-
Мнения
11 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно traiansk8
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 6.09.1985
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Място
София
-
Ами това имам ппредивд и аз...Не е от нагара проблема, а за проблем в турбоактуатор-а разбирам сега от теб. И все пак едва ли от някъде може да се купи такъв актуатор отделно от турбото. Ето един линк, на който можеш да видиш много други хора, които имат същия проблем и на които безплатно са им сменили турбото, а нито са го поправяли, нито чистили или нещо от сорта... Едва ли от HONDA UK са толкова благотворително настроени, за да подменят турбини безплатно ако проблемът е малък и е само в нагар, лопатки или турбоактуатор... Както казах това е добре известен проблем и гаранцията единствено на турбото е увеличена на 7 години, за разлика от всяка друга част от колата.http://www.civinfo.com/forum/previous-civi...lp-1-7ctdi.html
-
В рамките на другия ден. Едва ли бяха минали и 10-15км. Иначе ми показа и лопатките, че се движат нормално. Аз не че мога да кажа че преди това съм виждал как се движат лопатки на турбина, но и на мен ми се сториха нормално. Иначе този manual от който извади грешката, го имам и аз. Но не е тази грешката, която си показал. Там я няма грешката, която ми извадиха и от Бултрако и от Юбико: boost sensor high voltage, а не boost pressure control circuit high vltage. Не са ми казвали нищо за турбоактуатора. В Юбико предложиха да сменят сензора, но не гарантираха че тва е проблема. А в Бултрако прочетоха от някакъв техен (явно по-нов) manual, че тва е добре познат проблем и че турбото е дефектно, не само моето, а всяко едно в тия двигатели. И че рано или късно около някакви си километри се появявал тоя проблем. След 2004-та слагали по-ново турбо, което не давало този проблем.
-
Благодаря за отговорите по темата, но трябва да кажа, че ходих при едно момче, което ми препоръча колга от форума, да ми прочисти нагара. Той извади турбината и я почисти пред мен и мога да кажа че наистина ми показа нагара на изхода и го почисти. Проблемът е че и той ми взе 200лв, а на вторият път когато изръчках хондата, пак се прецака и се ограничиха оборотите. Проблем с нагара наистина има, но по-големият проблем е някъде другаде и именно той причинява набирането на нагар.Иначе истината е че Бултрако наистина се оказаха прави. Те погледнаха в manual-a и там верно пишеше като решение turbo replacement, на английски при това - от английски manual, като дори ми го показаха.На мен не ми се вярваше, но тук в БГ почти никой не кара кола с двигател като моя и не можах да намеря друго решение. За това се ориентирах към форуми в Англия. Там такива сивици има повече от голфове Почти всеки човек с такъв двигател който е минал 100 000 км имаше същия проблем. В англия обаче проблемите се решават по друг начин. Там гаранцията специално на турбото е увеличена от 3 или 4 години на 7 години и сменят турбото в рамките на тия 7 години на всеки един, който получи този проблем.Оказа се че просто има някакъв дефект в това турбо и е като консуматив, трябва да се сменя не 100-тина хиляди километра, а няма оправяне.Затова реших да не си давам повече парите по старото дефектно турбо, а да взема ново.
-
Ами те определно губят страшно много от това. Не вярвам някой някогада си е купувал или да си купи турбо от тях. Както и много други по-скъпи части. И 10% да им беше печалбата, пак щяха да са по-напред ако си го бях купил от тях. А проблема е, че това се отнася не само за вносителите на автомобили, а за вносителите на почти всичко. Аз лично пазарувам 90% от чужбина.
-
Проблемът: Веднъж реших да изръчкам малко хондата от място, за да видя как набира. След като оборотите минаха 3200 оборота, жълтата лампичка на check engine-a светна, а колата премина в така нареченият limp mode - компютърът ограничи двигателя до 2500 оборота и колата едва вървеше. След като изгасих колата изчаках няколко минути и пак я запалих. Колата пак си вървеше нормално, но лампичката продължаваше да свети. От тогава всеки път когато при бързо ускоряване стигна 3200-3500 оборота, ситуацията се повтаряше. Решението: Отидох до Бултрако да ми прочетат грешката на компютъра. Грешката беше turbo boost sensor high voltage. Tам знаеха решението: нова турбина Попитах ги колко ще струва, и ми казаха, че ново турбо струва 3997лв Поне вече бях сигурен че трябва да сменя турбото. Намерих го в Германия. Цената бешеш 1500лв и си казах, че няма какво да търся повече. Директно си го купих. Отидох да ми го сменят в Юбико-Хонда за 100-тина лева. Повече информация и СНИМКИ относно проблема и сагата по решаването му и намирането на ново турбо на добра цена може да намерите на този линк: Проблем с турбото на Honda Civic 1.7 CTDI - РЕШЕН
-
Имах същия проблем с моя сивик, но успях да го оправя. Проблемът е в турбото. Много подробна инофмация относно проблема и как да го решиш можеш да намериш на този линк:Проблем с турбото на Honda Civic 1.7 CTDI - РЕШЕН
-
гадните наркоман4ета са за избиване. на бащта ми 2 пъти му разбиваха jetta-ta за радиото като единя пут даже беше културно - с4упиха му задното малко стъкълце и си отвориха колата с централното и го зеха. а пък на приятелката ми и взеха огледалата на тиграта. ние ходихме куде ли да не търсиме огледала и има6е само на симеон, като там ги пору4жа6 и ти ги носят след 30 мин сжалени от някоя друга тигра. виновни са тиа дето после ги продават. а наглите араби даже после като дадоха огледалата разпрааха - тия мн ги крадат, се едно те нямат ни6то общо. крадат много и таксиджиите маи щото един ме беше спрял с тиграта да ми каже 4е имал такива огледала, откъде ли?
-
Мерси за предложените цени. Един колега ми каза един магазин който ще проверя първо. Ако не намеря необходимото, ще се свържа с теб. Май ролките ще се окажат най трудни за намиране така че ако намериш нцени и за тях, пиши. Ето и информацията която ми даде колегата MAKS:Магазин "ТЕХ КО" на ул. Козлодуй №6, тел. 931 60 55Маслен филтър- 15 лвВъздушен- 30 лвМасло- Мотул 10W40.. 1l- 15лвГоривен- 38 лвРемък Гейтс- 60 лв май, но несъм сигуренРолки-(незнам в този магазин ги няма)
-
Здрасти, от 1 седм съм горд притежател на хонда и съм много впечатлен от нея, но вече се сблъсквам с трудността да се намерят части. Искам да сменя консумативите на моята Honda Civic 2002 1.7 Ctdi - ремък, ролки, въздушен филтър, маслен филтър и масло, но никъде в София не можах да намеря за моя уникат. Само в бултрако казаха че могат да доставят, но трябва да чакам и само консумативите без маслото изизат 425лв. Затова моля за помощ. Всеки който има този уникат ако може да ми пише къде си обслужва колата, колко му струва и тн. Вобще ще се радвм ако някои успее да ми помогне.