Jump to content

tarlu4ko

Фен
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно tarlu4ko

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord VIII, tourer 2.2 idtec, executive
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. И при мен е така, тези по пода са ми наред, дръжката на този от ляво е счупена и търся вариант да я оправя.
  2. Не искам да влизам в излишни спорове, изказах мнение и съм страдал точно с климатроник, защото се спираше през зимата. Марката на колата няма значение тук, защото компресорите, които се ползват масова са не повече от 5 марки за всички коли. Само едно питане имам, какво се случва като натиснеш копчето за изсушаване на предното стъкло? Много ми е любопитно какво имаш под "редовна смяна на антифриз" на 5000км, всяка зима, на всяка смяна на масло? Как преценяваш кога реално има нужда от това? Антифирзът губи химични свойства в пъти по-бавно от двигателното масло, при което това започва да се случва след около 12 месеца. Та ако колата не се кара буквално ежедневно, отлагането на каквото и да било особоне по радиатора е неминуемо, ако щеш да сменяш охладителя през 3 месеца.
  3. По твойта снимка, капака е 24, този от ляво.
  4. Буфера е от дясно при мен, от ляво има малко отделение с капака, който търся или дръжката на този капак.
  5. Като допълнение, мога да добавя това - Принципът на работа е идентичен без значение марка/модел на кола. В основата работят по един и същ начин.
  6. Много съм зле, забравил съм да приложа линка и номера по схемата. Та от картинка едно, номерът на частта е 21. Гледах същият сайт, в който точно тази част няма номер и изобщо не съществува в списъкът с част по схемата.
  7. Здрасти, нов съм тук и виждам, че преди известно време си писал, че си взел ключ за смяна на горивният филтър за Акорд 8 2.2 idtec мотора. Може ли да ми кажеш от къде е купен, искам и аз да си взема. Благодаря предварително и весели празници!!!

    1. Покажи стари коментари  1 more
    2. Emicha

      Emicha

      Не Приятел, не съм го видял. 

      Ако питаш за ключа за филтъра, го купих от един магазин за инструменти. Намира се на триъгълника, на булевард Европа (бивша - Баба Парашкева), до сервиза за авто  климатици. 

      Чукни в Гугъл, че не си спомням на кой номер беше. 

    3. tarlu4ko

      tarlu4ko

      Много ти благодаря, май успях да го намеря и аз - https://zimber-tools.com/bg/catalogsearch/result/?q=ZR-36OFWCT9015
       

      Всичко най-добро ти желая. :)

    4. Emicha

      Emicha

      Това е магазина по спомен.

       

  8. Според мен това нещо с "не пускайте климатика" през зимата е малко как да кажа .... Работата на компресора, освен че товари малко двигателя (допълнителен товар на пистовия рекък), който и и при изключен компресор го има, но е 1 идея по-лек. Температурата на въздуха, който влиза в купето се регулира чрез клапи, вътре в самото купе, и самият климатик, няма нищо общо. Просто клапите регулират през кой радиатор да минава външният въздух и така. При тези с климатроник, се регулира количеството през климатика и това през радиатора на парното според темепратурата. При -10 навън дори на най-ниската температура в началото ще ни се струва топъл въздух. Та по темата с изключването на компресора, ако го спрете за няколко месеца (през зимният период), не се учудвайте ако на пролет като пуснете климатика, той изобщо не тръгне или ще трябва да сменяте 1 или повече О пръстени по инсталацията на климатика. В който и сервиз за климатици да питате, на всякаде ще Ви кажат да не спирате компресора зимата. Това спомага за смазването на цялата инсталация (климатична), както и реално удължава живота на компресора (колкото и странно да звучи). Зацепването му е на магнитна шайба и не е на отделен ремък така или иначе. А до това с температурата на въздуха при ползване на парно, промивка на радиатора на парното може да помогне (не 100%), но е вариант. Затлачването на тръбите вътре с "гняз" е често срещано при Акорд 8 и промивката е последната стъпка преди смяната на радиатора ако парното не духа топло.
  9. Здравейте, възможно е да съм пропуснал подобна тема, но е трудно да се изчете всеки отговор тук, ако вече го има като въпрос/отговор, моля да ме извините. Опитвам се открия номерът като част на капака, който е от лявата страна вътре в багажника на комби варинта на Акорд 8, 2.2 дизел, executive варианта. Счупена ми е дръжката и се опитвам да си намеря алтернатива на капака или самата дръжка, защото реално се сваля и може и да я има като отделна част по ebay, aliexpress. Благодаря.
×
×
  • Създай нов...