ivaneca_s@abv.bg
Фен-
Мнения
13 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно ivaneca_s@abv.bg
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Accord 2,4 8 gen
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Здравейте, имам проблем само че при Акорд 8 седан, сигурно е нещо просто, но не знам от куде да започна. Багажника се отваря само от дистанционното, не се отключва с вратите и с копчето на предната шофьорака врата, тоеат остава заключен при птключена кола, машинката която го отваря и машинката която го отключва една и съща ли е, дали в нея е проблема...
-
По скоро стържене при самото палене не се чува, но имам разбита оптяжна ролка, която смених след клипа,от нея също се чуваше някакъв звук при работа на мотора. За този соленоид бях гледл клипа, но виден Майстор ми каза че не е от него и се отказах да го разглобявам :), Според мен веригата ми е стегната, няма никъкъв луфт по зъбчатките на валовете, и има съвсем леко движение със силно притискане на празните разстояния между банана и зъбчатката. И според моето виждане всички белязки на зъбноте колела на двата вала горе и коляновия вал си бяха на мястото. Все си мисля като съм гледал клипове на разтегнати вериги, че моята ще искара още 100000км. и за това почнах да се ровя понеже няколко човека ми казаха че е за смяна. Ще доида до Русе накрая ...
-
Знам че ти знаеш , ама си ми много далече, някой от Пловдив да ги знае тези неща ? Онлайн четене не е ли възможно ?
-
IMG_1143.mov Здравейте момчета, качвам едно клипче от звука който издава колата сутрин, мисля че със слушалки добре се чува. Та съмненията ми са, че не е веригата а VTC actuatora, и понеже е бая пари исках някой от вас който има опит да каже, грешката е P0341 CMP sensor A и CKP sensor insorect phase detected.
-
Здравейте, момчета, да попитам частите за смяна на веригата на к24 мотор бензинов на акорд 8 дали някой е поръчвал. Чудя се от хонда или от този японски сайт да ги поръчвам.
-
Пиша тук, защото колата ми изписа грешка и момчето което я прочете каза, че е датчика на разпределителния вал, тоест трябва да и сменям веригата. Колата е 2.4 акорд 8 ма ген. Като части какъв е най-добрия вариант да купя, от Хонда или от японския сайт, за който има поръчки в някоя от темите Amayama. За сега колата върви добре, сутрин като я паля в повечето случай чувам шум като от верига за по малко от секунда. Имам проблем и с разхода на масло. Нека някой който е компетентен и има желание да даде съвет, какво да правя. Колата ми харесва и искам да си я направя.
-
Колата е на уж 175000 км., но мисля че в Германия им сменят маслото на 20к. Купих я ударена и си мислех че мотора ще е добре. Няма омазнявания по аспуха, не пуши върви си перфектно и работи перфектно, пък този разход от къде се получава. В Пловдив има ли специалисти, които са на ти с този мотор да отида за диагностика и да го погледнат, мисля , че сутрин и чувам и веригата, та няма да е лошо да се консултирам.
-
И да сълзи си е множко, ако питаш мен, но прочетох доста момчета са писали, че им горят бая тия мотори, та за това зададох въпроса. Ако имаше теч на масло може би щах да го хвана като точка или капка там където я държа спряна, но ще се огледам добре, така или иначе трябва да пооправя кората отдолу, че е хващана като в час по трудово...
-
Здравейте, момчета, Карам от скоро Акорд 8-ма ген. 2,4 бенз. автомат, сложих му газова и смених маслото на мотора като за начало. От години карам с Yacco другата си кола, та сложих същата марка и модела, който ми препоръчаха там 5W30.Днес наблюдавам, че за 1000 км. е смъкнала маслото с половин литър. Начина на каране ми е смесен 150-160км/h по магистрала и висене по задръствания в Пловдив, да кажем на часове по равно. Та какво мислите, видях, че по- добрия вариант за колата е 0W30, далеч от това, което ми препоръчаха пък в Хонда Пловдив. Този голям разход едва ли ще спре с смяната на масло, но дали ще се повлияе. И другото ми питане е така може ли да се кара с този разход за напред или трябва да се прави ремонт.