Jump to content

madgeorge

Фен
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно madgeorge

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 7 2003
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. SHHEP23401U006785 Това ми е VIN-а, мисля че е EP2 но не съм сигурен дали се заблуждавам или не.
  2. Здравейте, Карам 7ма генерация Civic 1.6 бензин VTEC произведена в Aнглия 2001 година. Датата на първа регистрация е 2003. Имам сериозен проблем с намиране на качествен майстор.Имам няколко основни теми, които искам да засегна в този пост. Ще започна с по малко натоварваща тема и това е дали може да се разбере модела на колата по VIN номера. Тези civic-и имат EP1,EP2,EP3 и EU варияции и не мога да се ориентирам точно коя е моята. Ако някои има информация, ще съм му благодарен.Ако не може по вин има ли как да разбера коя варияция ми е колата по някакъв друг критерии. 1. Двигателя: Историята започва в началото на годината, когато отидох да ми сменят ангренажния ремък. Като си взех колата двигателя виеше, когато падат оборотите. Върнах се веднага, обяснение беше, че ремъка е нов и че трябва да слегне(не много разумно според мен). Месец по късно се качих с колата на магистрала вдигнах 140 и работи около 15 километра преди да се изключи като през цялото време се чуваше страшно бучене от двигателя. Разкарвах я по всевъзможни майстори в Пловдив, всеки нагласяше ремъка, смениха водна помпа, регулираха ми клапаните... и т.н. Проблема продължава година по-късно и с няколко хилядарки олекнал джоб. Колата е неизползвама на извънградски път. 2.Спирачките ми умекнаха. Първаночално забелязах, че спирачките ми започнаха да хващат на по-дълбоко натиснат педал и с период от месец два педала започна да потъва все повече и повече докато спирачките не започнаха да хващат до почти напълно натиснат педал. Колата спира, но при така поставени обстоятелства става доста притеснително дали няма да потъне в някакъв моемнт изцяло. Рециклирахме помпата - положението е същото. 3. Колата ми литка когато карам с по висока скорост. Минах "друсалка" за амортиьори и смених с нови, но колата ми литка и се налага постоянно до регулирам посоката с волана. Възможно ли е да е рейката да има луфтове ? 4.Терморегулацията в купето ми не работи. Преди година две контрола ми запъна при въртене и най-вероятно ми е заседнал клапана. Отново след множестово разходки по "майстори" и уж закупуване на жила, (можете да си представите колко е дразнещо да караш сауна на 60 градуса лятото до майстора) уж го бяха закърпили за известно време , докато не се развали отново и този път реших да взема нещата в свои ръце. Първо си намерих оригиналното жило разкачено навито на кутия с бушони под волна ми и второ открих че клапана който му е в купето на краката е намазан със някаква грес, която е станала на лепкава субстанция наподобяваща мед, която премахнах и механизма на клапана се раздвижи. След всичко споделено в този пост. МОЛЯ, някой да ми препоръча адекватен и НЕлъжлив майстор понеже положението е подминало абсурдно. Смятам се за средноинтелигентен човек, имам инжинерно образвоание, 180 съм на 95 кила, не изглеждам задръстен, даже напротив - приличам на затворник, не знам защо се подиграват с мен (или със себеси не мога да преценя). Въпреки добри намерения на повечето хора, явно не са за тази професия.
×
×
  • Създай нов...