Bako Choice
Фен-
Мнения
12 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Bako Choice
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
CR-V 2
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пазарджик
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Значи за прозореца… ако е блокирал горе, гледах, че единствения вариянт да го свалиш, е да се прережат жилата, тъй като неможе да разхлабиш и извадиш стъклото, за да изкараш релсата и моторчето. Но не се предадох. Успях някак си да бръкна през отвора на говорителя и да сваля корпуса на ротора, изкарах оста и пластините с четките, видях колко трябва да се прибере в редуктора, за да може четките да правят контакт и го вкарах обратно и го навих на ръка…. сглобих го, позиционирах го… сложих копчетата(придобих едно вълшебно усещане за успех)… и той се свали сам до долу бе, на AUTO ! И сега работи ! Ромоли много гадно, но работи ! Вдига се, сваля се… Но ще си купя моторче с релса и жила от една морга да си имам, пък това ще го сваля пак за по-обстоен преглед(след като вече мога да демонтирам стъклото в долно положение). Причината като цяло май беше, че ротора толкова е въртял, че е превъртял през редукторчето и четките са се изхлузили, защото не се случваше нищо. Иначе нямам друго обяснение… Много благодаря на всеки, който прояви интерес ! Всичко беше много полезно ! Благодаря !
-
Здравей и ти! Понеже ми беше зор да си пусна климатика, малко изоставих прозореца, заради обикаляне, фреони, перки и т.н., та днес ще видя дали до моторчето изобщо ходи ток и ако да - ще го сваля да разгледам и почистя. Дано да е няква такава щуротия…
-
А ако сваля механизма и подам ток на моторчето директно от акумулатора, за да проверя дали работи, проблем ли ще е ?
-
Темата стана много дълга, за това последно да попитам какво ще ме посъветвате: Да си купя моторче или да закарам колата на “майстор” ?
-
Просто не доумявам как така ТОЧНО сега, когато пробвах AUTO режима…все си мисля, че е нещо друго…
-
Свалих кората, вътре наистина има реле в пласмасова кутийка, но не щрака то, а звука идва от машинката. Може би моторчето ми е свършило.. поне си активирах радиото да ми дрънка.. на затворен прозорец…
-
Spase нищо не става..
-
Значи.. акумулатора го откачих с надеждата да се рестартира модула на стъклото, та от там се сгомняса радиото(това ще го мисля после, гледах за кодове и т.н., писал съм и тук на един човек), а кликването, дето се чува след 2-3 сек. при натиснато до долу копче, при което се смущават/приглъхват светлините, е като звук от реле, а не зъбчатка или нещо такова, но пък във вратата едва ли има реле… Ще пробвам инструкциите на spase и ще кажа какво е положението…
-
Пише AUTO на копчето, но не слизаше само до долу, за това пробвах да го активирам, както си посочил ти. Благодаря за инфото ! Довечера ще пробвам отново, по твоето опътване, дано да стане нещо. За сметка на това, пък, ми се кодира радиото Вече чета теми и за него…
-
Пробвах с друг модул с копчета - същото. Забелязах, че при натискане на това копче, светлините по таблото и фаровете ми леко премигват/отслабват…
-
Бушончетата по 20А са здрави. Кликването се чува след няколко секунди. Ако някак си съм го заключил, как бих могъл да го отключа ?
-
Здравейте ! Автомобилът е cr-v 2003. Пробвах да активирам AUTO вдигане на прозореца на шофьорската врата, както е описано в 50 клипа в youtube, чрез задържане копчето надолу, след като слезе прозореца до долу и задържане нагоре, след като прозореца се вдигне до горе. Но вместо да се сваля и вдига автоматично до край, сега той остана горе и не реагира от копчето. Като задържам копчето нагоре или надолу вътре щраква някаква електроника. Другите си работят. Вадих бушончетата в купето (4x20 Ohm) с идеята нещо да се рестартира, свалих акумулатора, но нищо. Прозореца е горе и не реагира. Ще се радвам на някой да му е познато и с решение :)