сенан
Фен-
Мнения
14 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно сенан
-
Ранг
Mr.
- Рожден ден 7.07.1977
Profile Information
-
Кара
Хонда сивик МК8, 2006 1.8
-
Пол
Мъжки
-
Място
Варна, България
Contact Methods
-
Skype
senan7
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Здравей, Блг. за инфото.
-
Здравейте, Да, смешно беше и моето положение. Като отидох в магазина от който съм купувал чистачки 10г. но сега със Сивика. Този продавача обикновенно той ми ги сменя. Като погледна тези, и гледаше като Теле в Ж. Питам го, не си ли сменял досега ч. на такава 8-ма ген. Не, вика. Но се справихме след 1/2 Видеа в Youtube и сега съм с едни за 10лв. супер са.
-
Здравейте, Моята R18 е с BRC и е много добре, на 75К км. сложена, аз я купих на 112К, вече я карам 3г., сега е 138К и само изпарител съм сменял и филтрите разбира се. Ходих до Добрич преди 2 седмици и да стрелката на бензина, потъна и светна лампата за бензина, но майстора каза че като и сложа малко бензин ще се оправи, и така стана. Няма да слагам емулатор за в момента, не е толкова дразнещо. Сервиза е добър на BRC тук във варна, нямам ядове. Работят бързо и качествено, за цените не знам тъй като не си и помислям да експериментирам с други майстори. Тази година трябва да сменям бутилката, ама какво да се прави. Успехи.
-
Здравейте, ОК. Блг.
-
Здравейте, Карам с i-shift, вече 3 г. Сивика е 2006 и е на малко км. 138К вече. Имаме механична ск. кутия, като всяка друга кола, при това, много издражлива и яка, съединител като при всички. Ако съединитела трябва да се сменя, няма да е по-вече пари от други коли. А караш без съединител/педал, при това може да сменяш скоростите когато искаш. За мен това е супер. Каквото и да се развали при нормалния автоматик, е 5000 лв. ремонта, там е така, питал съм лично във Варна. След като съм направил доста четене на отзиви и на много хора, гледане на клипове за ремонт от Англия, тъй като тези се сглобяват там и разговори със механици тук във Варна, като дойде време за смяна на съединителя, трябва да има и ремонт или да се сменят и двата електромотора които дефакто сменят скоростите. Иначе има вариант ремонта да се окаже по-труден от гледна точна на времето. Поради факта че робота трябва да се научи наново със софтуер как да сменя скоростите, да се настрои на новия съединител и тогава явно се появяват проблем със тези електромотори. Софтуера не може да завърши научаването ако има проблем с електормоторите. И това естествено се появява след ремонта на съединителя. Това е. Единия мотор е 400 лв. нов или във Варна се ремонтират за 100 лв. всеки. Избете си. Надявам се да съм дал подробна и пояснителна информация. Блг.
-
Здрасти, някак си не мисля за 0W20, тъй като в ръководството пише 10W30 за този мотор, мисля 5W30 e ОК. За катализатора е вярно че не гори масло, ама все ми е в главата и го мисля. Сега в момента, гледам RAVENOL FO и пише там ILSAC GF-5. Ето линка. https://oilgroupbg.com/ravenol-fo-5w-30-4l.html. Явно както махнаха ILSAC от Мобила ESP, явно така по някое време тук са го добавили, на тубата. Пише го. Затова се заинтригувах. Бл. за коментарите, супер. Може само веднъж или дваж да сложа RAVENOLA, докато е на по-добра цена, но ще го опитам. Карам на газ, предимно. 3 седмици на газ, една на бензин, Шел 95 V-power.
-
Здравейте Колеги, Отне ми два дена да изчета целия форум тук. Имам Хонда Сивик 8-ма Ген, 2006 с R18A- на 138К км, карам я вече 3г. В началото с Енеос Hyper 5-30, харчеше, не много 100мл. на 8-9К. От тогава карам с Мобил ЕСП 5-30 С2/С3 харчи същото, почти нищо, но сменям на 5-6К км. Само градско 12К км на година. Поради факта че сега мога да купя Равенол FO 5-30 на по-ниска цена от Мобила, ще опитам. А5/В5. Благодарение на Вас ми стана ясно че за този мотор го дават да се кара с А3/В3, но и А5/В5. Вглабил съм се в този Ilsac GF-5 за по-добро масло, точно това е Равенола FO. Не се знае до кога ще издържи катализатора, а без него вече не може, освен ако возилото не е на 30г. Не са хич евтини тези катализатори. За мен Мобила ЕСП е ОК да пази катализатора и да сменям маслото на 5К км. Хората в САЩ хвърлят 10г. Нисани на буклука като се развалят катализаторите и не могат да минат инспекцията, че там са два катализатора за 5К долара. Блг. Мнение:
-
Здрасти, да и аз съм забелязвал че е леко влажно при резервната гума.
-
Здравейте, карам изключително икономично и да 7.3 градско за 350 км изминати. Извън градско 5.7
-
Здрасти Simeto, аз сега ще правя тази процедура и тотал отива към 1300 лв.