Jump to content

ivangg

Фен
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно ivangg

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Civic 8th 2.2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    -

Contact Methods

  • Skype
    -

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте, Имам притеснения относно турбината на автомобила, доста е шумна(нещо което преди време почти не се чуваше), също имам съмнения, че ми гори масло. Някой имал ли е опит или информация относно рециклирането на турбината при Сивиците от тази генерация? Изобщо добра идея ли подобно начинание или по-скоро да се замени с нова? Ще съм благодарен за всяка споделена информация по темата.
  2. Здравейте, От известно време насам перките на двигателя се включват на "случаен принцип" и нямам представа защо. Малко история, преди да премахна ДПФ-а на автомобила, когато влизеше в регенерация перките се включваха по абсолютно същия начин и цялостното поведение на колата (звук, вървене и т.н) се променяше. След като премахнах филтъра, това случайно включване на перките започна, като колата изразява същите "симптоми". Поинтересувах се относно това дали няма вероятност софтуерното премахване да е не както трябва, но от всички проблеми които се случват(за които намерих информация) в следствие на некачествено преправяне на софтуера, нито една не е изразена при мен. Има моменти в които колата пали на изцяло студен двигател и перките веднага се включват. Забелязал съм също че когато работят леко вдига разхода(поне спрямо датчика на таблото). Ще бъда благодарен ако някой е минавал през този проблем или има информация по въпроса и сподели. Благодаря за отделеното време
  3. Здравейте, Темата може да е обсъждана, но не намерих подобна с моя казус. Модела на автомобила е Civic 8th 2.2. Колата си работи нормално, но има моменти, в които се случва следното: вклчват се перките за охлаждане(което се чува лесно в купето) и след известно време започва да излиза бял пушек, на моменти доста гъст, с много кофти миризма. Напоследък този процес се случва почти всяка седмица. Свързвам това с влизане на колата в регенерация на ДПФ и доколкото четох по разни теми е нормално да пуши по време на този процес. Нещото което ме притеснява е че самия пушек е много, което не ми се струва нормално. ДПФ-а е в изправно състояние, наскоро е правена диагностика на колата и са замервани газовете, които изхвърля и всичко е в границите на нормалното. Не ми е светвала лампата за филтъра. Въпросите ми са следните: Възможно ли е това пушене да е свързано с нещо странично? Все пак колата вече си е стара дали е нормално дпф-а по-често да влиза в регенерация и да причинява това пушене? Ще съм благодарен ако някой, който е имал подобен проблем, сподели как го е разрешил.
×
×
  • Създай нов...