Jump to content

Brabus

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Обществена Репутация

7 Neutral

Относно Brabus

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    2008 CR-V 2.0 automat
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Привет на всички. Днес си взех колата. Стискайте палци да не пиша повече негативни мнения по темата. Да разведрим малко настроените. Както може би казах, тази Хондичка я взех за жената, че след 25 години притежание на СУМПС най-накрая да започне да шофира. Отделно от няколко години исках нещо по-височко, защото всичките ми коли до момента са сравнително ниски, особено гумите им. 245/35 не е най-юзър френдли размер за пътищата в Бг. Като цяло 2.0 150 к.с. автомат ми е доста муден. Говоря за еластичност и способност да изпреварва на извънградско. За мен е важно еластичност в диапазона 70-130 км/ч. Но дупе знае две и двеста. Като ѝ свикнеш и трезво прецениш ситуацията става. А и от доста години вече не "бързаме" за никъде, когато пътуваме. Та колкото повече го карам това ЦРВ, толко повече си мисля, че май няма да осъществявам покупка на Вранглер. А и жената е влюбена в колата и дума не дава да се изговори за продажба. Колицата е доста балансира, учудващо за мен стабилна при влизане и излизане от завои. Достатъчно широка и просторна за нашите нужди. Преди известно време ми попадна снимка на лифтната хондичка, с рошави гуми. Та започнах да мисля за "глупости"
  2. Да ви държа информирани. На 14.12.2024 г. посещение в Бултрако. Диагностиката показва грешка 95 Прекалено високо напрежение. По думите на сервиза такава се отразява при пик над 16V. В този момент защитата на електрониката се задейства, реже цялото напрежение, за да пази джаджите и съответно табло "елха", волан дърво. ELD работи в обратна посока. Т.е. при проблем в него има недозареждане, а не презареждане. Лоша маса също води до нисък заряд, а не до пик. Остава възможност за проблем в статор/ротор (окасяване), което не е постоянно. Ползвайки дедукция от както за първи път се появи това нещо винаги колата е била топла. Няма значение. По процедура на Бултрако при тези грешки е смяна на алтернатор. И за тях е проблемен статор. Предложиха цена алтернатор 618 лв. и 1 час труд за 120 лв. Днес взех нов алтернатор и утре монтаж, но в друг сервиз. Силно се надявам, че няма какво друго да е и забравям за този проблем.
  3. Сменено е реле и диоден блок още първия път. При второто отваряне само реле. По думите на приятеля ми - нямам добра практика с релета на този производител. Слагам еди какво си. Не помня марка, но е афтърмаркет. Гледах посочената тема, но в нея реално няма решение на проблема. Намерих цена на ELD от 280 лв. Оригинално, но доставка 2 седмици. За всеки случай записах и час в Бултрако на 14 декември. Да видя и тяхната версия.
  4. Минах през рейка. В началото помислих, че е тя. Помолих в сервиза все пак да замерят напрежение, че ми прилича на липса на достатъчно захранване. Ама или не са ме чули, или. Няма значение. Рейката е заменена с рециклирана с нов електромотор и управление. Малко излишни 1000 лв., но здраве да е. Последва веднага рециклиране на алтернатор, защото направи проблем и с новата рейка още на излизане от сервиза. След рециклиране №1, качен алтернатор. Замерване 14.3V и си тръгнах. 1 ден по-късно и 40 км без проблем изведнъж от никъде отново проблем - мултимедията изгасна, светнаха лампа спирачки, стабилизираща система. В този момент и неадекватно поведение на волана. Обаждане в сервиза, които само бяха свалили алтернатора, за да го занесат за профилактика. За съжаление отново в уикенд и не бяха в Бг. "Паля" лесно на тема коли, звъннах на мой приятел, който се занимава с алтернатори/стартери от почти 30 години. Колата при него. Цялата процедура по рециклиране на ново. Прибрах си колата. Врътнахме към 70-80 км за няколко дни в града. Няма проблеми. Викам алилуя. В събота София-Плевен. Няма проблеми. Тръгваме на обратно и на качването на магистрала Хемус - оп, пак. Лошото е, че се появява неочаквано. Както се появява така и изчезва, все едно нищо не е имало. При тези 3 или 4 преживявания за съжаление нямах уред, който да ми покаже напрежение в този момент. Сега вече е боднат волтметъра и ще се гледа постоянно. Съмняваме, че нещо живее в тази кола и се гъбарка с мен. В момента, в който се появи проблемът симптомите са следните, но не изчерпателно: Изгасва/рестартира се мултимедията Почти няма жълта лампа на таблото, която да не светва -ESP, спирачки. Като цяло всичко що може да светне, светва. И в този момент ако воланът не е направо се опитва с "удари" да се изправи. Ако тръгна да навивам още, в която и да е посока има същото поведение - насича и се опитва да се изправи.
  5. Привет на всички. Кратък отчет. Алтернаторът зарежда. Всички тестове са от тази вечер, защото днес си взех волтметърчето за запалка. Не съм я карал, за да видя в движение как е. Всички тестове са на място. Преди запалване мултицетът показа 12.7 V на клемите на акумулатора. 14.4 на студен мотор и празен ход. 14.2 на загрял двигател и празен ход с включени фарове и парно на максимални градуси, респективно вентилатор. Видеото е направо алтернатора на "късо". Празен ход под 1000 оборота, каквото може да е включено работи (абсолютно всички светлини, подгрев седалки на макс, парно на макс, подгрев огледала и заден прозорец) и въртене на волан на място със задържане в крайно ляво и дясно положение. Същият тест, но не съм снимал видео с обороти 2000+-100 - каквото и да правя няма показания под 13.5V. Утре ща отида с нея на работа, че от събота я заобикалям като чумава и не искам да я гледам. Ще следя данни в движение. Ако и тогава е ОК остава варианта с откачането на бял/зелен кабел от буксата на ELD и отново тестове. Проблемът е, че не с постоянни симптоми и като откача нещо да съм сигурен, че съм преборил драмата завинаги. А трябва да съм сигурен, защото юни месец взех хондичката за жената. Тя има книжка от 25 години и 0 км опит. И таман започна да свиква с габарити, с лудницата в София и оп драма. А може да стане беля и то голяма при човек без опит, а и с опит да е, като ти откаже волан е тегаво.
  6. Благодаря и на двама ви за отговорите. Първо ще мина през сервиза, в който правиха последната интервенция. Все пак имам 6 месеца гаранция. Ще пиша за резултати.
  7. Тъй като и аз съм луднал с този проблем. Вече два пъти рециклирам алтернатор, на две различни места. И седмица по-късно след втората намеса проблемът отново се появи. А не е приятно воланът да се опитва с удари да се изправи на завоите от Ябланица към м-ла Хемус. Откачайки кабела и при работа на максимално напрежение не убива ли акумулатора? Не знам като има ELD каква точно е ролята на диодния блок и реле регулатора.
×
×
  • Създай нов...