Jump to content

badbull

Фен
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно badbull

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V 3 -R20A2 -MT
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пазарджик

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Вчера смених задните пружини с пружини Айбах, Heavy Duty и + 30 мм . За сега ефектът е много добър колата вече не е клекнала и се вдигна на 80см отпред и 82 см отзад. Возиятя е много добра и стегната. Дано остане по-дълго време така.
  2. Колеги само пружините ли сменихте, или се наложи да се сменят тампони, щанги и др. за да се възстанови задницата.
  3. Към колегите които са сменяли пружините с усилени на Айбах- как е возията след това? В смисъл вози ли по-твърдо от преди друса ли повече или не?
  4. Kъм колегите които са сменяли пружините с подсилени айбах. Има ли промяна във возията? В смисъл вози ли по твърдо от преди?
  5. ва на втора. При движение в права посока това не се случва. Също така мисля, че се чува по-често при потегля е когато колата не е загряла после като чели не е така. Не знам на какво може да се дължи това.
  6. Че са сменили масата на скоростите и заден деферинциал с масла на Хонда. Ако ги сменя и аз, мислите ли че ще има подобрение. Повечето колеги с този проблем са си сменили масата и пак го имат.
  7. Че са сменили масата на скоростите и заден деферинциал с масла на Хонда. Ако ги сменя и аз, мислите ли че ще има подобрение. Повечето колеги с този проблем са си сменили масата и пак го имат.
  8. Лично аз не съм го сменял, но по документи които имам от представителството в Щвеицария колата е обслужена 1000 км преди да якупя, м. април. Имам фактури.
  9. Здравейте! От няколко месеца съм собственик на CR-V 3 2011 R20A2 ръчни скорости и се сблъсках с въпросното вибриране при превключване от първа към втора скорост. При мен от скоро този шум се чува и при потегляне на задна. Свалихме долния тампон на двигателя но изглеждаше в добро състояние. Шума се чува от към диференциала на скоростите. Имам няколко въпроса: 1.Това само при бензиновите тройки с ръчни скорости ли се среща или и при автоматите го има. 2.Има ли някои колеги които са разбрали причината за това и са си решили проблема? Нещо не ми се вярва японците да допуснат да се произвежда кола толкова дълго време с такъв проблем и това да е нормално.
×
×
  • Създай нов...