Jump to content

Krissso

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно Krissso

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Civic X
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. И аз минавам за по-скоро агресивен водач, но за сега според препоръките, гледам само от спряло положение да не я мачкам. Иначе при "кик даун" реагира почти като планетарен автомат. Доволен съм.
  2. Здрасти, всъщност не съвсвем. При мен проблема дойде от корозия на буксата. Лошия контакт беше стопило единия пин докато накрая не прекъсна. Т.е. един ремонт на буксата и пиновете на помпата щеше да реши проблема. Обаче в сервиза счупиха нивомера на помпата като я изкарваха и съответно я смених с втора ръка и заспа.
  3. Очертава се горивна помпа.. не правеше достатъчно налягане и накрая умря..
  4. Здравейте, появи ми се неприятен проблем, който се изразява в следното.. Вчера по време на движение с ниско натоварване и обороти изведнъж колата загуби мощност и изгасна докато съумея да спра. Видях лампите за налягане на маслото и акумулатора. Пробвах няколко пъти да запаля без успех. Стартера върти бързо т.е. не акумулатор. След около 5 минути отново пробвах и запали! Движеше се нормално без липса на мощност. От тогава обаче всяко палене се случва трудно. При студено палене успява от втория път, след известно въртене, а при топло палене изглежда е доста по трудно.. моля за съвети и насоки, тъй като съм в Гърция на почивка и се прибирам в събота.. Не излизат други съобщения на дисплея. Като лаик подозирам сензор колянов вал. Някой имал ли е ядове. Другите варианти гориво/ помпа/ алтернатор? Благодаря предварително за всеки съвет и насока. Поздрави
  5. Ами на моя Сивик от 2017та не се разглабя въпросната закопчалка. По-старите модели са с винтчета, а това е капсуловано. Пробвах дори с отвертка, но най-много да се счупи... Някой ако има други идеи? Не ми се иска да режа кабели да не вземе да се прецака нещо, например да не отчете колана дори да е закопчан.
  6. Здравейте, някой успявал ли е да се отърве от абсолютно ненужното и досадно пиукане за колана? Уточнявам, че колата е от Северна Америка и става дума още преди да е запалена колата... Пускам на контакт и се чуват цели 6 тона за несложен колан... За мен е редно да започне да пиука за колана чак след като съм запалил и тръгнал, но не по рано. Другия момент е отварянето на шоф. врата докато ключа е вътре, но при тази ситуация съм по склонен да го понеса.
  7. Здравейте, бихте ли ми препоръчали сервиз за смяна масло на CVT, по възможност в западната част на София, от който сте останали доволни напоследък? По принцип мислех за Омбре, но прочетох доста лоши мнения, вярно старички, но дали са оправили нещата към днешно време?
×
×
  • Създай нов...