Jump to content

teac89

Фен
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

teac89 last won the day on Юли 15

teac89 had the most liked content!

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно teac89

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-v 2.0 150hp
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Сливен

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Не бих казал че съм бил без, защото се виждаше че има течност а и беше бистра, без примеси.
  2. Определено не беше на максимума, едно флаконче от 250 мл почти отиде , и мисля че засега се оправи. Благодаря за съветите .
  3. Гледах го преди месец може би, стори ми се в норма
  4. Здравейте, ще се радвам някой да сподели ако се е сблъсквал със следния проблем. Колата е CR-v 2005 г, 2.0 бензин-газ. В движение никакви лампи не светят, но често при натискане по-рязко на спирачка, а дори и само в движение без натискане на спирачка, светват лампите на VSA и тази на ръчната спирачка. Няма промяна в работата на колата, не гасне, нищо. Не знам към какво да се насоча да проверя какъв може да е проблема. Ще съм благодарен за мнения.
  5. "Спиралата" се слага в дъното на дистанционната втулка, разбира се ти трябва втулка продават ги по 10 12 лв, а може и стругар да ти я направи. Та спиралата се слага в дъното на втулката, и около 5 см от телта се промушва през малката дупчица на втулката, за да може да излезе в катализатора. Става въпрос за втора сонда, която е по средата на катализатора, поне при мен е там. Медните телчета са най-обикновени оголени медни телове от стар кабел, които съм увил хубаво на ръка, за да не се разплитат. Навива се като охлювче и 5 см се оставят да стърчат в катализатора . А дали ще изгорят, вероятно в някой момент и това може да се получи, но медна тел, колкото искаш :)))).
  6. Здравейте, да дам и аз малко обратна връзка за справяне с проблема 0420. Колата е 2.0 бензин 2005 CR-v , когато я взех преди 3 месеца нищо не светеше. Минах над 1000 км , нищо не светеше. В деня,в който отивах да й монтират газ, светна p0420(преди да бъде монтирана газова уредба). Така ,както и да е, започнах с ровенето във форума и на други места, пробвах Oxycat - нищо. Сложих дистанционна втулка - нищо. Някой беше писал в друга тема , но сега не мога да я намеря, за спирала от медни телчета във втулката ,които излизат към катализатора - направих го и магия, чека не свети повече. Не знам защо, и какво точно върши това нещо, но ми реши проблема с досадната лампа и то абсолютно без пари. Ако човека който го беше правил и писал тук чете, благодаря за съвета. И още нещо, като махнах ламбда сондата, катализатора вътре направо изглежда чисто нов( а със сигурност не е )което не значи че е ефективен , но важното за сега е че лампата не свети. Поздрави на всички.
  7. Вероятно съм първият с тази грешка, да кажа и как я реших. Проблем с първа ламбда сонда, след смяна се оправи.
  8. Извинявам се, става въпрос за CR-v 2 2005, 2.0 на газ.
  9. Здравейте, от известно време се боря с грешка P0420. Пробвах с Oxycat,не се получи. Пробвах с дистанционна втулка( все още е с нея) отново не се получи. Докато мисля други варианти за справяне, днес ми светна и грешка P0134. Моля някой ако се е сблъсквал с тази грешка да сподели опит за справянето с проблема.
  10. Здравейте, пиша тази тема понеже не намерих нищо сходно освен колко трябва да са твърди маркучите но и там има доста "преценка на око", и ще съм благодарен за вашите мнения. Колата е CR-v 2.0 бензин( БЕЗ газ), 2005 г. Проблема( ако е такъв въобще) , е че маркуча на антифриза който влиза в радиатора за охлаждане, след загряване на мотора, става доста твърд( по принцип на студен мотор е мек, а като загрее почти няма стискане) Температурата на таблото е точно колкото трябва , а именно малко под средата. Колата загрява бързо, нормално, има парно да се удушиш вътре. Интересното , което забелязах е, че когато включа климатика и перките се включат, маркуча омеква . Друго,което ми направи впечатление е , че когато се включи перката за охлаждане(при спрян климатик) е буквално за 2 секунди и спира. Едва ли може толкова бързо да охлади нещо, но това е факт, и маркуча отново омеква но малко. Не излизат мехури при запалване , перката за охлаждане се включва на около 98 градуса температура антифриза( не знам дали е нормално или трябва на по-малко). Моля за мнение към какво да се насоча и би ли предполагало евентуален проблем това състояние в момента? Благодаря предварително на отзовалите се.
×
×
  • Създай нов...