Jump to content

Гагарин

Фен
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Гагарин

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda hr-v
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Банско

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. От предишния технически преглед до следващия, само за 10 месеца активно каране на "харвито"(Honda hr-v 2000г 4Х4 105к.с. японка), навъртяни 80 000км ... 😇🤓
  2. Аз имах подобен проблем и по съвет на майстор след като разхлабих и продължавам да държа капачката на резервоуара разхлабена...паленето се оправи. При първото разхлабване и след неуспешно палене на няколко пъти преди това, се бе образувал вакуум в резервоара. Явно запушен отдушник е била причината, но взе да си пали нормално след "развакумирането" 🙂
  3. Здравейте на всички фенове на Хонда! Имам питане относно един елемент под формата на метална тръбичка, минаваща успоредно на друга такава над(зад) капака на въздушния филтър(захванати са една за друга, на която след един ремонт забелязах, че липсват от двата и края маркучите(около 6мм е отвора на тръбичката, от двата края със щуцер), които също не знам къде трябва да са захванати...и към какъв елемент от двигателя ?! Ако някой знае, моля да ме осветли за къде трябва да са захванати двата и края и за какво служи? (Според мен за да я има...японеца я е сложил да изпълнява някаква конкретна роля) След този ремонт иначе автомобилът спря харченето на масло...върви, но вижда зор малко с паленето. Когато бъде запалена след малко работа (3-4 мин.) заглъхва и гасне. Паля я втори път, но вече с подаване на газ с педала като задържам над 1500 оборота за минута. След това не гасне при пуснат педал. Съмнявам се, че това може да се дължи на липсата на връзката с тази тръбичка към някой друг елемент.
×
×
  • Създай нов...