Volov
Фен-
Мнения
19 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
5 NeutralОтносно Volov
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Акорд 6
-
Пол
Мъжки
-
Място
Сливен
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Да бе да. Това не съм чул на някой да му се случва. По-скоро обратното да отваря на по-ниско налягане.
-
Това с пръсването на маркучите е абсурд. Пробвай с втора употреба оригинална.
-
То всичко има ама ти отиваш на ремонт 2500. Това вече бих се замислил дали да го правя на такава стара кола. Главата може да няма нужда от шлайфане. Нека я отворят и направят ревизия на главата - измиване, напасване, гумички, гарнитури....... блока не го пипай, ще стане много скъп ремонт. Без да пипаш блока ще ти излезе над 1000 така или иначе, гарнитури на изпускателните и всмукателните колектори, гарнитура на главата, гарнитура на капака на главата, ремъци, водна помпа, гумички, може да има и нужда от смяна на някой клапан................. Между другото вчера взех използвана оригинална капачка, самата капачка не се затяга толкова много колкото тия които купувам за по 15 лева чисто нови. Някак си не стои толкова стегната (лесно се завърта на гърловината на радиатора, без никакво усилие), не знам дали тия за по 10 лева с това силно натягане (трябва да я притисна за да мога да я завъртя) при заключването не притискат леко пружината и капачката да стои полуотворена... Не знам дали го обясних добре.
-
Хич не го мисли, ако ще я караш оправи я и толкова. И напред. Мисленето да или не само ще те поболее. Ако смяташ че за 2000 ще намериш свясна кола се лъжеш. В момента цените са луди. Намери майстор, смени гарнитурата и толкоз. И ако ти гори литър на 10 000 хич не си прави труда да пиша друго освен гумички.
-
Чакай малко. Само главата ще ревизираш. Другото защо да го пипаш ако няма проболеми ?
-
При мен винаги връща, просто обаче не малка част прелива през разширителното и трябва да доливам. Тоест ако правя голям преход 200-300 км ще загубя доста антифриз.
-
Термотек май беше. Ще пробвам без термостат да видя какво ще стане ако пак изкарва антифриза значи е гарнитура. Определени при нормални каране в града и извън града до 110 няма проблеми. На място при загрял двигател вадя маркучето от разширителния и започвам да подавам газ да видя кога ще започне да изкарва вода - над 4500 но съм наясно че на място няма общо с това когато е в движение.
-
Лятото ми беше направила такъв проблем веднъж отново на магистрала при адска жега и каране на климатик. После отшумя работата. Забелязах че ако карам до 110 няма проблем, но при дълги разстояния и каране 140-150-160 при слизане от магистралта започва да хвърля вода през раширителното и да качва температурата. Сега един колега ми писа на ЛС да ми даде оригинална изправна капачка от блъсната хонда . Но чета какво е писал колегакта galin_k, сипмтомите са същите. Просто е странно че само на височките обороти и нямам масло в антифриза, нито антифриз в маслото.
-
Перката се включва.
-
Точно същите симптоми. На магистралта карам 150-160 нищо няма, когато влезна в града и на първия светофат започва да вдига температура, и каго спра на паркинга пред нас и тотално вече. Вдигам капака разшерителното пълно до горе и прелива. Щом е било гарнитура някакви други признаци не даваше ли ? Да губи масло, да смесва масло с вода ???????
-
Тя не загрява докато карам. Започва да грее когато спра на едно място или започна да карам по-бавно под 100, докато я карах по магистралата не качва темепература. Явно когато течността в системата намалее много тогава вече започва да грее и да вдига стрелката. Радиатора сега го пробвах отворих му кранчето отдолу, налях отгоре водата веднага си изтича. Ще пробвам да махна термостата да видя пак ли така ще хвърля.
-
Преди 2-3 месеца моята започна да загрява на дълъг път, забелязах че хвърля антифриз през разширителното казанче. Смених капачката, пак същата работа, купих друга капачка пак така. Смених термостата и промих системата, докато промивах видях че радиатора е най-отгоре има наслоено нещо, като пясък или котлен камък, даже една от тръбичките до която има видимост беше буквално запушена). Поне 10 пъти слагах различни, като калгон и специални за измиване на охладителна система. В крайна сметка след цялата тая работа и новия термостата всичко си дойде на мястото. Да обаче петък карах магистрала Бургас-Пловдив, прибирам спирам пред нас и гледам че стрелката взе да се качва, вдигам капака, пак връща през разширителното казанче. Изчаках да я изстине и на място пробвах да видя кога хвърля. Подмине ли 4200-4500 и започва да изкарва вода през маркучето което влиза в разширителното казанче. Един комшия ме видя докато се мъча идва и бара маркучите и ми каза "много ти е голяма разликата в температурата между входящия и изходящия маркуч на радиатора, или термостат или запушен радиатор". Вчера един познат идва слага някакви колби с някви течности на радиатора за да видим за изгорели газове, каза че няма. Вече не знам какво да правя. Пак радиатор ли да сменям, пак термостат ли да сменям. Радиатора съм го сменял преди 3-4 години, чисто нов термотек, термостата е на гейтс на не повече от 2000 км.
-
Май отрких проблема. От стъпковият мотор. Гледах едно клипче в интернет, пръскам с WD-40 в отвора за стъпковия, после почуквам с една отверка и взе че стана. Преди това пробвах дали е от него като закрих част от товора с пръст и проблема изчезва. 2-ед.mp4
-
Дали е възможно да е от TPS или IAC ? Макар че никакви грешки не ми дава на тъблото.
-
Преди няколко дни смених термостата, след което измих двигателя на автомивка, понеже всичко беше в червено от антифриза и промивките. Не мога да кажа категорично дали след миенето или преди се появи проблемът с непостоянни обороти на празен ход. Когато я запаля вдига над 2000, след като загрее започва да мени от 1000 до 2000, непрекъснато. Охладителната система мисля е обезвъдзушена добре, минах над 300 км, доливах няколко пъти антифриз. По звука ми се струва че смучи от някъде въздух, но не мога да открия никъде изваден маркуч или спукан. Започвам да си мисля че проблемът може да е друг. Двигател.mp4