Jump to content

ivangg

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно ivangg

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Civic 8th 2.2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    -

Contact Methods

  • Skype
    -

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Когато изключа нацяло климатика, перките продължават да въртят при студен двигател. Относно течовете, не успях да намеря някакви, поне до там докъдето мога да видя. Мен също ме съмнява да има нещо с тоците, защото се чува нещо като щракане на реле постоянно(през равен интервал от поне 15-20 секунди) и в даден момент при самото щракане перките включват.
  2. Именно това е странното при мен. Те не изключват за постоянно, а по-скоро тръгват и спират, но спра ли климатика постоянно работят. Чудя се да не са заминали някакви електроники.
  3. Благодаря за отговора, при мен се случва точно обратното, охлажащите перки спират в момента, в който пусна климатика за да премахне запотяването(при мен не е автоматично). А относно самата миризма, тя не е в купето а идва отвън.
  4. Здравейте, моделът на автомобила е 2.2 дизел от края на 2006 година. Проблемът е следния: през неопределени интервали от време и предимно в градски условия, автомобилът включва охлаждащите перки и цялостно променя работата си. Появява се една сладникава миризма и когато форсирам двигателя на място се появява бял забележим пушек (в нормални условия не се). Забелязвам също така че автомобилът губи антифриз. (За период от 1 година 2 пъти съм пълнил казанчето). Интересен сценарий е, че спирам автомобила (перките работят, и цялостно нещата изборени горе се случват) и на следващата сутрин при изцяло студен двигател и ниски температури след кратка работа на двигателя отново се включват перките, а автомобилът дори не е загрял. Ще съм благодарен ако някой сподели мнени и/или е имал подобни проблеми и даде акъл. Благодаря
  5. Здравейте, Имам притеснения относно турбината на автомобила, доста е шумна(нещо което преди време почти не се чуваше), също имам съмнения, че ми гори масло. Някой имал ли е опит или информация относно рециклирането на турбината при Сивиците от тази генерация? Изобщо добра идея ли подобно начинание или по-скоро да се замени с нова? Ще съм благодарен за всяка споделена информация по темата.
  6. Здравейте, От известно време насам перките на двигателя се включват на "случаен принцип" и нямам представа защо. Малко история, преди да премахна ДПФ-а на автомобила, когато влизеше в регенерация перките се включваха по абсолютно същия начин и цялостното поведение на колата (звук, вървене и т.н) се променяше. След като премахнах филтъра, това случайно включване на перките започна, като колата изразява същите "симптоми". Поинтересувах се относно това дали няма вероятност софтуерното премахване да е не както трябва, но от всички проблеми които се случват(за които намерих информация) в следствие на некачествено преправяне на софтуера, нито една не е изразена при мен. Има моменти в които колата пали на изцяло студен двигател и перките веднага се включват. Забелязал съм също че когато работят леко вдига разхода(поне спрямо датчика на таблото). Ще бъда благодарен ако някой е минавал през този проблем или има информация по въпроса и сподели. Благодаря за отделеното време
  7. Здравейте, Темата може да е обсъждана, но не намерих подобна с моя казус. Модела на автомобила е Civic 8th 2.2. Колата си работи нормално, но има моменти, в които се случва следното: вклчват се перките за охлаждане(което се чува лесно в купето) и след известно време започва да излиза бял пушек, на моменти доста гъст, с много кофти миризма. Напоследък този процес се случва почти всяка седмица. Свързвам това с влизане на колата в регенерация на ДПФ и доколкото четох по разни теми е нормално да пуши по време на този процес. Нещото което ме притеснява е че самия пушек е много, което не ми се струва нормално. ДПФ-а е в изправно състояние, наскоро е правена диагностика на колата и са замервани газовете, които изхвърля и всичко е в границите на нормалното. Не ми е светвала лампата за филтъра. Въпросите ми са следните: Възможно ли е това пушене да е свързано с нещо странично? Все пак колата вече си е стара дали е нормално дпф-а по-често да влиза в регенерация и да причинява това пушене? Ще съм благодарен ако някой, който е имал подобен проблем, сподели как го е разрешил.
×
×
  • Създай нов...