Jump to content

deflected

Новак
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно deflected

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Burgas

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. И защо от акумулатор ще вади точно грешка 66-01? Не мисля, че има връзка тук, но ще пробвам когато мога.
  2. Сега видях къде се намира. Утре ще погледна за влага, но ако е от него защо при първата смяна на модула сработи макар и само за 60-70км?
  3. Акумулатора е перфектен изобщо не е слаб. 11,9 волта показва на контакт. Компа на колата къде се намира?
  4. С 2 диагностики пробвах и 2те са професионални. За първата не се сещам как й беше името в момента, а другата беше на Bosch.
  5. Защо да сменям акумулаторa? На 2 години е и е повече от перферктен. Кое ECU точно да видя за влага и къде се намира?
  6. Здравейте колеги! Направих си профила специално заради въпросната грешка защото от 2 месеца се мъча и няма оправия. Колата беше на паркинг 4-5 дни, като на 5тия ден я запалих и ми светна VSA + триъгълника. Закачих я на диагностика и показа грешка 66-01 Brake Pressure Sensor Failure. Поразрових се и стана ясно, че трябва да сменям АБС модула понеже въпросният сензор е капсулован вътре (изключително глупаво направено). Та взех 2ра употреба АБС модул от същия модел Акорд (номерата на модула са същите). Сложих го запалих колата и грешките изчезнаха. Радост, но за много кратко.. след има няма 60-70км отново светнаха. Закачих я отново на диагностика и грешката беше същата 66-01. Реших, че модула нещо не е бил ок. Върнах го на човека от когото го взех и той ми даде друг модул отново със същите номера. Монтирах втория модул, но този път нямаше никаква промяна, лампите си светиха. Закачих я отново, за да изтрия грешката, но тя се връща веднага. И тук голямата главоблъсканица започна. Реших, че е възможно да има кофти връзка някъде по веригата към самия модул. Е да, ама не. Диагностиката показва, че има волтаж към сензора за спирачно налягане - 4,70 волта. Тоест това отпада като вариант. Свързах се отново с човека от когото взех модула. Той ми каза, че няма как 2ри поред модул да не работи, тъй като ги сваля работещи и не трупа не работещи части (занимава се с Хонди на части). Каза ми да пробвам да сменя сензора под шофьорската седалка, който е за завиването на колелата. Сензор Assy Yaw & G (1Axis) се води. Не съм си играл да пробвам да го сменям защото той си работи и показва реални стойности на диагностика. Другото, което ми направи впечатление е, че и двата пъти, когато закачих колата на диагностика стойността на Brake Pressure си стоеше на 21.5 независимо дали спирачката е натисната или не. Това ясно, но защо и при първия и втория модул показва абсолютно една и съща стойност? Ако проблемът наистина е кофти АБС модул не трябва ли стойността да се промени и да показва друга, а не абсолютно същата? От Бургас съм, ходих при Хонда Апостолов за мнение и помощ. Отговорника на сервиза като разбра проблема директно ми отказа с мотива, че нямал време защото имал много коли (не му се занимава). Вече съм вдигнал ръце, не знам какво да правя и към кой адекватен майстор да се обърна. Затова пиша във форума с надеждата някой, който се е сблъсквал със същия проблем да ми даде адекватен съвет. Благодаря преварително!
×
×
  • Създай нов...