misho650
Фен-
Мнения
6 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
5 NeutralОтносно misho650
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Accord
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Проблема е решен. Оказа се че помощника на майстора ми е сложил горивния филтър наобратно.
- 5 replies
-
- 11
-
Горивния филтър е на Mann. По принцип слагам само Bosch, но не мисля че този ще има проблем ако не се лъжа даже е по скъп от бошовия.
-
Здравейте колеги, вчера си взех колата от сервиз след рециклиране на дюзи почистване на резервоар и смяна на горивен филтър и реших да я изкарам днес на магистралата да я пробвам. Колата върви добре при нормално каране но като и подадох повече газ заби предницата, почна мига лампата за свещите и не искаше да вдига повече от 2100 оборота (преполагам че влезе в авариен режим). Загасих я изчаках малко запалих лампата за свещите изгасна тръгнах и като и подадох повече газ пак същото и така няколко пъти правих и все същото. Утре ще я карам на диагностика, но ако някой се е сблъсквал с подобен проблем ще съм благодарен да сподели какво е било и как го е оправил. Колата е 2.2 дизел.
-
Карах я на сервиз и се оказа че са баластите. Имам 3 варианта. Единствените нови които се предлагат са китайски и не са надежни и не ми ги препоръчват. Втория вариант е втора употреба. Третия е да ми сложи лед крушки и баластите да се изолират и да не правят нищо.
-
Здравейте колеги. Колата е с ксенон и или свети само десни, или само левия, или и двата фара не светят. Крушките са нови на 2 месеца и са Осрам, не някоя куче марка. Проверих бушоните и всички са здрави. Като цъкна лостчето да включа фаровете се чува че релето цъка и работи. От какво може да е проблема?
-
Здравейте колеги, карам хонда акорд 2.2 дизел и скоро след като заредих на една безизвестна бензиностанция колата влезе в авариен режим до 2000 оборота, а на сутринта палеше и при подаване на газ гаснеше. В сервиза източихме нафтата, сменихме горивния филтър и колата излезе от авариен режим но няма мощност и харчи двойно. Майстора ми почисти ЕГР, дебитомера, мап сензора и на диагностика не излизат никакви грешки.Стигнахме до извода че най-вероятно са запушени дюзите. Сипах 2 добавки за почистване на дюзи и я карах 300 км. но никаква промяна. Майстора се опита да вади дюзите но каза че са запекли и не може да ги извади и сега не знам какво да я правя тази кола. Ако някой е имал такъв проблем моля да сподели как го е оправил и по възможност да ми препоръча къде в софия да я закарам. Благодаря!