exit
Фен-
Мнения
8 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
3 NeutralОтносно exit
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda CR-V 2007, Бензин, ръчни скорост
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Skype
нямам
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Здрасти, може да съм се подвел. Останах с впечатлението, че при дизелите е по-скъп ремонтът заради демпферния маховик, който при бензиновите отсъства? Разбира се, може и да се бъркам, тъй като не съм особен специалист. Мерси!
-
За съжаление направо сменихме помпите, нещо не се справихме с откриването само на пружини.
-
Двете помпи имаха счупени пружини, спирачната течност на нищо не приличаше. Сега определено е малко по-добре, но оставихме смяната на съединител за по-натам, когато се появят симптомите на заминал съединител.
-
Случайно четох в чужд форум за подобен проблем. Не си спомням дали беше 1:1 с Вашия, но вижте бушоните и дали някой не е изгорял или да се е разместил.
-
Скоростите не бих казал, че влизат трудно, но със сигурност не влизат като на нов автомобил. Не изисква усилие, с два пръста се сменят. Не се отчайвам, то е ясно, че старият автомобил си идва с разходи за ремонти. :) Съединителят се връща сам с достатъчно съпротивление, така че не мисля, че може да е от пружината долу. Ще го имам предвид като ида при майстор! Някакви ориентировъчни цени дали можете да споделите? При разходката ми по форума ми се стори, че разходът за такъв ремонт е около 500 лева? Благодаря!
-
Мерси, ще пробвам с подръчни материали тогава.
-
И аз съм поръчал тези, но не ми се чакаше от Китай и ги поръчах от испанския им клон на испански адрес, след което ще ги засиля с ГГБГ насам. Ползвахте ли пластмасови инструменти за лайсни и кори, за да ги извадите? Нещо не откривам такива в железариите около нас.
-
Здравейте, колеги! От скоро съм собственик на CR-V 2007 година, бензинов, ръчни скорости. Колата е на 200 хиляди километра. Въпросът ми е свързан със съединителя. Струва ми се доста твърд, дори започва да ме наболява стъпалото след час-два каране. Съмнявам се да е толкова твърд съединителят на модела, но пък опитът ми с автомобилите не е голям. Карал съм 3 различни коли за кратко, но все са били дизелови. По-скоро го отдавам на нуждата от някакъв ремонт на устройството. Въпросът ми е каква може да е причината за твърдостта и как може да се разреши проблемът? Също така ще съм благодарен, ако ми предложите и специалист в София, който да извърши манипулациите по колата. Благодаря предварително!