Jump to content

edmondko

Фен
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

7 Neutral

Относно edmondko

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V III 2010
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Уплътнение на дюза изпуска гориво, оправено да се надявам че няма да пиша повече в тази тема
  2. След смяната на егр тръбата не изпуска пушек, но започна отново да мирише на изгорели газове в купето. Като отворя капака през интервали се усеща топъл въздух който излиза от дясно на мотора с леко бучене. На краткото видео се вижда бележката как започва да трепти когато изпуска въздуха. също ми се чува доста шумен цъкащ звук от някой ремък може би?
  3. Благодаря разгледах темата и ще опресня маслото на автомата, само не разбрах какво е маслото за задния диференциал.
  4. За CRV i dtec 150ks 2010 маслото на автоматик atf или cvtf е
  5. Цялостна смяна или опресняване ? За цялостна смяна с машина ми дадоха цена 500+лв . Някой сервиз в София да препоръчате?
  6. Не е сменяно или опреснявано последните 20к поне ако не и повече.
  7. Преди 2к км или около 6месеца обслужих масло на двигателя и филтри, няма грешки на таблото или с обд буксата. Не съм я карал извънградско отдавна предположих дпф филтъра да се е запушил но няма индикация с лампа или подобно. В града не го е правило откакто се случи и работи нормално. Случи се само при висока скорост над 120. Усещаше се че се затруднява да ускори при наклон нагоре. Предполагам че ще трябва да иде на диагностика за да се види дали е дпф или нещо друго
  8. След дълга зима без извънградско вчера тръгнахме на път. При качване на магистралата с ускорение до 130 започнаха моментни но силни вибрации все едно автоматика се затруднява да вкара 5та скорост. На няколко момента при по силно ускорение мощността спадаше и колата се тресеше. На връщане го направи само веднъж. Предположения?
  9. Оказа се че капака не беше затворен плътно и за това не светят светлините при заключване и отключване.
  10. От скоро забелязах че не светват аварийните като отключа или заключа централно, преди даваше сигнал 3 мигания при заключване и едно при отключване. Самите светлини работят при мигач или аварийни. Предполагам се е случило след като я ремонтираха и е бил разкачен акумулатора
  11. Смених егр тръбата която беше спукана като по учебник. благодаря за точната диагноза колеги!
  12. Това цената само за частите или заедно със смяната там? Тривиална ли е смяната да я направи майстор с общи познания или препоръчвате да се смени в бултрако
  13. Благодаря ще ходи на преглед в сряда, изглежда много подобен проблема и пушека който излиза като при теб. Колата не дава признаци на немощ но е притеснително да пуши под капака и да мирише на изпарения в купето.
  14. На загрят двигател 2.2 дизел около 15мин се появява бял пушек от дясно на двигателя, има миризма но не съм сигурен 100% дали е на нафта. След няколко минути спира да пуши. Случвало се е и преди сега успях да го снимам някакви идеи от къде може да се появява този пушек? https://youtu.be/oh-X2sjU73o
×
×
  • Създай нов...