Jump to content

pyle

Фен
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно pyle

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord CL9 K24
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Колега, ако искаш пиши, аз си купих други, защото и аз скъсах 1, купих ги на килограм и имам бол, няма смисъл да купуваш.
  2. Акорд 2.4 2007 седан в Армеец на 12к оценка с няква отстъпка за гражданска и каско, е 650лв.
  3. Добър вечер, Като собственик на Акорд 7 2.4 бензин, ръчка от няколко месеца, на отговора заслужава ли си цената за възрастта и пробега на подобен автомобил - абсолютно не. За да не прозвуча като пълен кретен, ще кажа, че аз мога да назова конкретни причини да си купя точно този автомобил. Ако ти го купуваш като стандартен автомобил за де возиш без да има нещо по-специално, което да те привлече различно от "имал съм Хонда, доволен съм", според мен е под среден автомобил.
  4. Би ли подсказал, какви параметри ме интересуват и какви трябва да са стойностите?
  5. Не може да се регулира наклон без допълнително поставени компоненти. Отиди да снимат сходимостта и ще си каже какво не е наред.
  6. Колега, ако става въпрос за мен, замерих алтернатора с климатик, с фарове (ксенон), с вентилатор на макс и радиото държи 13.8V. Не го е правила от тогава, но проблема с оборотите все още го има. Забелязвам, че без включен климатик проблема постепенно почти изчезва докато мотора си повишава работната температура и се чудя дали е възможно да е от някой температурен датчик, да има неточно показания към ЕКУ-то.
  7. Добър ден, извинявам се на колегата, че ползвам темата му. И аз имам проблем с празния ход на Акорд 2.4 ръчна кутия. Когато натисна съединител оборите падат около 200 оборота под нормалния празен ход и след това се вдигат към нормалните, с климатик обаче падат осезаемо до около 500 оборота преди да се върнат обратно до очакваните (700 и малко). От тогава е почистен дросела, регулирани са клапаните, сменено масло на мотор, нови иридиеви свещи, сменени бобини (така я купих), адаптиран дросел. Колата върви нормално, когато е студена държи към 1600 оброота, докато е на смукач, педала на газта е доста чувствителен и се модулира трудно няма вакуумни течове и никакви грешки. Вчера ми светна за момент лампата на акумулатора, загасих и запалих и не светеше вече, има ли вариант алтернатора да е слаб и когато има голяма консумация на ток, това да прави този проблем? Моля за помощ, нямам идеи вече..
×
×
  • Създай нов...