Jump to content

Napa

Фен
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Napa

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ямбол

Contact Methods

  • Skype
    няма
  1. Здравейте колеги, нямам нищо допълнително слагано, всичко си е оргинално, като аларма, медия, дистанционно, БТ и др. Но телефона ми не може да се свърже с БТ на колата и мисля да го проверя, ако може някой да подскаже къде се намира. Следващото е Субуфара, той под седалката и засега срещам затруднения да сваля седалката, болтовете не се развиват и ще търся механик. Показвам и предпазителния отсек.
  2. Здравейте колеги, от доста време и аз има подобен проблем на CR-V-то. В покой тока ми е 50мА , от форумите разбрах че трябва да е 10 - 20мА. Батерията отива за 3-4 дена, изобщо не светват лампички. В началото обвиних алтернатора защото ми показваше ту 12,5В, като включа дълги става 13.8. Ходих при майстори, малко озадачени от волтажаи, те подтвърдиха диагнозата. Отложих смяната на алтернатора, защото и мен доста ме озадачиха тези напрежения, и се захванах с четене. И след няколко дена ровене из нета открих че динамото е DCS(Dual Charging System), или с други думи всичко му е наред, но това си е друга тема. След това обвиних батерията и я смених, но проблема си остава. Реших да стесня кръга и започнах да вадя предпазителите под капак. Предпазител 16/10А се оказа ключът. Започнах да търся схема, но, ... тук да вметна че моята хонда е 2007 с десен волан и кутията за предпазители и номерацията е различна от европейските. За Английска версия схема не открих, но като гледах европейска версия на схемата стигнах до извода че предпазител 23/10А е еквивалента. Като извадя се изключва централното, радиото, друго не съм забелязал, може да пали. Ако някой е имал подобен проблем или някакви идеи, ще съм благодарен.
×
×
  • Създай нов...