Jump to content

qwsd

Фен
  • Мнения

    25
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

10 Neutral

Относно qwsd

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CRV-3 2011 , 2.0 R20A2, МТ
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пазарджик

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Проблем има но не в предпазителя, в трафа или трасето до него.
  2. Часовника се оправи, интересно че така и не се завърна дата, която изчезна заедно с появата на неточния час. Изчезна и настройката в скритото меню на алпин навигацията, която си работи с оригинален диск и нищо не е променяно като цяло. Единствено дата се показва в менюто на GPS модула където си стои 2002.
  3. Да споделя за моя R20A2 при изключен климатик и работа на място на /завет в гаража/ околна температура 23 градуса, показанието от дисплея на климатроника е 57 градуса ,точно когато на таблото светва последното квадратче /деление/, казвам последно защото винаги показва две квадратчета преди средата на скалата и спира да нараства. За да загрее то тази стойност отнема около 8 -10 мни. без да давам газ. И така показанието на климатроника продължава да расте до 99 градуса и след това изписва F0, и и се включват вентилаторите на бавна скорост. След това изстива до 85-86 градуса. После температурата започва отново да нараства и така се повтаря цикъла. При измерване с инфрачервен термометър точно на металната тръба която е изход към радиатора показва 99,5-103 градуса. А на входа на радиатора 88-89 градуса, в долната часта на радиатора около 70-75 градуса. Не знам до колко това е нормално, но съм проверил всички релета и електрически връзки, и стигам до заключението, че РСМ модула просто решава да включи на около 100 градуса перките на бавна скорост. Само от сензор (ЕСТ) Sensor 1 ли РСМ решава да включи бавна скорост или.... ? А бързата се включва от (ЕСТ) Sensor 2, който е в радиатора, така ли е ? Пак казвам мисля, че няма електрически проблем защото при включване на климатика, има цикли на бърза и бавна скорост на въртене на вентилаторите, което означава, че релета и ел. връзки към РСМ са добре.
  4. моят е фейса от 2011 и по рама я дава EX ADVANCED, тоест най-виското възможно с дистроник и навигация, и няма вентилационни отвори обдухване и т.н.
  5. Днес смених маслото с мой лично ,,забъркан бленд" от Galaxie 5W30 и VX 1500 0W30 в съотношение 1:1 . Ей така за щуротията. Странно но двигателя заработи малко по-тихо /наистина не е внушение/ от колкото когато беше с Galaxie 5w40, а уж по-дебелото уплътнява повече и т.н. .
  6. Много ти благодаря за труда който си положил, знам че без скенер не става, но просто от любопитство какво ви е мнението ги качих. По-голямата капка е първата от щеката, другата капна след това. Друга подробност е че това е първата смяна, която съм направил още с вземането на колата, но не якарах активно в началото ( около 4 месеца). Та маслото с което я купих беше повече от ужасно предполагам на повече от 15 000 км., надявам се това което се вижда в голяма степен да е в резултат на остатъка от старото.🤔🙄.
  7. И аз забелязвам същя проблем точно както го описваш, много рядко го прави оборотите не падат толкова много да е чак пред гаснене но се усеща претрисането.
  8. Бензин, да не я изчаках май да изсъхне достатачно към 20 мин. само, но в средата на капката вече не лъщеше на осветление и реших че е готово.
  9. Здравейте, да попитам какво мислите за състоянието на това масло почти му навъртях към 5К км. / точно 4890 км. /. Само да уточня, скенера ми е повреден за това съм щракнал малко кофти с телефона, но просто така бегло мнение да споделите ако може.
  10. Благодаря, за информацията dandilov, съжалявам ако съм звучал груб по-горе, не е било лично. Вероятно ще взема това за целогодишно ползване. Спрял съм се на марката защото мога да го взема от вносител на много добра цена, знам че има и други разбира се. Все пак ако някой предложи друго по-добро 5w30 от същата марка, нямам напротив. Galaxie 5W30_BG.pdf
  11. Добра информация, и все пак 0W40 не е ли добър вариант, хем да се запази добра течливост в началото и да не е на вода като загрее.
  12. А за тия маслени магистрали да ли са по-тесни от кой модел мотор/година нататък започват да ги правят такива /ако изобщо започват/, никой нищо не казва явно ще да е голяма Мистерия, никой не е имал шублер под ръка като е резглобявал . Ще си умра в заблуда докато продължавам да наливам 5W40 за лятото и обмисляйки 0W40 за зимата. За по-доброто смазване на звената на веригата с 0W20 при студения старт съм съгласен, за дебита на маслото ми беше интересно.
  13. ... да това го разбирам, а да ли 0W40 може да е добър избор, защото x W20, в маздата ми например на 5000-6000 оборота е чиста вряла пикня / изпробвано, от тогава съм само с 5W40, мотора е на 390 000 реални, и работи доста по-кротко с него/. Както и да ги гледам 0W40 e с по-добри параметри от 0W20 / освен че това е GF-6A манна небесна за всички хондажии , за съжаление няма подробни данни за присадки, ашладисваници и подобни, както бях срещнал по накои постове по-рано/. VX 1000 LL 0W40.pdf LUBE HY - SAE 0W20.pdf
  14. Не мисля, че TBN няма значение, но тъйкато сменям масло два пъти в годината /на около 6 - 7к км./не ми е чак такъв проблем, че да го мисля толково. А за това с вискозитети до колкото разбрах от това което прочетох моят R20A е просто уголемена версия на R18A. И си помислих колко пък да е по различен. Колко е разликата в сечението на маслените магистрали /във форума за сега още не прочетох някой да опоменава размери/ между двата мотора, че когато е излезнал първия да пише че може да му сипиш 5w30, и после на другия брат пък да трябва да е 0w20. Тоест опитвам се да разбера до колко твърденията за недостатъчно добра цирколация на маслото имат резон, при условие че когато са ги измислили тия двигатели разните супердупер стандарти още не са били толкова строги, и все пак двигателите са фунционирали добре. Ако всичко е само от екосъображения любезно им тегля една майна на новите стандарти. /Електронен инженер съм, и от опита ми до сега нищо ново и ЕКО не води до нищо свястно и със същата производителност както старото такова. Пример старата прахосмукачка, която ти вдига килима и новата която е много тиха и няма да събуди съседите, но пък ще остави почти толкова мръсно както преди да започнеш чистененто./ Единствено във руски форум, прочетох нещо в подкрепа на по-тънкото масло /без да обясняват точно защо/ - ,, ако сте с ангренажен ремък, може да експериментирате с по-гъсти масла, но ако сте с верига по-добре е да се придържате към препоръчаните вискозитети". От там се зачудих, защо пък като е можело преди 5W30, а сега държат на 0W20 не може ли компромис да е 0W40.
×
×
  • Създай нов...