Jump to content

s7r3l0k

Фен
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно s7r3l0k

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    2007 Honda Jazz GE3 1.4i-DSi L13A6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ловеч/Стара Загора

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. @5 GTT съгласен съм с теб в доста голяма степен, обаче ако Форда кихне и каже например дюзи/помпа, в случай, че е дизел, се споминава цялата му икономия и инвестицията, не че не може да се отремонтира. Годините и пробега си казват думата накрая, дори автомобила да е произведен качествено. При бензиновите автомобили е една идея по-добре ситуацията. Според мен става въпрос на баланс и правилен подбор на автомобил. Нито прекалено стар, нито прекалено нов, когато говорим за автомобили втора ръка. Нов не ми влиза в сметките. Въпреки това, и аз не бих оставил голяма сума за по-нови ламарини, а към премиум никога не бих посегнал - в моите очи е загуба на пари. Инвестицията в къща е безкрайно по-съблазнителна и възвръщаема. От автомобила искам просто да ме закара от т.А до т.Б и да го употребявам възможно най-дълго. Офф: Какво ХРВ имаш? Може да съм го срещал по ловешките улици, доста популярни изглеждат тук и определено виждам няколко много гледани, кеф ти прави като ги видиш.
  2. Другата седмица "надупкания" ни Джаз, ако вече се е сдобил с ново челно стъкло, ще се мъчим да го минем само със счупено дясно огледало, от което оцеля само механизма и стъклото, тоест корубите са несъществуващи, и ще дам отговор какво се случва. Счупено огледало обрича модела, молих се на всевъзможни вносители на части втора ръка от чужбина, всеки отказва. Та, ще е интересно. Ако някой ми спомене тая тъпотия "лош външен вид", ще му дам цената на автомобила, цената за части и ремонти, за да се поправи и да върви да ремонтира или да купи друг Джаз. За мен това е обричане на голяма част от автомобилите до вероятно 5000-7000лв да заминават за скрап и е неприемливо. А трябва ли на жена ми колата, на цената на един премиум смартфон, да ѝ правя каско, за да няма лош външен вид и отказ от преглед? Шегаджии.
  3. Вероятно, като при всеки друг автомобил, ще ти пречат само чистачките. Относно щетите от градушка и PDR услугите, в момента ще скочат, защото последните дни, включително и днес каквото се очаква, ще има много кандидати за ремонти. Лично аз нямам намерение да ремонтирам, а ако изобщо реша, то ще е чак есента. Ако не помните, по време на апокалиптичната (по стандарт за онова време, сега вече ужасите са по-големи) градушка в София през 2014г, автостъкларите и тенекеджиите прилично вдигнаха цените и вероятно спечелиха достатъчно, за да осигурят пра-пра внуците си. Имах познати, които бяха с часове за ремонти след месеци/година - ламарини и стъкла. Да не говорим, че за щетите по сменяемите панели, излиза по евтино да се замени силно нарушен панел, отколкото да се изправи.
  4. Не сте само вие с този проблем, мога да споделя тъжният ни опит от вчера. Джаза ни е на преглед след 2-3 седмици, а вчера го смаза градушката в Нова Загора. Резултата - пукнато предно стъкло, смляна решетка под чистачките, целият е очукан, корпуса на дясното огледало е унищожен напълно. Огледала в България не успявам да намеря, нито нови, нито втора ръка. Има много автомобили с натрошени стъкла, а в града има един що-годе ставащ сервиз за смяната и не се знае колко ще се чака. Надали ще ти направят проблеми за ламарините. Виждал съм автомобили с гнили и липсващи детайли по купетата, които минават. А това не е бездействие от твоя страна, това са стихии, които са го причинили. Аз бих си търсил правата при евентуален проблем от страна на пункта за прегледи. За съжаление, мен ме разочароваха, защото дори да сменя стъклото навреме, заради счупеният корпус на огледалото, в който е и мигача (във фара има още един мигач, както и във калника), имало голям шанс да не мине преглед. А стъклото на страничното огледало е здраво.
  5. Не останаха здрави линейки, но поръчваме над 460 патрулни автомобила. В същото време, линейките се поръчват и доставят "капка по капка", като броят им е шокиращо по-малък. Явно да се изкарат пари от глоби е по-важно от живота на хората. Да - знам, че се каза, че автомобилите са закупени с пари от глоби. Не - това не го прави по-малко безумно, по мое мнение.
  6. Извинявам се за закъснението с "развитието" по въпроса, но човека е изчакал 2-те седмици за регистрация на МПС-то и дори е пропуснал срока, но вторият му опит се е оказал успешен. Тайната на успеха била, че попаднал на друго гише, не при въпросната лелка, а при по-млад служител, който просто се засмял и отвърнал нещо от рода на "На тези лудите не им обръщай внимание". Минал е със същите документи, превода на български не му е поискан, интересното е, че са задържали оригинал и копие на kaufvertrag, иначе немските документи както си е записано остават в КАТ. На канал никакви проблеми, автомобила си е бил със скорошен TUV, където са отбелязани забележките и в тях нямаше технически такива, само изтекла аптечка беше вписана. Имало някакви будки пред КАТ, където са му дали жокер, ако не успее да мине пак, просто да отиде при тях и те щели да решат проблема. Никога няма да се оправим...
  7. Същите безумици със стари и неприбрани табели ги има по прохода на Републиката. А не е като да е път за никъде. По друга тема, преди няколко дни ни скъсаха нервите в КАТ при опит за регистрация на автомобил "нов внос". Мой приятел има близки, които живеят в Германия. Моли ги да му купят автомобил, който е харесал, евтин. Уговарят всичко, чуват се със собственика по телефона и правят оглед + видеовръзка. Договарят се за покупка. Моят приятел праща пари по техен познат или роднина и сделката минава, пише се немски договор за покупко-продажба. Връщат колата на платформа чрез частно лице и му се плаща пътя тук, като му я свалят утях. Дотук всичко добре. Момчето ме моли да му съдействам, да наглеждам колата, докато той отиде за превод и легализация на договора, защото в района на КАТ няма преводач. Връща се, влиза в КАТ и се започва едно безкрайно чакане, като накрая се връща посърнал и явно притеснен. Някаква кисела лелка в КАТ му обяснила, че не можело така. В декларацията за придобиване на МПС можело само да напише, че той е карал платформата, а той категория за това няма. Той можел само присъствено в Германия да сключи договор, от разстояние нямал право. Нямало да приеме и сключен договор от разстояние. Нямал право да сключи договор с неговите познати, защото трябвало да се сключи тук и по някаква причина да е нотариално заверен, въпреки, че автомобила е без номера, регистрации и каквото и да е. Доколкото знам, нотариус не се използва в такива случаи. Отказва му регистрация и му казва, че автомобила изобщо така както е, не може да се регистрира в България и най-добре да търси начин да бракува и на части. Иначе го сплашила, че ако подаде неверни данни, веднага ще го предаде на властите и наказанието било 3г лишаване от свобода или 1000лв глоба. Човека дойде пребледнял. Влязох да попитам лелката, как едни хвърчащи листи с набързо попълнени договори на коляно от мними автокъщи минават, а човека отишъл на място с преведен договор и пълен набор от документи не може да регистрира. Как е възможно да нямаш право да поръчаш автомобил от чужбина, след като автокъщи имат същата практика и директно купуват на твое име, без нотариално заверен документ да те представят? Отговорът кратък, но неясен - няма фактура, няма документ за докарване, той не е ходил там. Поспорихме малко за това, как е възможно частно лице да издаде фактура за продажба на мпс, за транспорт на мпс и трябва ли да се обадим на германеца да си отвори една фирма, за да я продаде отново колата - насреща мълчание. Момчето заряза колата на паркинг до КАТ, докато намери решение на проблема. Пълен батак са нашите закони и това е. Да не говорим колко хора ежедневно минават с договорите-менте от автокъщи, представящи се за частни лица или такива, знаещи какъв скрап продават. Извинявам се за дългият пост, обаче досега не бях виждал такова безумие.
  8. Търси се сигурен източник за поръчка на амортисьорите. Знам, че в България има дистрибутори, вероятно официални, на Kayaba, но няма никаква информация за Hitachi Astemo, които произвеждат марката Tokico. Тук ще се поръчват, нямам възможност и намерение, при проблем, да връщам пратки до други държави. Някой, който е сменял, би ли споделил откъде е купувал съответната марка? Или пък някой, който има повече информация за Tokico да сподели, има ли въобще официален дистрибутор за България. Благодаря.
  9. На някого случайно да са му искали ЕГН при проверка с дрегер и резултат 0.0, след което да е записвано в тефтер/кочан с листи въпросното ЕГН, заедно с други данни, не лични? Явно е някаква практика, защото днес ми се случи. Поисках да разбера защо, след като колегите на проверяващият ме ми имаха документите отпред, а данните ми по никакъв начин не са защитени - не ми беше отговорено. Имаше доста хора записани, явно има защо да го водят това и очевидно вървеше с дрегера, защото си беше на едно с него този кочан с листи. Направи ми впечатление, че голяма част от него вече беше попълнена с данните на други хора. Не се ли записават/попълват протоколи (въпреки че това не беше протокол а просто попълнени редове с данни) единствено при проблем - отказ за тест и наличие на алкохол над допустимите норми? А АПИ бяха решили да полагат маркировка на пътя и по средата насложили конуси, които хвърчаха около тежкотоварните машини. Човекът, който маркираше платната пък, без никакви предупредителни сигнали - нито светлинни, нито табели, като нищо някой можеше да го връхлети, както едва се движеше по средата на пътя. Страх нямат тези хора.
  10. Здравейте. Имам за подмяна инжектор на L13A6. Оригиналните нито са налични, нито са на поносими цени. Предложиха ми да търся в амазон, алиекспрес и където онлайн (в чужбина) още мога, нови неоригинални инжектори, които стрували между 20 и 30лв за 1бр. Въпросът ми е, някой купувал ли е подобни инжектори, дали все пак няма някаква наличност на такива в България, защото нямам възможност за покупки в гореспоменатите сайтове, а няма как да хвана случаен човек от пътя да ми ги поръча. Приемам всякакви съвети свързани с въпроса от къде да набавя въпросните инжектори в този ценови диапазон, по възможност в България или ако се правят общи поръчки, да се включа в някоя от тях. Поздрави!
  11. Здравей. Може ли малко информация за долните части на предния ред бобини - откъде са закупени, каква е цената на брой и евентуално някакви ОЕМ номера. При мен има нужда от смяна само на долните части, но навсякъде ми излизат цели за продажба. Едит: Смятам, че открих ОЕМ номера на долната част за GD3 (Denso 671-4301), но ще е добре, ако някой може да потвърди. Не ги откривам налични по българските сайтове обаче.
×
×
  • Създай нов...