Jump to content

Ivanuil

Фен
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Ivanuil

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Civic 8th gen
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен
  1. Светва лампата, да и бутоните сменяхме. Както писах по-горе ходих отново при ключар и като му обясних директно ми каза да ходя при някой ел. техник. Е в сряда ще ходя, днес се чух с него и ми звучи като, че ли не се е сблъсквал с такъв казус (ще пиша за пояснения).
  2. Здравейте! Имам следният проблем, ключа на колата постепенно взе по-трудно да отключва и заключва, реших, че първо в батерията, смених я и се оправи, за около седмица. После пак същото, ходих на ключар смених ключа и първата седмица добре след това отново същата песен… Нямаше известно време и жена ми отново е сменяла ключа (точно преди месец), вчера заключих и край дистанционното не реагира нито отключва нито заключва, иначе колата си разпознава ключа - пали, отвътре се заключва с бутона и т.н Днес реших отново да посетя ключар, но директно ме се посъветва да търся “ел. техник”. Случвало ли се е при някого от Вас? Някой модул ли трябва да се сменя, бушон ли е?
  3. Здравейте, колеги. Преди два дни, закарах колата на сервиз за най-обикновена сменя на масло и филтри. Аз не можах да си взема колата, поради причината, че съм до късно на работа. Та, когато са взели колата, човекът е забелязал, че check engine лампата свети. Веднага се е обърнал към “майстора”, при което той му е казал, че няма проблем. Прибирам се, казва ми, че свети чека качвам се давам газ и нищо до 2 хиляди оборота и турбото не включва, а когато оставих колата тя вървеше всичко беше перфектно. Обадих се на въпросният човек, казвам му какво се случва, при ковто ми казва, че съм със запушен дпф, което е странно, защото колата е винаги на оборот и се кара изключително малко в града. Благодаря!
×
×
  • Създай нов...