Jump to content

Развигор

Фен
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Развигор

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2.0 147 hp
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Извинявам се, за двойния пост , но съм новак и още не съм свикнал на платформата. Колата е на 370 000 км. в момента и наистина имам нужда от Вашата помощ. Благодаря Ви !
  2. Здравейте Колеги, От много години мечтая да стана част от този форум,но нямах нужните предпоставки до скоро. Фен съм на японските автомобили от както се помня, но както знаете всяко подобно удоволствие си има определената цена. И така преди 3 години, когато за пореден път разглеждах любимите автомобили в сайт за продажба на такива я срещнах. Като всеки Мъж , който знае какво трябва да има Жената на животът му , така и аз знаех какво трябва да има моята бъдеща Хонда! Тя бе перфектна в моите очи , макар многото километри на километража (330 000км.) и някои малки външни забележки тя бе перфектна. Момента определено не бе идеален, тогава бях с новородено първо дете и току що стегнат семеен миниван за целта. Предполагам повечето от Вас знаят ,че това не би разколебало един истински влюбен Мъж. Намерих вариант и колата стана моя точно седмица след, като я бях видял за пръв път. Все пак говорим за Силата на Мечтите! Оттогава започна и моето истинско приключение в Света на Хонда. В продължение на две години тя бе неотлъчно до мен във всяко семейно пътуване и никога не ни е оставила на пътя. След поредното семейно пътуване по магистралата и светване на чека на двигателя се наложи да я заведа на сервиз. Там установиха , че една от свещите се е заварила и не може да бъде извадена без да се счупи и да остане част от от нея вътре. Предвид това , че колата гореше малко масло (не колкото сега) предложението на "майсторите " бе да отворят двигателя и да сменят сегментите и да шлайфат главата. Твърдяха, че колата ще е като нова след тази интервенция. Само трябва да я карам по-полека следващите 10 000 км. за да се напаснат частите. Всичко много хубаво , но колата продължи да гори масло и то доста повече от преди , както и започна да пуши като комин . "Баш Майстора " твърдеше , че това е нормално и след време всичко ще се оправи, аз самият не повярвах на това , но предвид че точно тогава смених и града си тръгнах с любимата Хонда и продължих да си я карам и да доливам масло 10W40 може би около 1л. на 1000 км . Знам , че това е МНОГО, но колата си вървеше добре и предвид това , че я ползвам за уикенд автомобил (понеже карам служебна кола) не бе голяма драма. До момента преди около седмица в който след едно по-скоростно прибиране от Южно черноморие двигателят не започна да издава тракащ звук , който се увеличава при подаване на повече газ. Заведох я на майстор в Бургас където живея в момента и той ми сподели мнение: " Колата ти май е Умряла!" Естествено бях посъветван да я продам на някой, за цена по-ниска от пазарната цена и той да му мисли. Първо , че не съм такъв човек и Второ не се отказвам толкова лесно от мечтите си! И така след 3 години хубав и безгрижен живот с моята любима Хонда се сетих , че има само едно място на което може да ми помогнат . Срам ме е , че идвам чак сега , когато ножът е опрял до кокала. Но по-добре късно отколкото никога ! Колата върви на собствен ход и не дава никакви признаци или светлини , че нещо не е наред. Единствено това тракане в мотора , което би влудило всеки водач. Моля Ви за Вашите мнения и опит с подобни проблеми, както и да ме насочите към сервиз ( не е задължително да е в Бургас) където да подходят с разбиране и да вдъхнем нов живот на Любимата ми Хонда. Благодаря Ви предварително! Поздрави!
  3. Здравейте Колеги, От много години мечтая да стана част от този форум,но нямах нужните предпоставки до скоро. Фен съм на японските автомобили от както се помня, но както знаете всяко подобно удоволствие си има определената цена. И така преди 3 години, когато за пореден път разглеждах любимите автомобили в сайт за продажба на такива я срещнах. Като всеки Мъж , който знае какво трябва да има Жената на животът му , така и аз знаех какво трябва да има моята бъдеща Хонда! Тя бе перфектна в моите очи , макар многото километри на километража (330 000км.) и някои малки външни забележки тя бе перфектна. Момента определено не бе идеален, тогава бях с новородено първо дете и току що стегнат семеен миниван за целта. Предполагам повечето от Вас знаят ,че това не би разколебало един истински влюбен Мъж. Намерих вариант и колата стана моя точно седмица след, като я бях видял за пръв път. Все пак говорим за Силата на Мечтите! Оттогава започна и моето истинско приключение в Света на Хонда. В продължение на две години тя бе неотлъчно до мен във всяко семейно пътуване и никога не ни е оставила на пътя. След поредното семейно пътуване по магистралата и светване на чека на двигателя се наложи да я заведа на сервиз. Там установиха , че една от свещите се е заварила и не може да бъде извадена без да се счупи и да остане част от от нея вътре. Предвид това , че колата гореше малко масло (не колкото сега) предложението на "майсторите " бе да отворят двигателя и да сменят сегментите и да шлайфат главата. Твърдяха, че колата ще е като нова след тази интервенция. Само трябва да я карам по-полека следващите 10 000 км. за да се напаснат частите. Всичко много хубаво , но колата продължи да гори масло и то доста повече от преди , както и започна да пуши като комин . "Баш Майстора " твърдеше , че това е нормално и след време всичко ще се оправи, аз самият не повярваг
×
×
  • Създай нов...