Jump to content

Codename

Фен
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Codename

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Jazz
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    mauro-picotto

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте, вероятно имате проблем с избирача на скорости, сравнително елементарен е за обслужване. От свой собствен опит, имах проблеми със същия миналата седмица върху личен автомобил, случая беше подобен с леки разлики в случващото се. Моя случай и симптоми бяха с една единствена грешка P0780, симптомите са невъзможност колата да се движи на автоматични предавки, липсваха четните скорости и задна предавка. В случая успях да прибера автомобила с ръчно превключване от първа на трета и на пета във високи обороти и предвиждане на трафика до колкото е възможно в София. Динко, както споменах актуатора се сваля, внимателно се ревизират предавките му, разглабят се двата мотора и се рециклират ако разбира се няма счупвания и износени зъбни предавки. Справих се за около 8ч. време без да си давам зор в сваляне, почистване и смяна на всичко необходимо в него, и връщането му на място. Не е необходимо да се закупува нов, тъй като няма голямо натоварване и износване в него (не работи като ММТ на тойота и такъв съм ремонтирал, там липсва хидравлика на съединителя и усилието, което преодолява е огромно) . Успех с ремонта и е важно да споделите наличните грешки за да може да помогнем с каквото можем.
  2. Доста полезна тема, за което много благодаря, закупих си HDS диагностиката на Хонда и след Static and Dynamic Learning на I-Shift-а, колата се държи по съвсем различен начин в превключване и смяна на предавките в движение без да пипам маслото. Предстои да подменя и маслото с оригиналното с новата сива бутилка Honda Genuine HG Manual Transmission Fluid защото забелязах, че когато се кара в жегите "тръгни-спри" или пък имате човек, който се учи да паркира на заден ход с мъчене на съединителя маслото меко казано се пържи, дори беше записало грешка, че е прегрявало на над 200C. Забелязах иначе, че си държи нормална работна температура 70-100градуса, според зависимост температурата навън. Ако някой от София има грижи с този автоматик, насреща съм за обучение
×
×
  • Създай нов...