Mordret
Фен-
Мнения
11 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно Mordret
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda CRV 1 Gen
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Здрасти колега, аз карам с фланци 30мм. и лифткит 25 мм. отпред и 50мм. отзад (имах леко провисване на задницата). Сложил съм малко по-агресивни гуми, които са леко изнесени извън калниците (заради фланците), според мен стои много добре и определено хондата изглежда повече като джип. Не съм усетил да има проблем от фланците и повдигането. Сложих фланци, защото ми харесват оригиналните джанти, ефекта би бил същия с по-широки джанти, така че все едно, просто фланците ми бяха доста изгодни. Слагай смело и не се притеснавай!
-
Здравейте, съфорумци! Седнах да драсна малко, че според мен (може и да си внушавам) може би има някакво малко развитие, но за съжаление не мога да потвърдя сега! Онзи ден нещо ме разчовърка отвътре и реших да отворя капака на главата, мернах всички луфтове и действително всмукателните са около 0.18 - пластина 0.15 влиза леко, а 0.20 не може, така че средно според мен са 0.18, изпускателните са си 0.20 всичките са с еднакви луфтове и тези дни ще си оправя всмукателните на колкото трябва, но излезе нещо много интересно! Когато свалих главата, гарнитурката остана на блока (беше лепната тук-таме с течна гарнитура и не можеше да се свали) съответно си я оставих там и след това, когато сложих капака нещо не идваше добре, все едно слагаш маса на крив под, лопчи в единия край! Прегледах добре, беше фиксирана гарнитурката доста добре с течната гарнитура, със сигурност не съм я разместил когато свалях капака, пак опитах и пак не става, тогава леко разлепих гарнитурката от блока и си я напаснах по капака влезе си добре и после съотвено си легна добре и от към блока и си я притегнах нормално, затворих и на следващия ден малко покарах, но съм изминал около 60 км. по доста пресечен терен (1-ва и 2-ра) на 3-4 до 5 к оборота при което си мислех, че маслото вече поне 1 литър го няма нали с тоя разход, обаче учудващо не беше мръднало! Днес я запалих малко да поработи че беше бая студено и пак проверих маслото беше си на нивто, реших с един парцал да избърша и ауспуха отзад от масления нагар, лъсна се като нов и я оставих да си бачка около 30-40 мин като забелязах, че по ауспуха няма никакви сажди! Форсирах я доста до 4-5 к оборота и пак не изкара нищо! Имаше пръски вода от конденза, но бяха бистри! До сега ми омасляваше на място за 10 мин потичаха саждите примесени с конденза, а сега напълно бистра вода! Утре ще я покарам да видя дали не е станало някво чудо, но все пак гледам да не се надявам...
-
Все имам надежда, че не са тия смотани сегменти, преди ремонта на главата нямаше такива проблеми с маслото, сега освен да го дърпа през капака на главата и да го гори с въздуха през всмукателния колектор друго не ми идва на идея, в Понеделник ще сменя маслото с нещо по-качествено и пак ще гледам как е положението. Колата пали добре, върви прекрасно както на газ, така и на бензин, няма колебания в обороти, мотора е тих, просто маслото някъде изчезва...
-
Майстора е от старата школа и си има негови си теории и изводи, а с Хонди няма особено голям опит, малко съм си и аз виновен, че му я откарах, като очевидно този двигател е специфичен. За луфтовете съм сигурен, защото до сега аз съм си ги оправял сам, просто не мога да приема, че преди ремонта нямаше показатели да харчи масло, а след ремонт на главата ми гори толкова много, ако е от сегменти щях да го забележа и преди ремонта със сигурност, но 10 литра за 1200 км...трябва нито да имам гумички, нито сегменти!
-
Днес реших да отворя капака на главата да разгледам, измерих луфтовете на всмукателните клапани пластина 0.15 влиза доста прилично, следващата ми е 0.20 и не може да влезе, така че според мен е около 0.18, което по спецификации за тоя двигател го дават от 0.8 до 0.12, изпускателните са 0.20-0.22 грубо, което си е ок за тях, но според мен дори и да направя всмукателните на 0.10 едва ли ще се отрази на разхода на масло, вече нзн какво да правя, майстора твърди че всичко си е ок, гумичките са сменени, главата е шлайфана, клапаните са напасвани...освен наистина сегменти, нямам представа какво би могло да е
-
Здравейте отново, за момента нямам развитие по въпорса с разхода на масло, но бих искал да попитам няколко неща, които не са ми ясни. Първо капчаката за наливане на масло, когато мотора е доста загрял не мога да я отворя, пръчката за масло също трудно се дърпа, явно прави някакъв вакуум...проверих PCV клапана работи си, няма запушено нищо по маркучите за картерната вентилация. Второ (не знам как се казва) на моя мотор има една кутия над мотора дето е на смукателната част след дросела, като я махна в колектора дето е под нея има супер много масло. Разгледах целия път до въздушния филтър, всичко си е ок ... огледах за течове с майстора който направи ремонт на главата не установи да има някакъв сериозен теч, но си образува нагар по ауспуха, който също се маха лесно и не е кой знае какво, разхода се опитах да го засека с маслото което е в момента (татал кварц 5W 40) е горе долу 150-200 милилитра на 100-110 км. зависи от карането, но имам чувството, че при по-агресивно шофиране във високи обороти гори по-малко масло. При добре загрял мотор не пуши нищо от ауспуха, дори и след 5 мин работа на празен ход, но при силно изфорсирване към 4-5 к оборота припушва синкав дим, ясно се вижда че си гори масло... очевидно е за сегменти, но все пак ми е много чудно как преди ремонта на главата ги нямаше тези маслени проблеми...
-
Така или иначе, ще мина първо през майстора, който вече е работил за да види какво се случва, иначе още нещо дето забелязах е, че в ниски обороти не може да се отвори капачката за маслото...дори и със сериозна сила няма никакви шансове! Чудя се дали да не отворя отдушника за момента и да видя дали няма да има разлика.
-
До тук това, което виждам е, че картера отдолу е силно омаслен с прясно масло и образува капка, но това се вижда на автомобила в спряно движение и изстинал, вече какво се случва докато шофирам в обороти и налягането е голямо, нямам представа, може и да църцори отнякъде, защото действително колкото и да са износени сегментите, пак няма как за 1000 км. да сипвам почти цяла туба масло... Тези дни при първа възможност ще я откарам да сменят филтъра и да налеят ново масло, пък ако се окаже, че мотора е толкова зле, горе-долу за 4 месеца съм изминал няма и 2к пробег, почти не я карам, имам други два автомобила, които са в движение, ще си доливам и така повече не ми се занимава с основни ремонти.
-
Здравейте, Хондаджий! Бих искал да споделя с вас моя проблем, който е обсъждан, но при мен мисля че нещата са много интересни. Реших и аз (водейки се по стари митове и легенди), че Хондичката е много здрава машина (нищо, че гони 25 години), та си взех едно ЦРВ 2.0 147 к.с. версията 4х4. Още в началото видях, че има сериозен проблем по двигателя (високи обороти 1500 и не ги сваляше + странна работа на мотора), но понеже купето беше много запазено, както и салона реших въпреки това да си го взема. Не съм бос с автомобилите още щом го взех си го разглобих прилежно в двора, изпускателните клапани бяха затегнати много здраво, регулирах ги, дроселната клапа беше с опънато жило на газта, нормализирах всичко, мернах комперсия и 2-ри цилиндър го нямаше никакъв...очевидно нагорял изпускателен. Естествено не ми се знаимаваше и с това и се обадих на майстор и до тук добре. Оказа се точно това, единия изпускателен клапан на 2-ри цилиндър беше духнал здраво и с майстора взехме единодушно решение да подмени всичките, тъй като колата е на газ, като естествено гарнитури, гумички, шлайф глава, напасване абе както си му е реда. Тъй като си живеят на село, не я карам мн мн, но да кажеме някъде след ремонта да съм навъртял максимум 1000 км. докато един ден на един завой ми примига лампата за масълцето...прибрах се, изчаках да се охлади и се оказа, че на пръчката няма никой...долях към 2.5 литра и се появи вече нормално ниво, което малко ме осъмни (маслото е тотал 5w40) долях същото, като преди това майстора каза, че е успял да налее само към 3 литра и 500, което по спецификации двигателя е 3.8 литра и филтъра да е 200-300 мл. според мен 4 литрова туба трябва да си влезе, но както и да е посмилих си, че сега просто е трябвало да се долее нали до нормално ниво, обаче не беше така. След доливането съм изминал може би около 400-500 км. и днес видях, че отново на щеката няма никой...налях 1 литър и се появи нормално ниво, та по мои сметки разхода е 1 литър на 500 км! Фактите са, че пушека който излиза от ауспуха не е синкав и не е интензивен, има бял дим сериозен когато я запаля студена особено сега в студеното време, но след като загре до 90градуса драстично намалява, почти изчезва и отзад мирише на пара, според мен при такъв разход на масло отзад трябва да съм като парен локомотив! Факта обаче е че има маслен пръстен около външната част на ауспуха и отвътре доста сажди, когато я взех асупуха беше бял отвътре на ламарина и някъде съм я карал в това състояние с неработещ добре мотор около 500 км и не ми е направило впчатление да пуши, или да ми дава индикации че няма масло! Обадих се на майстора, който беше озадачен от този разход на масло и ми каза, че може би са тръгнали и сегментите, което леко ме съмнява, защото преди това според мен не харчеше масло...Под колата се образуват две малки маслени локвички, но не са големи, виждам също че се образува капка на дъното на картера, притегнах пробката още малко, не ми се вижда да е от нея, масления филтър знам, че е над картера, но там няма как да видя...ще му я откарам да я разгледаме, пък каквото дойде...