Krissso
Фен-
Мнения
7 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
3 NeutralОтносно Krissso
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Civic X
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
И аз минавам за по-скоро агресивен водач, но за сега според препоръките, гледам само от спряло положение да не я мачкам. Иначе при "кик даун" реагира почти като планетарен автомат. Доволен съм.
-
Здрасти, всъщност не съвсвем. При мен проблема дойде от корозия на буксата. Лошия контакт беше стопило единия пин докато накрая не прекъсна. Т.е. един ремонт на буксата и пиновете на помпата щеше да реши проблема. Обаче в сервиза счупиха нивомера на помпата като я изкарваха и съответно я смених с втора ръка и заспа.
-
Очертава се горивна помпа.. не правеше достатъчно налягане и накрая умря..
-
Здравейте, появи ми се неприятен проблем, който се изразява в следното.. Вчера по време на движение с ниско натоварване и обороти изведнъж колата загуби мощност и изгасна докато съумея да спра. Видях лампите за налягане на маслото и акумулатора. Пробвах няколко пъти да запаля без успех. Стартера върти бързо т.е. не акумулатор. След около 5 минути отново пробвах и запали! Движеше се нормално без липса на мощност. От тогава обаче всяко палене се случва трудно. При студено палене успява от втория път, след известно въртене, а при топло палене изглежда е доста по трудно.. моля за съвети и насоки, тъй като съм в Гърция на почивка и се прибирам в събота.. Не излизат други съобщения на дисплея. Като лаик подозирам сензор колянов вал. Някой имал ли е ядове. Другите варианти гориво/ помпа/ алтернатор? Благодаря предварително за всеки съвет и насока. Поздрави
-
Ами на моя Сивик от 2017та не се разглабя въпросната закопчалка. По-старите модели са с винтчета, а това е капсуловано. Пробвах дори с отвертка, но най-много да се счупи... Някой ако има други идеи? Не ми се иска да режа кабели да не вземе да се прецака нещо, например да не отчете колана дори да е закопчан.
-
Здравейте, някой успявал ли е да се отърве от абсолютно ненужното и досадно пиукане за колана? Уточнявам, че колата е от Северна Америка и става дума още преди да е запалена колата... Пускам на контакт и се чуват цели 6 тона за несложен колан... За мен е редно да започне да пиука за колана чак след като съм запалил и тръгнал, но не по рано. Другия момент е отварянето на шоф. врата докато ключа е вътре, но при тази ситуация съм по склонен да го понеса.
-
Здравейте, бихте ли ми препоръчали сервиз за смяна масло на CVT, по възможност в западната част на София, от който сте останали доволни напоследък? По принцип мислех за Омбре, но прочетох доста лоши мнения, вярно старички, но дали са оправили нещата към днешно време?