Jump to content

R.G.

Фен
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно R.G.

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord VII 2.4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Contact Methods

  • Skype
    nymam

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Попаднах на стара тема, но файлът в Dox.bg за съжаление вече не е наличен. За друга марка съм ползвал Сървис бокс, кракнат, много подробен, със всички парт номера, процедури, чертежи, Nm'ри, даже имаше и за колко време се извършва конкретната дейност и т.н, беше ОК, можеше да се използва. Чудя се за Хонда дали има нещо подобно, поне за по-старите като Акорд 7 серия.
  2. Здравейте! Има ли някаква достъпна сервизна програма, ама специализирана за Хонда, която да е реално използваема, да може по нея човек сам да си извърши даден ремонт? Не за сервиз, за лично ползване. Че с тези стари коли явно ще има забавления, за да не досаждам с излишни въпроси за всяко болтче, последователност на работа, номер на част и т.н.? Благодаря предварително!
  3. Знаете ли къде в Пловдив могат да извъшат тази работа качествено? Търсих, но не успях да намеря само бендикс и соленоид?
  4. Здравейте! Колата е Акорд 7 серия, 2,4 автомат. Ако се сменя стартер, коя марка бихте препоръчали? При Mitsuba май шалтера и бендикса са неразглобяеми и не могат да се ремонтират, ако е там е проблема, де. Какво е мнението ви за RIDEX, че са на по-сносни цени. Например този: https://www.autodoc.bg/ridex/15788883#starter ?
  5. Ако все пак се наложи смяна на стартер, коя марка бихте препоръчали? При Mitsuba май шалтера и бендикса са неразглобяеми и не могат да се ремонтират, ако е там е проблема. Какво е мнението ви за RIDEX, че са на по-сносни цени. Например този: https://www.autodoc.bg/ridex/15788883#starter ?
  6. Понякога бързам и потеглям малко по-рано, но никога съвсем на студено, и ако тръгна по-рано, карам едва-едва, докато загрее в нормата. Да, забелязах, че по-бързо загрява ако държа спирачката на Драйв докато маневрирам в малките улички. Ако се измъкна бързо, всичко си е нормално. Благодаря за отговорите!
  7. Благодаря за отговора! Забелязах, че ако чакам на място с работещ двигател, загрява доста по-бавно. Ако потегля, само след няколкостотин метра температурата се качва много бързо. Явно това, че е автоматик и моторът започва да се натоварва веднага след потегляне си оказва влияние. Благодаря за отговорите!
  8. Здравейте, колеги! Пускам нова тема, защото не намерих да е обсъждан въпроса. Ако все пак някъде е коментирано, се извинявам предварително! Колеги, колко бързо достига работна температура двигателят на Accord 7, 2007г, 2,4, бензин, автомат, защото предишите ми коли (френски бангии) сутрин загряваха значително по-бавно? Хондата много бързо заагрява, дори и в студено време. Сега сутрин е между 2 и 5 °C, когато запаля, винаги изчаквам на място докато започнат да падат оборотите и тогава потеглям, но понякога не изчаквам повече от минута да паднат съвсем и полека потеглям. Прави ми впечатление, че буквално след 200 метра парното вече започва да духа топло и стрелката на температурата е почти в средата в нормата. Иначе колата не прегрява, вентилатор се включва само ако работи по-дълго на място и за много кратко. Не надува антифриз, няма твърд маркуч и т.н. Та искам да попитам, това нормално ли е? Стори ми се, че ще е полезно и за други нови собственици на Акорди. Благодаря!
×
×
  • Създай нов...