AndyA
Фен-
Мнения
17 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
20 NeutralОтносно AndyA
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda CR-V (Gen 4) 1.6 i-DTEC 160HP AWD
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Гумичката на педала на съединителя беше доста износена и реших да сменя и нея, и тази на спирачката, която също беше поизносена. Първо поръчах от Алиекспрес метални с гумени "пъпки" (странно, но не ги намирам в списъка с покупките ми). Не ги препоръчвам! Тази на съединителя сдаде багажа за по-малко от 1000 км и то поне половината бяха извънградско. 3000 км по-късно тази на спирачката е тръгнала, макар че сигурно ще изкара още 4-5 хил. км. Тази на газта е ОК. Поръчах следните от Алиекспрес: https://www.aliexpress.com/item/1005003738259872.html Дават ги, че са за по-стар модел CR-V (2002-2006), но не намерих такива, за които да пише, че стават за 2012-2016 и затова избрах по размери (прилагам и снимка). Пасват идеално.
-
Колата ми от профила (2015 фейслифт) е с безключов достъп и ми хрумна да проверя дали работи ключалката на шофьорската врата чак, след като я купих. Оказа се, че е счупена. Тъй като това би ми създало проблем, ако по някаква причина акумулаторът падне, реших да я поправя. Купих следния патрон от Алиекспрес: https://www.aliexpress.com/item/1005007092158488.html Прилагам и снимки, ако след време линкът не се отваря. Пасна идеално. При предходния патрон (изглеждаше оригинален) имаше поставена допълнителна пластина между декоративната капачка на ключалката и самия патрон. На закупения не се наложи да я ползвам, тъй като ствола на патрона (който завършва с подобие на кръстата отвертка) беше по-дълъг. Свалянето на патрона става така: 1. Отваряте вратата, за да имате достъп до черната пластмасова тапа, която е отстрани на вратата (откъм ключалката) и я махате (тапата, разбира се, не вратата :)) ). 2. Сваляте болта, който се вижда през отвора на тапата, като внимавате, за да не падне вътре във вратата той или използвания шестостен (по-добре да е магнитен). 3. От външната страна леко дръпвате дръжката на вратата, защото тя малко припокрива ключалката. Най-добре е едновременно да притиската самата дръжка наляво (т.е към предницата на автомобила), за да не се измъкне навън, защото от вътрешната страна на дръжката има една пластмасова "тапа", която при по-груби манипулации и дърпане може да падне вътре във вратата. 4. Измъквате ключалката навън. 5. Смяната на патрона е лесна - откачате патрона от декоративната капачка първо откъм ограденото на последната снимка с кръгче "чопче". 6. Сглобяването е по обратния път, като пак внимавате да не падне нещо във вратата. Сигурно можеше да се използват пластинките от оригиналния патрон на мястото на тези в закупения, за да се отключва с оригиналния ключ, но при мен имаше липсващи 1 или 2 пластинки, вероятно паднали във вратата при счупването на патрона, а и някои от другите изскочиха при отварянето на патрона и трябваше да си играя да налучквам коя от къде е, затова реших, че не си заслужава усилието. Просто добавих ключа от Алиекспрес, който идва с патрона, към връзката ми с други ключове за дома. Ако все пак, не дай, боже, нещо падне във вратата, прилагам и извадка от сервизното ръководство, в която е описано свалянето на тапицерията на вратата отвътре. 06A FRONT DOOR OUTER HANDLE REMOVAL.pdf
-
Има 2 тръби за гориво, разбира се. Имах предвид, че нямаше други кабеляци освен 2-те жички, което ми изглежда малко едновременно за помпа и нивомер, но може и да греша. Там гледахме, след като нищо не се получи след 3-4 пъти задържане на контакт (не на аксесоари) за по 25-30 секунди и опит за палене. Нищо не се чуваше откъм резервоара - и това го следих на вдигната задна седалка и мокет под седалката. В коментар под един от горните 2 клипа пишеше, че след пет завъртания за по 10-тина секунди е запалил, затова реших да пробвам, но трябваха 2-3 опита повече. Предполагам, че това товари стартера, но дали е твърде много, признавам, че не съм наясно. Преди тази кола, съм имал 2 дизелови комън рейл от друга марка и при тях нямаше помпа в резервоара, пък и на първия клип се вижда ръчната помпа, затова не ми се стори нелогично да няма помпа в резервоара. Предполагам, че ако има помпа, но не работи, ще се усети ясно по работата на двигателя. Самият филтър пък е заврян на такова място, че едва ли се предполага потребител да си го сменя сам, а в специализиран сервиз, затова реших, че не са сложили и ръчна помпа.
-
Пробвах го първо това хем с 3-4 включвания на контакт, ама нищо не стана. Даже отворихме капака под седалката, над резервоара и там се виждат само 2 кабелчета, за които решихме, че стигат само за нивомер, но не и за помпа.
-
Така и не получих отговор, но ако за някой друг може да свърши работа, ето малко инфо. Взех оригинален филтър Honda. Съответните OEM номера са: 16902RZ0G01 или 16900RZ0G01 (един и същ филтър е) Производителят се оказа Mahle (=Knecht), а номерът от производителя е KL 764D. Филтърът е на гърба на мотора (откъм предния пътник, от дясната страна). Смяната е гадна. Заради раздатката на 4х4, достъпът е силно затруднен. Или се сваля част от ауспуха (+ смяна на съотв. гарнитури): Или трябва сменящият да е някой много сръчен с дълги и по-тънки ръце. Аз не съм такъв и не можах да се справя. Добре, че имам приятел, който има доста опит, подходящи условия и инструменти, та той успя. Колата няма ръчна помпа за подкачване на гориво в празния филтър, та най-добре е да се върже външна такава. Отпред в коша има 2 горивопровода, но не беше обозначена посоката на горивото на нито един от 2-та. Аз успях да обезвъздуша със 7-8 опита за палене от по 10-тина секунди. Не знам, доколко е безобидна подобна процедура. Ако колата е с предно предаване, има клип в тубата, който показва смяната и там изглежда доста по-лесно, защото има повече пространство за действие. Вижда се и вградена ръчна помпа за гориво.
-
Качвам същото ръководство отново. В предходния ми пост фалът е само сканирани страници и е заключен за промени и печат. В линка отдолу файлът е отключен и OCR-ван, така че може да се търси текст в него, както и да се копира текст, напр. за превод в Google Translate, DeepL или нещо друго. https://mega.nz/file/A7kEyLqZ#x7Rm6M98xy4zPHg5moniiLdrJU44-YrVRERJK8kOgfk
-
Здравейте, всички! Бихте ли ми препоръчали надежден горивен филтър за моята кола (2015, 1.6 и-DTEC, 160hp)? Досега за предходна кола, пак дизелова, ползвах на Mann, защото с други марки съм имал проблеми, но за тази не откривам филтър на Mann. Все още нямам идея колко е толерантен този двигател на Хонда към качеството на дизела, но като имам представа какъв е дизелът у нас, ми се ще да имам максимално читав горивен филтър.
-
Ръководство за ремонт и експлоатация на руски за CR-V 2012-2016, вкл. фейслифтовите, двигатели: Бензинови: 2.0l - R20A9 150 HP 2.4l - K24Z9, K24W3 190 HP Дизелови: 1.6l - N16A2 120 HP 1.6l - N16A4 160 HP 2.2l - N22B4 150 HP https://mega.nz/file/ouFiQARK#HMiE_GPV291gpUVtdyvabfdChucl0K3oKuTLkiO63Qw
-
Моят опит досега - преди време взех от Алиекспрес комплект сензори за една Тойота, защото някой ме беше ударил отзад на паркинг и счупил 2 от оригиналните, а друг един си "мълчеше" поначало. Работят нормално само, ако не ги е напекло слънцето. Понагрее ли ги и пищят непрекъснато.
-
Точно, защото изглежда същото, го взех. Благодаря и също, че си дал как става по-лесно монтажа. Отне ми няма и 5 минути и направо се родих с тая джаджа.
-
Аз купих ето това: https://a.aliexpress.com/_EzjBSVj и работи, както се очаква от него - задейства се 5 сек след включване на двигателя. Давам линк, защото беше най-евтиното, което успях да намеря.
-
magnet:?xt=urn:btih:6251E8EB7D964DF8D69BAA10230CE7F59F15E379&tr=http%3A%2F%2Fbt3.t-ru.org%2Fann%3Fmagnet&dn=City%20Navigator%20Europe%20NT%20Unicode%202025.10%20%5BAll%5D unicode magnet:?xt=urn:btih:8A2F0707C8E472BA30ACC3FE18F2EA07DD278F0D&tr=http%3A%2F%2Fbt4.t-ru.org%2Fann%3Fmagnet&dn=City%20Navigator%20Europe%20NT%202025.10%20%5BAll%5D без unicode картите са отключени тракерът е: https://rutracker.org
-
Проблемът се оказа, че не е във флашката, а явно е в общия размер на ъпдейта. Бях изтрил Сев. Европа, която беше в gmapsupp, но не се усетих да преименувам Южна от gmapsup1 на gmapsupp. Сега го направих и ъпдейтът мина. Не изтрих gmap3d и gmaptz - вероятно са проблемни, ако са същите, като вече инсталираните. Следваща цел е да дръпна 2025.10 и да орежа Сев. Европа, така че общият размер на всичко да е под 8 GB.
-
Като се върна в София или намеря читав WiFi ще ги дръпна пак, че сега изтрих всичко за Сев. Европа. После мога да ги кача някъде, за да ги дръпнеш. На мобилни данни ще ми дойдат много. Преди съм модифицирал карти, за да се съберат на под 4GB, че толкова беше макс размер на SD карта, която четеше най-старата ми Garmin навигация. По спомени беше с GmapTools (първо split, изтриват се излишните и после join), но не съм 100% сигурен.