jijo86
Фен-
Мнения
17 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
4 NeutralОтносно jijo86
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Legend
-
Пол
Мъжки
-
Място
Варна
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Виждам че в Америка на ,RL има някой друг луд каращ със спорт пакет ама сигурно има още 2-3 разадка... Иска ми се малко да и променя визията Вчера видях една скандална във Варна с. 19ки и видимо със спортно окачване но не обърнах внимание дали бяха спорт пакет а не ми се връщаше да гледам колата на човека като петокласник 😂
-
Купих си аз легенда 2007г купена и карана в БГ аз съм и втори собственик Цената беше 15500лв реални 214 000км със сервизна история до днес съм на +3000 лв за части не говоря за труд сам си я правя Ангренажен комплект оригинал Хонда + Пистов ремък 890лв Два лагера за ролките на пистовия ремък х12лв Газов компютър +инсталация 600лв (колата си имаше газово ама не работеше ) Тампон мотор най евтиния (Афтър маркет ) 180лв Масло автомат 9л АТФ сменях го 3 пъти докато промия хубаво кутията 😂😁48лв литъра (оригинално Хонда) Отделно още масло разадка,диференциал Ланда сонда оригинална е 740лв 😱 взех си втора употреба 100лв ама от третия път уцелих работеща 🤣🤣 ( да казвам ли че са 4бр сонди) 😁🤣🤪 Чистачки оригинални 158лв двете Остана още 2 тампона на мотора Заден ляв амортисьор Преден лагер главина 385лв поръчан чакам го 😁 че малко се чакат частите😂😂 Идеята за това което ти написах е хубаво да си отваряш очите и вземи човек който разбира от модел да може да и открие забележките и евентуално да се намаля от цената не вярвам да си намериш перфектната кола която да няма забележки но поне да е на цена Колата е страхотна обслужването на мотора е елементарно да не ти казвам че за 3 часа се сменя ангренажа....
-
Някой слагал спорт пакет джанти 18,19 и по скоро какъв размер гуми От това което гледах минимум разлика от предни и задни е -5мм което няма ли да е проблем за 4х4
-
Да вдигна малко темата Тези тампони не са ли същите като на акорда 2.4 визуално ми изглеждат напълно еднакви Съответно само този на кутията е различен Някой да ги е пробвал или аз ще съм първия 😁
-
Тази извадка от друг форум ми е малко не сериозно.... Това е като някой от Хонда форума в Африка да качи моя коментар какво и как съм сменил ама дали е правилно ?!?!! Аз не казвам че моя начин е правилен и трябва да се следва просто споделям какво направих аз... Ceco_accord това което извадих от разадката днес няма нищо общо с HGO пак от сервиза на Хонда са го наливали... Явно е по голяма драма с тези масла от колкото си мислех аз 😂😂😂 Важното е да сме живи и здрави
-
Не няма чак такава табела....отлято е направо в алуминия на корпуса ATF и толкова Има разадка от пред и се слага Gear oli3 пак на Хонда оригинал и събира 0,430мм Не мисля че DPS-F има нещо общо с ATF че да заменяш едното с другото Реално нито като гъстота нито цвят са еднакви
-
Ами че то си е пълна драма с тези масла кой видял чул разбрал пише..... На ме. Са ми сменяли в сервиз на Хонда маслото на автомата и са сложили HGO което мисля че не е редно за тази кутия?!??!? Всички каращи Acura RL наливат масло така както аз съм го налял в моя диф две различни масла от 3 дена споря с различни хора че не се слага само ATF и успяха да ме убедят... Защо само на задната част на самия диф пише ATF защо не го пише и на другата пробка за наливане ??!?! Ако беше само едно масло нямаше ли да е само една обща камера а не две отделни?!?!? В крайна сметка всеки сам си преценява какво да си слага и как в колата защото после той ще си плаща ремонтите DPS-F така или иначе си го дават диференциално масло!!! На хонди 4х4 А щом пише ATF наливаш ATF защото в задния диф има и съединители аз следвам проста логика и мисля че това е правилното Ето и един клип какво и как и къде наливат хората https://youtu.be/twh9Ke-rCcU?si=NNaLqqepOTuQmASh
-
Аз от това което четох На малкото количество където събира към 1 литър сложих ATF DW1 А на другата част от диференциала налях DPS-F което е 3 литра При смяната забелязах че голямото количество е доста по тъмно от другото масло явно е по по старо но мисля че беше пак ATF което е малко странно при положение че трябва да са две различни масла
-
Само да кажа днес разглобих половината кутия съответно къде какво можеше да се свали ФИЛТЪР външно НЯМА
-
Какво масло да си взема за автомата че като гледам не е сменяно
-
И още нещо как се пуска авто пилота освен копчето от волана защото зелената лампа светва на таблото но не работи
-
Изгорели са да все едно си натиснал Елка Така изглеждат имам много дразнещ звук от вентилатора на климатика онзи малкия къде е за информация на климатика където си взема въздух от купето има една решетка пред него под волана в дясно тази решетка лесно ли се маха и мога ли да му направя някаква профилактика че сигурно се е набил с прахоляк днес я покарах малко извън градско 😁 на 190 взе да мирише на катализатори вътре в купето ама доста бързо ги вдигнах 🫣 имам някакво дрънчене като от ламарина някъде от зад се чува май и лагер при скорост от 140 започва да вие леко при ляв десен утихва на десен ама не мога да разбера от пред ли го чувам или от зад 😂😂 като цяло колата е много яка добре че е с Босе усилваш музиката иииии нищо не се чува 😂😂🤪 този монитор има ли други цветове освен син че това синьото ми е малко.......
-
Някой да има представа от къде мога да си купя стъклата на огледалата и колко горе долу струват
-
Гледам че на легенда частите са доста скъпи а и говорим за 17 годишна кола. Това че е на реални 200к не означава че няма да се чупи (Поне немските който карах до сега бяха доста зле ) затова минавам на японска Гледам също че 3.5 е зацепен с ремък което е добре. Като цяло не съм фен на автомобилите след 2009г (мой си виждания) Затова си търсих кола със история и на реални км. На легендата попаднах съвсем случайно и ми хареса така и не се качих в акорд да видя той как е.. Легенда който взех е 2007 не с всички екстри за модела,бежова вътре уникално запазен салон дори капака на жабката не се е подул както на всички в карса и мобилето С монтирано газово преди има няма 10000км работещо перфектно Но за два дена прочетох доста страшни работи за цени на части като носачи от по 2000лв и отделно със от Варна приятел имаща такава каза че в нашия град няма кой да прави този модел което също ми е малко..... Колата до преди няколко години е обслужвана само в сервиз на Хонда преди да затворят в града и сега до колкото разбрах няма официален сервиз
-
И все още се чудя дали направих грешка че не си взех акорд 2.4 след 2010 и да дам повече пари.....