badbull
Фен-
Мнения
9 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно badbull
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
CR-V 3 -R20A2 -MT
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пазарджик
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Вчера смених задните пружини с пружини Айбах, Heavy Duty и + 30 мм . За сега ефектът е много добър колата вече не е клекнала и се вдигна на 80см отпред и 82 см отзад. Возиятя е много добра и стегната. Дано остане по-дълго време така.
-
Колеги само пружините ли сменихте, или се наложи да се сменят тампони, щанги и др. за да се възстанови задницата.
-
Към колегите които са сменяли пружините с усилени на Айбах- как е возията след това? В смисъл вози ли по-твърдо от преди друса ли повече или не?
-
Kъм колегите които са сменяли пружините с подсилени айбах. Има ли промяна във возията? В смисъл вози ли по твърдо от преди?
-
Здравейте! От няколко месеца съм собственик на CR-V 3 2011 R20A2 ръчни скорости и се сблъсках с въпросното вибриране при превключване от първа към втора скорост. При мен от скоро този шум се чува и при потегляне на задна. Свалихме долния тампон на двигателя но изглеждаше в добро състояние. Шума се чува от към диференциала на скоростите. Имам няколко въпроса: 1.Това само при бензиновите тройки с ръчни скорости ли се среща или и при автоматите го има. 2.Има ли някои колеги които са разбрали причината за това и са си решили проблема? Нещо не ми се вярва японците да допуснат да се произвежда кола толкова дълго време с такъв проблем и това да е нормално.