъпка 11 но откъм ламбдата), ако не стане от първия път пробваш с подръпване на кабелите (елиминираш "случайността") за мен лично варианта с тестовата лампа е по-добър от мултицет, защото "натоварваш веригата". Вариант 2, при добро желание и тънки ръчички, е да размениш ламбдите с тази от задния колектор, на нея ако са и здрави кабелите би трябвало да не даде на късо и няма грешки, но трябва да си сигурен в подредбата на пиновете в буксата да са идентични (на схема изглежда така, но знае ли човек) за да не стане по-голям фаул. Насреща сме, Успех и чакаме резултати
  5. Привет колеги, Моите 5 стотинки по въпроса: Дисплеите и на 2ма ви работят, проблема е по-скоро от навигационния модул в багажника - той управлява абсолютно всичко по централната конзола. Същинския проблем може да се корени в това, че кабелите между дисплея и нави модула са екранирани и някъде се смущава сигнала. Дисплея се сменя лесно както и достъпа до буксата ако решите да пробвате да го земените или замервате - вади се централната тонколона и е на 3-4 винтчета. Най-лошата новина е достъпа до сноповете с кабелите, май почти всичко е зад централната конзонла, а тя май е тегава за разглабяне. Не знам как стои въпроса с разкачане на нави модула, дали няма да загуби някакви настройки. Имаше тема свързана с дискове/карти/навигация Успех ако не сте решили проблема
  6. Благодаря, момчето каза че е прегледало обстойно и са тампони на стаб. щанга и кормилни накрайници (десни), което може би обяснява и дърпането и скърцането. За шарнирите на носачите ли става дума? Те не са ли в едно с носача или подлежат на подмяна. ПП. Извинявам се че разводяням неправилна тема.
  7. Хвала тебе! Точно тази информация ми трябваше, имам същите придадени аудио ефекти в аналогична ситуация от седмица, две. Днес тъкмо я паркирах в един гараж да се диагностицира дали е долен или горен, защото при друг оглед съмненията бяха за горен. Видимо всичко е наред, няма скъсано износено напукано и т.н. Ще допълня само че има и "посредствен" луфт (пуснат волан обира всички неравности) при каране по кофти път, както и съвсем леко теглене надясно при движение направо и спиране. ... въпросните подържат ли се в наличност или се чака х-време за доставка?
  8. Добавям и това към схемите, там търсиш червеното кабелче от копчето pin23 Ако правилно разбирам, ако на буксата на зад копчето "червеното кабелче" свържеш към маса има 2 варианта: работи - значи е копчето не работи - отворена верига - кабела е прекъснат, същия тест на pin23 букса P от 2рата схема Всичко тези тестове на своя отговорност и/или след консултация с някой който "чува" нещата! Нямам Ел образование! Тествах с мойта китайка - само този тест нямам за прибиране на огледалата. Наслука! Поздрави,
  9. Здравей колега, смятам че тази схема може да ти е от полза. Гледайки схемата мисля, че от там има прекъснато (open), другия вариант е самото копче да е сдало багажа.. Третия (направо го изключвам) е b-can/uart - но от там най-вероятно нищо нямаше да ти работи от модула. Моторчетата твърде вероятно да може да се опробват с "диагностика" па било то и китайска (трябва да има активни тестове). Тези дни мога да пробвам на моята и ще споделя. За останалите колеги, Привет, за момента горд собственик (малко над година) на Леджо на колега от форума. Като намеря темата за представяне ще драсна някой ред. Поздрави,
×
×
  • Създай нов...