Jump to content

skiller

Фен
  • Мнения

    64
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно skiller

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 19.11.1982

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Добрич
  1. Здравейте, Колата вече е в движение, за моя радост други проблеми нямаше след монтаж на новата турбина / фтора употрепа/ имаше доста части от перката в кулера.
  2. Ако питаш мен не, преди месеци го свалях да го почиствам и него.
  3. Не е чипосвана, за соленото солено ще е
  4. Здравейте,Проблемът с 1.7 нафта.Колата ми пак взе да забива в авариен режим като мина 3500 оборота най вече на трета, при връзка с комп. показа, че надува 1.5 бара и прави черта. след оглед се оказа, че задържа геометрията на турбината. Техническото лице ми каза, че трябва да свалим турбината и да почистим геометрията, след 2 часа турбината беше доло отворихме я, наистина имаше проблем задържаше геометрията. Казаха ми да занеса горещата част и геометрията на пясакоструй, така и направих , събрахме всичко обратно всичко се движеше много добре, монтирахме на колата запалих всичко беше перфектно форсираше се на място никакви проблеми, тръгваме на проба 1-ва ,2-ра 3200 ? нещо гръмна гася веднага и... какво да гледам под капака турбината се е разцепила на две...? скъсана ос, капака на студената част го нямаше половина + перката....
  5. Става и от опел 2.0 дти / мисля че беше/ разликата е само в дължината на кабела а цената е доста по различна, и на мен ми направи този проблем.
  6. Защото led-а има по малка консумация и колата си мисли, че има изгоряла крушка
  7. При мен пост #364 беше точно обратното като вдигна по високи обороти и ми светва чека и ме ограничава в оборотите.
  8. Здрасти,360лв. с доставката, точно на 4 болта просто тези снимки ми излезнаха първи
  9. Здравейте, Смених си предните и задни спирачни дискове с купени от ебау за сега съм доволен, след месец ще ви кажа по подробни наблюдения. Поздрави.
  10. Здравей колега,Моля за малко повече инфо за този датчик. Как точно изглежда, от къде намери нов и колко парички ти излезна. Мерси! Би трябвало да е марка Бош до колкото знам и се води с вакуумна мембрана вътре. Ако е този, тука е към 190 лв. Ако имаш снимка на стария ще съм ти благодарен! Мерси!На Pierburg е ebay
  11. Здрасти,позиция 8,намерих го в ебау който беше пуснат на търг и ми излезна 130лв. с доставката до БГ . При нас се намира между 210-250лв. Здравей колега,Моля за малко повече инфо за този датчик. Как точно изглежда, от къде намери нов и колко парички ти излезна. Мерси!
  12. Здравейте,Един проблем който ме сполетя, като мина 3500 об., и ми светва check забива ми до 2500 об. , при проверка с кабел ми изписва грешка P0238 - Turbocharger Boost Sensor Circuit High Voltage , след смяна на valve regulator 36170-PLZ-D11 всичко се оправи.
  13. имах същия проблем, при мен се оказа датчик колянов вал.
  14. Jorko - намира се до въздущния филтър, човекът в сервиза разви две болченца и искара елемента от вътре по който имаше много прах по него, а спирачките наистина прегряват и спират да държат.
×
×
  • Създай нов...