Jump to content

stoyanz

Фен
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

stoyanz last won the day on Януари 28 2023

stoyanz had the most liked content!

Обществена Репутация

9 Neutral

Относно stoyanz

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord VIII
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Някой с айфон прехвърлял ли е номер към колата? В момента в който ми казва, че очаква прехвърляне, блутуут връзката се разпада и нямам опция за прехвърляне през блутуут. По скоро на телефона изписва не е свързан, а на дисплея на колата знака за блутуут връзка си стои.
  2. Значи, при мен мигача е на мястото на дългите, преди фейслифта, а габарита е пред самия мигач(той не се пипа). На мястото на мигачите са лампи, които светят при завиване. Отвивам фасунката на мигача, вадя лампата и на нейно място във фасунката се слагат цокъл от окабеляването, а на мястото на фасунката се слага лед лампата която е с гумен конусен цокъл и пасва идеално във фара. Лед лампата е комбинирана, ред диоди за дневни, ред диоди за мигач. При подаване на контакт светват диодите за дневни. При получаване на ток на фасунката на мигача(която съм влагоизолирал и е вързана някъде около фара) изгасват диодите за дневни и мигат жълти диоди за мигач. Това е.
  3. Продават се отделно модули и не са особено скъпи. Връзват се на които светлини желаеш и имат опция да се настройват проценти(обикновено 30%) от нормалното светене. В момента в който подадеш контакт, те светват(при изключени светлини). Включиш ли дори габарити, модула се изключва и светлините светят както обичйно.
  4. С тиксото решавате проблема с дневните светлини, но се лишавате от удобството за автомачтично превключване от къси на дълги и обратно. Аз понеже съм с биксенон и дълго умувах как да разреша този проблем и единствения начин прецених, че е този: https://www.aliexpress.com/item/1005001804539781.html?spm=a2g0o.productlist.main.13.7a0311d4bm8y1e&algo_pvid=946a8908-2ef0-4f00-a29e-443a54f1eb11&algo_exp_id=946a8908-2ef0-4f00-a29e-443a54f1eb11-6&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000017663882957"}&pdp_npi=3%40dis!BGN!57.3!28.65!!!!!%40211bd4cd16776803655414117d0745!12000017663882957!sea!BG!3060229342&curPageLogUid=mM3TurZe7XGO. Свързах ги на един предпазител в двигателния отсек, който получава ток на контакт. Ако колегата е с обикновени дълги, спокойно може да монтира модул за дневни светлини и си решава проблема.
  5. Сам си си отговорил. Карай си колата с кеф човек и не се вкарвай в ненужни сериали.
  6. Ако беше чел внимателно, щеше да видиш малко по-горе, че и аз съм измерил такова напрежение.
  7. Направил го е човека, малко по нагоре писа +/- 14V . Добре му е алтернатора.
  8. Тази сутрин замерих, но при температурата +4 градуса. Ще те разочаровам, но волтажа не мръдна - 12,68V. Опитах да запаля пак, получи се като леко задавяне и чак на третото въртене запали. Волтажа остана същия. Тия дни дават да паднат температурите и ако са под нулата ще премеря пак, но с това драстично падане при теб, ми се струва, че наистина имаш някакъв проблем.
  9. Всичко ти е в норми. И при мен се е случвало да пали трудно, но когато я взех колата, а тя не беше карана като хората. В смисъл, карана по два три километра в задръствания и след това престой. Като я подкарах само на дълги разстояния, освен че се развървя, изчезна и трудното палене.
  10. Не мога да редактирам вече, затова така да споделя как се оправи проблема. Първо махнах бушона за клаксона, че то под напрежение очевидно не се получава. След това запалих и почнах да правя кръгче в квартала. В един момент алармата спря да се активира, въпреки че индикатора мигаше, че е включена. Спрях , загасих двигателя, запалих отново, аларма не се включи. Седнах и спокойно започнах да настройвам дистанционното. С бутона за заключване не се получи, получи се с бутона за отключване. Изщрака актуатора, натиснах отново и алармата се деактивира. Дистанционното сработи отново. Сядам с кеф да си пия ракията, че дигнах кръвно.
  11. Опитах да настроя друго дистанционно завъртайки на контакт оригиналното. Вместо да настроя другото, прецаках и моето. Заключих колата през ключалката и сега като отключвам алармата остава включена и при даване на контакт започва да свири. Пали, върви, но алармата е включена и свири постоянно. Някой да се е сблъсквал?
×
×
  • Създай нов...