
AndyA
Фен-
Мнения
21 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
27 NeutralОтносно AndyA
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda CR-V (Gen 4) 1.6 i-DTEC 160HP AWD
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Алармата не се изключва преди, а спира сама като запалиш, което пък ти позволява да направиш, след като опреш плътно емблемата на ключа в центъра на бутона за палене. Пробвано с ключ с махната батерия.
-
Нямам идея. И при мен се включва алармата при отваряне с ключ. Ще пробвам това, което е написал Пламен (много благодаря за инфото), защото си заслужава да се знае, ако падне батерията на дистанционното.
-
Много благодаря за инфото за ключар, че се чудех къде да отида. Този ключ ми е само, ако, не дай боже, падне акумулаторът съвсем, а и да имам копие, че с патрона дойде само 1 ключ. Иначе съм с keyless. "Китайчета" съм ползвал на предишни коли, че все идваха с един оригинален ключ. Колкото казваш издържаха наистина, но все заради пластмасите на кутийката. Един се беше усукал, но едва-едва и пак си работеше. Хубавото при бронзовите (или са месинг, не знам) е , че понеже са по-меки, се износва ключа, а не ключалката. В Бургас съм ползвал няколко пъти услугите на ключаря, който е в "краставицата". Никакви проблеми не съм имал с ключовете. Работи внимателно и винаги предлага да пробва ключа на колата, за да го дооправи, ако не движи гладко. А и цените му са добри, поне сравнено с други, особено пък тези в София.
-
Ето линк и към ключ, който влиза точно в оригиналната кутийка (проверено) и изглежда добре: https://www.aliexpress.com/item/1005006416761188.html Също и снимки. Сега остава да намеря ключар, който да го нареже на прилична цена.
-
Гумичката на педала на съединителя беше доста износена и реших да сменя и нея, и тази на спирачката, която също беше поизносена. Първо поръчах от Алиекспрес метални с гумени "пъпки" (странно, но не ги намирам в списъка с покупките ми). Не ги препоръчвам! Тази на съединителя сдаде багажа за по-малко от 1000 км и то поне половината бяха извънградско. 3000 км по-късно тази на спирачката е тръгнала, макар че сигурно ще изкара още 4-5 хил. км. Тази на газта е ОК. Поръчах следните от Алиекспрес: https://www.aliexpress.com/item/1005003738259872.html Дават ги, че са за по-стар модел CR-V (2002-2006), но не намерих такива, за които да пише, че стават за 2012-2016 и затова избрах по размери (прилагам и снимка). Пасват идеално.
-
Колата ми от профила (2015 фейслифт) е с безключов достъп и ми хрумна да проверя дали работи ключалката на шофьорската врата чак, след като я купих. Оказа се, че е счупена. Тъй като това би ми създало проблем, ако по някаква причина акумулаторът падне, реших да я поправя. Купих следния патрон от Алиекспрес: https://www.aliexpress.com/item/1005007092158488.html Прилагам и снимки, ако след време линкът не се отваря. Пасна идеално. При предходния патрон (изглеждаше оригинален) имаше поставена допълнителна пластина между декоративната капачка на ключалката и самия патрон. На закупения не се наложи да я ползвам, тъй като ствола на патрона (който завършва с подобие на кръстата отвертка) беше по-дълъг. Свалянето на патрона става така: 1. Отваряте вратата, за да имате достъп до черната пластмасова тапа, която е отстрани на вратата (откъм ключалката) и я махате (тапата, разбира се, не вратата :)) ). 2. Сваляте болта, който се вижда през отвора на тапата, като внимавате, за да не падне вътре във вратата той или използвания шестостен (по-добре да е магнитен). 3. От външната страна леко дръпвате дръжката на вратата, защото тя малко припокрива ключалката. Най-добре е едновременно да притиската самата дръжка наляво (т.е към предницата на автомобила), за да не се измъкне навън, защото от вътрешната страна на дръжката има една пластмасова "тапа", която при по-груби манипулации и дърпане може да падне вътре във вратата. 4. Измъквате ключалката навън. 5. Смяната на патрона е лесна - откачате патрона от декоративната капачка първо откъм ограденото на последната снимка с кръгче "чопче". 6. Сглобяването е по обратния път, като пак внимавате да не падне нещо във вратата. Сигурно можеше да се използват пластинките от оригиналния патрон на мястото на тези в закупения, за да се отключва с оригиналния ключ, но при мен имаше липсващи 1 или 2 пластинки, вероятно паднали във вратата при счупването на патрона, а и някои от другите изскочиха при отварянето на патрона и трябваше да си играя да налучквам коя от къде е, затова реших, че не си заслужава усилието. Просто добавих ключа от Алиекспрес, който идва с патрона, към връзката ми с други ключове за дома. Ако все пак, не дай, боже, нещо падне във вратата, прилагам и извадка от сервизното ръководство, в която е описано свалянето на тапицерията на вратата отвътре. 06A FRONT DOOR OUTER HANDLE REMOVAL.pdf
-
Има 2 тръби за гориво, разбира се. Имах предвид, че нямаше други кабеляци освен 2-те жички, което ми изглежда малко едновременно за помпа и нивомер, но може и да греша. Там гледахме, след като нищо не се получи след 3-4 пъти задържане на контакт (не на аксесоари) за по 25-30 секунди и опит за палене. Нищо не се чуваше откъм резервоара - и това го следих на вдигната задна седалка и мокет под седалката. В коментар под един от горните 2 клипа пишеше, че след пет завъртания за по 10-тина секунди е запалил, затова реших да пробвам, но трябваха 2-3 опита повече. Предполагам, че това товари стартера, но дали е твърде много, признавам, че не съм наясно. Преди тази кола, съм имал 2 дизелови комън рейл от друга марка и при тях нямаше помпа в резервоара, пък и на първия клип се вижда ръчната помпа, затова не ми се стори нелогично да няма помпа в резервоара. Предполагам, че ако има помпа, но не работи, ще се усети ясно по работата на двигателя. Самият филтър пък е заврян на такова място, че едва ли се предполага потребител да си го сменя сам, а в специализиран сервиз, затова реших, че не са сложили и ръчна помпа.
-
Пробвах го първо това хем с 3-4 включвания на контакт, ама нищо не стана. Даже отворихме капака под седалката, над резервоара и там се виждат само 2 кабелчета, за които решихме, че стигат само за нивомер, но не и за помпа.
-
Така и не получих отговор, но ако за някой друг може да свърши работа, ето малко инфо. Взех оригинален филтър Honda. Съответните OEM номера са: 16902RZ0G01 или 16900RZ0G01 (един и същ филтър е) Производителят се оказа Mahle (=Knecht), а номерът от производителя е KL 764D. Филтърът е на гърба на мотора (откъм предния пътник, от дясната страна). Смяната е гадна. Заради раздатката на 4х4, достъпът е силно затруднен. Или се сваля част от ауспуха (+ смяна на съотв. гарнитури): Или трябва сменящият да е някой много сръчен с дълги и по-тънки ръце. Аз не съм такъв и не можах да се справя. Добре, че имам приятел, който има доста опит, подходящи условия и инструменти, та той успя. Колата няма ръчна помпа за подкачване на гориво в празния филтър, та най-добре е да се върже външна такава. Отпред в коша има 2 горивопровода, но не беше обозначена посоката на горивото на нито един от 2-та. Аз успях да обезвъздуша със 7-8 опита за палене от по 10-тина секунди. Не знам, доколко е безобидна подобна процедура. Ако колата е с предно предаване, има клип в тубата, който показва смяната и там изглежда доста по-лесно, защото има повече пространство за действие. Вижда се и вградена ръчна помпа за гориво.
-
Качвам същото ръководство отново. В предходния ми пост фалът е само сканирани страници и е заключен за промени и печат. В линка отдолу файлът е отключен и OCR-ван, така че може да се търси текст в него, както и да се копира текст, напр. за превод в Google Translate, DeepL или нещо друго. https://mega.nz/file/A7kEyLqZ#x7Rm6M98xy4zPHg5moniiLdrJU44-YrVRERJK8kOgfk
-
Здравейте, всички! Бихте ли ми препоръчали надежден горивен филтър за моята кола (2015, 1.6 и-DTEC, 160hp)? Досега за предходна кола, пак дизелова, ползвах на Mann, защото с други марки съм имал проблеми, но за тази не откривам филтър на Mann. Все още нямам идея колко е толерантен този двигател на Хонда към качеството на дизела, но като имам представа какъв е дизелът у нас, ми се ще да имам максимално читав горивен филтър.
-
Ръководство за ремонт и експлоатация на руски за CR-V 2012-2016, вкл. фейслифтовите, двигатели: Бензинови: 2.0l - R20A9 150 HP 2.4l - K24Z9, K24W3 190 HP Дизелови: 1.6l - N16A2 120 HP 1.6l - N16A4 160 HP 2.2l - N22B4 150 HP https://mega.nz/file/ouFiQARK#HMiE_GPV291gpUVtdyvabfdChucl0K3oKuTLkiO63Qw
-
Моят опит досега - преди време взех от Алиекспрес комплект сензори за една Тойота, защото някой ме беше ударил отзад на паркинг и счупил 2 от оригиналните, а друг един си "мълчеше" поначало. Работят нормално само, ако не ги е напекло слънцето. Понагрее ли ги и пищят непрекъснато.
-
Точно, защото изглежда същото, го взех. Благодаря и също, че си дал как става по-лесно монтажа. Отне ми няма и 5 минути и направо се родих с тая джаджа.
-
Аз купих ето това: https://a.aliexpress.com/_EzjBSVj и работи, както се очаква от него - задейства се 5 сек след включване на двигателя. Давам линк, защото беше най-евтиното, което успях да намеря.