AndyA
Фен-
Мнения
15 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
9 NeutralОтносно AndyA
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda CR-V (Gen 4) 1.6 i-DTEC 160HP AWD
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Има 2 тръби за гориво, разбира се. Имах предвид, че нямаше други кабеляци освен 2-те жички, което ми изглежда малко едновременно за помпа и нивомер, но може и да греша. Там гледахме, след като нищо не се получи след 3-4 пъти задържане на контакт (не на аксесоари) за по 25-30 секунди и опит за палене. Нищо не се чуваше откъм резервоара - и това го следих на вдигната задна седалка и мокет под седалката. В коментар под един от горните 2 клипа пишеше, че след пет завъртания за по 10-тина секунди е запалил, затова реших да пробвам, но трябваха 2-3 опита повече. Предполагам, че това товари стартера, но дали е твърде много, признавам, че не съм наясно. Преди тази кола, съм имал 2 дизелови комън рейл от друга марка и при тях нямаше помпа в резервоара, пък и на първия клип се вижда ръчната помпа, затова не ми се стори нелогично да няма помпа в резервоара. Предполагам, че ако има помпа, но не работи, ще се усети ясно по работата на двигателя. Самият филтър пък е заврян на такова място, че едва ли се предполага потребител да си го сменя сам, а в специализиран сервиз, затова реших, че не са сложили и ръчна помпа.
-
Пробвах го първо това хем с 3-4 включвания на контакт, ама нищо не стана. Даже отворихме капака под седалката, над резервоара и там се виждат само 2 кабелчета, за които решихме, че стигат само за нивомер, но не и за помпа.
-
Така и не получих отговор, но ако за някой друг може да свърши работа, ето малко инфо. Взех оригинален филтър Honda. Съответните OEM номера са: 16902RZ0G01 или 16900RZ0G01 (един и същ филтър е) Производителят се оказа Mahle (=Knecht), а номерът от производителя е KL 764D. Филтърът е на гърба на мотора (откъм предния пътник, от дясната страна). Смяната е гадна. Заради раздатката на 4х4, достъпът е силно затруднен. Или се сваля част от ауспуха (+ смяна на съотв. гарнитури): Или трябва сменящият да е някой много сръчен с дълги и по-тънки ръце. Аз не съм такъв и не можах да се справя. Добре, че имам приятел, който има доста опит, подходящи условия и инструменти, та той успя. Колата няма ръчна помпа за подкачване на гориво в празния филтър, та най-добре е да се върже външна такава. Отпред в коша има 2 горивопровода, но не беше обозначена посоката на горивото на нито един от 2-та. Аз успях да обезвъздуша със 7-8 опита за палене от по 10-тина секунди. Не знам, доколко е безобидна подобна процедура. Ако колата е с предно предаване, има клип в тубата, който показва смяната и там изглежда доста по-лесно, защото има повече пространство за действие. Вижда се и вградена ръчна помпа за гориво.
-
Качвам същото ръководство отново. В предходния ми пост фалът е само сканирани страници и е заключен за промени и печат. В линка отдолу файлът е отключен и OCR-ван, така че може да се търси текст в него, както и да се копира текст, напр. за превод в Google Translate, DeepL или нещо друго. https://mega.nz/file/A7kEyLqZ#x7Rm6M98xy4zPHg5moniiLdrJU44-YrVRERJK8kOgfk
-
Здравейте, всички! Бихте ли ми препоръчали надежден горивен филтър за моята кола (2015, 1.6 и-DTEC, 160hp)? Досега за предходна кола, пак дизелова, ползвах на Mann, защото с други марки съм имал проблеми, но за тази не откривам филтър на Mann. Все още нямам идея колко е толерантен този двигател на Хонда към качеството на дизела, но като имам представа какъв е дизелът у нас, ми се ще да имам максимално читав горивен филтър.
-
Ръководство за ремонт и експлоатация на руски за CR-V 2012-2016, вкл. фейслифтовите, двигатели: Бензинови: 2.0l - R20A9 150 HP 2.4l - K24Z9, K24W3 190 HP Дизелови: 1.6l - N16A2 120 HP 1.6l - N16A4 160 HP 2.2l - N22B4 150 HP https://mega.nz/file/ouFiQARK#HMiE_GPV291gpUVtdyvabfdChucl0K3oKuTLkiO63Qw
-
Моят опит досега - преди време взех от Алиекспрес комплект сензори за една Тойота, защото някой ме беше ударил отзад на паркинг и счупил 2 от оригиналните, а друг един си "мълчеше" поначало. Работят нормално само, ако не ги е напекло слънцето. Понагрее ли ги и пищят непрекъснато.
-
Точно, защото изглежда същото, го взех. Благодаря и също, че си дал как става по-лесно монтажа. Отне ми няма и 5 минути и направо се родих с тая джаджа.
-
Аз купих ето това: https://a.aliexpress.com/_EzjBSVj и работи, както се очаква от него - задейства се 5 сек след включване на двигателя. Давам линк, защото беше най-евтиното, което успях да намеря.
-
magnet:?xt=urn:btih:6251E8EB7D964DF8D69BAA10230CE7F59F15E379&tr=http%3A%2F%2Fbt3.t-ru.org%2Fann%3Fmagnet&dn=City%20Navigator%20Europe%20NT%20Unicode%202025.10%20%5BAll%5D unicode magnet:?xt=urn:btih:8A2F0707C8E472BA30ACC3FE18F2EA07DD278F0D&tr=http%3A%2F%2Fbt4.t-ru.org%2Fann%3Fmagnet&dn=City%20Navigator%20Europe%20NT%202025.10%20%5BAll%5D без unicode картите са отключени тракерът е: https://rutracker.org
-
Проблемът се оказа, че не е във флашката, а явно е в общия размер на ъпдейта. Бях изтрил Сев. Европа, която беше в gmapsupp, но не се усетих да преименувам Южна от gmapsup1 на gmapsupp. Сега го направих и ъпдейтът мина. Не изтрих gmap3d и gmaptz - вероятно са проблемни, ако са същите, като вече инсталираните. Следваща цел е да дръпна 2025.10 и да орежа Сев. Европа, така че общият размер на всичко да е под 8 GB.
-
Като се върна в София или намеря читав WiFi ще ги дръпна пак, че сега изтрих всичко за Сев. Европа. После мога да ги кача някъде, за да ги дръпнеш. На мобилни данни ще ми дойдат много. Преди съм модифицирал карти, за да се съберат на под 4GB, че толкова беше макс размер на SD карта, която четеше най-старата ми Garmin навигация. По спомени беше с GmapTools (първо split, изтриват се излишните и после join), но не съм 100% сигурен.
-
Благодаря! Ще потърся такава флашка. Някой знае ли какъв е общият размер на картите за 2023? Това с малката памет на устройството е толкова лесно решимо като се четат картите от външна USB памет, ама Garmin явно не искат. Да кажем, че на техните устройства има ограничения в размера на SD картата, за да си купиш по-нова навигация, ама и с вградената в колата правят същата мизерия.
-
Привет на всички. Нов съм във форума и отскоро съм собственик на Honda. Аз успявам да сваля ъпдейт на картата, съгласно указанията на Garmin и Honda, който според Garmin Express и GmapTools е от 2024, без да ми иска плащане. Общият обем е над 9 GB. Текущата ми карта е от 2017. Когато сложа флашката за втори път в колата обаче, излиза надписът, който съм прикачил. Не мога да разбера дали проблемът е във флашката или обема на картата. Пробвах пак, като изтрих ръчно файловете с картата на Северна Европа, но без успех. Моля за помощ, ако някой знае как или има идея какво друго да пробвам. Засега ми хрумва само да пробвам с друга 16 GB флашка. В тази връзка, може ли да каже някой какъв модел флашка е използвал успешно за ъпдейт. П.С. Между другото, ако и да имам Garmin, качих Waze без проблем и му включих необходимите разрешения да работи в движение без никакъв проблем. Нямам представа дали предишният собственик е връщал до фабрични настройки и въобще дали е ъпдейтвал системата.