Jump to content

Galev1013

Фен
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Galev1013

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 1.08.1990

Profile Information

  • Кара
    Все още немско
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна
  • Интереси
    Техника , инженерни науки , направи си сам ,

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. @jijane Не знам защо мислиш че е толкова прословута тая компресия ама и няма значение , давам ти пример сега аз съм се спрял на 2 екземпляра не на 20,говорил съм със хората имат ли против да сменим маслото за моя сметка преди да я купя отговор -не. Меря я един път преди да го сменя след подмяната по възможност 10-20 км на магистрала 140-160 и пак меря. 100% няма нищо сигурно , има присадки които след 2 смени още има останал филм но въпреки това аз предпочитам да я видя .Който иска мери , които не иска не виждам защо трябва да чупи хатъра на другия. Даже са чудя защо слагат присадки като никой явно не се занимава да гледа . Относно автомата изобщо не ме интересува колко е тъп ,умен или средно интелигентен питах за евентуални често срещани проблеми , надежден ли е когато се обслужва навреме с оригинално масло/филтър и нищо повече.Който му харесва ръчка , да кара ръчка , който иска автомат и т.н. Аз съм от Варна и ми е писнало да блъскам като глух петел тез скорости тръгни-спри,тръгни-спри и така до припадък.Отново казвам аз не бързам за никъде нито в града , а камо ли извън него ,с тея дупки да ми говори някои за комфорт от пътуване няма нужда!Лагъв - бъгав за първа кола с автомат искам да е надежден това ме интересува.Аз съм машинен инженер ,но специалността ми е корабни машини и механизми , има много неща с които съм нямал работа като окачване и скоростни кутии , затова което не знам питам и чета съответната литература, устройството на автомобили и техните механизми и възли ми е хоби с което се занимавам когато имам време не защото ще спестя някой лев като не отида в сервиза, а защото ми е интересно и защото повечето "майстори" до вчера са хвърляли вар а днеска почват да се учат на колите на хората и от чорапите на горе няма никой! Благодаря отново на всички за мненията и съветите.
  2. Благодаря за мненията нека всеки който има време и желание да каже какво мисли относно тези въпроси , имам желание за много обиколки из хубавата ни България а и съседна Гърция/Турция не са далеч така че газта ще ми излезе по изгодно , за вървежа ми става ясно но аз нямам проблем с това (поне така мисля). Забравих да попитам като меря компресия на двигателя поднах в ръководството че през софтуера HIM трябва да се изключи горивоподаването към дюзите , има ли нещо по специфично по манипулацията или трябва да намеря сътветното меню/прозорец през което да ги изключа след което да се мери? И не съм сигурен какво точно е лок-ъпа , не съм имал кола с автоматична кутия до сега ако може да внесе малко яснота освен че е някакво заключване предполагам ?
  3. Здравейте колеги , предстои ми покупка на Акорд 8ген. решил съм почти окончателно да е 2.0 156коня автомат поради редица причини като по нисък разход /данък в сравнение с 2.4 по непретенциозен двигател спрямо дизеловия (поради скапаната нафта и др.), всичко около мотора изглежда максимално улеснено за обслужване (понеже сам си правя почти всичко) прочетох за въпросната втулка към рейката (в завода където работя всеки ден се майсторят подобни изделия) , това което не успях да намеря обаче е : 1. Какъв тип е автоматичната скоростна кутия (вид – роботизирана , с хидротрансформатор , с двойни съединители) / (производител - Aisin или ... ?) има ли различни автоматични скоростни кутий монтирани при 2.0/2.4/2.2 в зависимост от годината на производство 2007-2012 , ако съм прочел правилно се сменят 3л при обслужването заедно с филтъра, но толкова ли събира цялата или за пълна смяна е необходимо последваща допълнителна след определен интервал от време ? Имал ли е някой проблеми със скоростната кутия до момента и имали нещо по специфично като детски болести при тях , превантивни мерки и др. 2. За и против газово при 2.0 ,проблеми след монтаж и изминати "х" километри (ремонт на глава / подмяна клапани, легла, водачи) може би е незбежно след едни 30 000 -40 000 км (нямам претенциий за точност) обслужване на главата с изброеното най малко заради различната температура на изгаряне в цилиндъра / "сухостта" на газта спрямо бензина ако мога така да кажа , имам в предвид "носи ли двигателя на газ " или бързо му се скъсява живота , има ли проблем с грешки при някоя от ламбда сондите (не съм сигурен дали е с една или две) , решение с монтаж на дистанционен преходник ? Има ли проблем при продължително шофиране и грешка в показанието на нивомера за бензин и ако да имали начин да се лъже компютъра. Каква марка газово бихте препоръчали - доказала се при експлоатация не от реклама? За колегите които са монтирали бутилката на мястото на резервната гума ,къде държите гумата в багажника понеже имам познат които монтира по малък обем бутилка и над нея резервна патерица и кората се затваря перфектно. Има ли колеги които са монтирали сами газовото понеже ако имам време може и сам да го монтирам.Ако се хвана бих искал да обсъдя с някой който вече го е правил , какви части (дюзи , щуцери към смук. колектор , тръбни линии ,крепеж, настройка) е ползвал и т.н. 3.Слух - може и да е мит ! Бензиновите хонди ФАБРИЧНО горели масло ( едно е да пипа 100-200 гр. на смяна друго е литър ,да не говоря за повече) за сравнение - когато взех на жена ми а3-ката 2018(19г) гореше литър на 10 000 след 3години почна по литър на 1000 км , всеки казваше "те са така всички горят" , понеже имам друга теория че на нито една от тези не са сменяни консумативи (направени с цел да се износват като сегменти/уплътнения на клапани) я отворих смених изброените + два водача на изпуск. клапани/шлайф и вече след една смяна и изминати още 5000 км не го е пипнала смятам че всичко опира до обслужване на определени компоненти които са неспособни да издържат толкова години без да се износят. 4.Динамика - повечето неща които съм чувал за този мотор е че бил куц кон , аз обаче не обръщам внимание понеже не съм състезател но все пак искам да знам дали ако се наложи да изпреваря бързо - ще се случи .Имали сериозна разлика между автомата и механичната в това отношение до колкото знам автомата се адаптира според начина на шофоране или бъркам ? 5 степенния автомат на магистрала със 120 -140 км на колко оборота е , карал съм една която ходих да гледам но беше в града , дали 6 степенната механична на 6-та е по разтоварена - това в интерес на комфорта респективно шума ? 5.Оглед на избран автомобил - ръжди къде са критичните места на които задължително трябва да се погледне. Окачване - нещо фрапантно ? Всяка друга информация за която не се сещам да попитам е добре дошла. Извинявам се за дългия пост ако има тема за някои от въпросите ми моля за линк. Поздрави !
×
×
  • Създай нов...