Jump to content

ifko

Фен
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно ifko

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Jazz Sport 1.4 i-DSI 2008 ; Peugeot 508 HDI 180 EAT6 ; Skoda Superb L&K 2.0TDI 4x4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Ще проверя, но звука се чува повече в предната част - под таблото и шофьора, и когато си отвън е най-ясен звука.
  2. Чека не свети, но не се знае дали не е манипулирана втората ламбда сонда. Трябва да проверя.
  3. Имайки предвид шума, най-вероятно е механично повреден и питата е започнала да се разрушава. Оригиналните са прекалено скъпи. Преди години на едно Пежо 406 смених катализатора с неоригинален и го карах 3г, после го продадох на приятел и той го кара още година-две и го продаде. Нямаше ядове с катализатора. Автомобила се караше на газ и бензин.
  4. Висок разход на гориво, загуба на мощност и не на последно място специфичен шум от областта на катализатора ...
  5. Здравейте, колеги! Имам Honda Jazz 1.4 i-DSI Sport 2008 (GE3; двигател L13A6) и съм почти сигурен, поради различни признаци, че катализатора е издал багажа вече. Автомобила е на 235к км и се кара на бензин. Решил съм да го сменя отново с катализатор а не с резонаторно гърне. Оригинален струва майка си и баща си ( над 2000лв) , но има афтер маркет варианти на цени от 300 до 800лв. Проблемът ми е , че не знам какъв е размера на катализатора. Номерът (от Amayama) e 18160-PWA-G02, но като гледам в различни сайтове за афтер маркет части, с този номер има много варианти с размери от 625мм през 650, 660 та до 765мм и различно тегло. Някой има ли представа за този модел и двигател кой е правилният размер?
  6. Здравейте, колеги! Да повдигна малко тази стара тема. Вчера ми смениха двата предни амортисьори заедно с тампони и лагери защото имаше едно похлопване в предницата, но в крайна сметка се оказа , че дори след смяната го има. Въпроса е че след тази смяна усещам волана много по-стегнат от преди. Все едно не работи усилватрлят. Преди беше супер лек, буквално с два пръста се въртеше. Видях, че и други колеги са имали подобен проблем. Някой откри ли каква може да е причината ? Супер много ме изнервя това защото преди тази смяна волана се въртеше с лекота и се връщаше в завой. Сега е като залепнал. Чудя се дали нещо не са натегнали рейката по някакъв начин ако са се съмнявали, че тропането е от там.
  7. Има логика в това, което казваш колега. На мен също ми е минавало през главата, че проблема може да е механичен ама нещо не ми се иска да е така и бягам от тази мисъл
  8. Благодаря за препоръките колега. Маслото в скоростите, заедно с лагери е сменено преди няколко месеца от фенчето в Дупница. Обтяжната ролка не е преглеждана много обстойно. С маслото с което съм в момента разхода не беше такъв в началото. Според мен на друго място е ключа от бараката. Съмнявам се в някой датчик или ламбда сонда ама ще видим. Иначе ми трябва диагностика, на която не просто четат грешки а такава, на която имат мултиканален осцилоскоп. Там всичко си излиза ако знаеш разбира се какво да гледаш. Някой път сензори и датчици не дават грешка но не функционират като хората и на осцилоскоп това може да се хване.
  9. Здравейте, колеги! Да взема пак да вдигна темата. Примирих се с това причукване на двигателя на студено. Доста четох и явно е масов проблем за този двигател. Колата иначе си върви добре, но от скоро започна да харчи доста. Кара се предимо градско и разхода е около 10, дори 11, което според мен е много. Гориво сипвам OMV MAX MOTION 95 или 100, както дойде. В началото разхода в градско беше около 7-8 макс. Та да попитам отново. Дайте някой читав сервиз за компютърна диагностика. За София става въпрос.
  10. Колега, какъв тип точно се води крушката на копчето за регулиране на фаровете ? Искам предварително да си я купя преди да съм свалил копчето.
  11. За моята мога да кажа, че свещите са работили добре (сменени 8бр при последна смяна на масло), клапаните са регулирани, Масло не харчи - от смяната преди 3 500км не го е пипнала (Repsol 5W40). Каналите на ЕГР са почистени, макар че бяха проходими. При визуалната инспекция на цилиндрите не се видя нагар. Гориво сипвам OMV MAX MOTION 100. Остава да се проверят по някакъв начин датчиците, въпреки че при последния преглед на автомобила казаха, че няма грешки. Ако препоръчате къде може да се направи детайлна диагностика на всички датчици (особено в режим на студен двигател) или как да се направи ще съм благодарен. Логиката ме кара да се съмнявам в някой от датчиците имащ отношение към управление на запалването ама знам ли. Може и да се окаже механичен проблем (износване на някоя част от двигателя).
  12. Коя година и с кой мотор е твоя Jazz колега ?
  13. Аз гледах, че огледала се предлагат в avtochastionline24.bg. Имат доста разновидности , но трябва да знаеш OEM номера на конкретното огледало. Например 76250SAAG62ZC . По номера на рамата може да се провери в различни сайтове за части, например amayama.com
  14. Съгласен съм, че клапаните трябва да се прегледат и регулират колега. Аз и в двата сервиза помолих за това , но или са много добри и разбират по слух и поглед или не им се занимава. Може ли някакъв контакт на Фена от Дупница ?
×
×
  • Създай нов...