Jump to content

marti1707

Фен
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно marti1707

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda civic 6th gen hatchback
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Волана беше кривнал на страни и реших да го махна и да го сложа да си бъде в нормално положение отново, допреди това нямаше проблеми с автоматичното изключване на мигачите, но сега трябва сам да си ги изключвам. Както го разглобих така и го зглобих.
  2. Здравейте колеги, вчера забелязах, че след като пусна мигач и завия не иска да се спре сам, а трябва да го спра ръчно, някакви идеи какво може да е станало и как може да се оправи?
  3. Първо искам да благодаря на отзовалите се! След един месец мъки,проблемът е отстранен.Ето и историята🙂 Колата я купих юни месец,като продавачът ми каза че седи от една година.В последствие видях,че охладителната система е пълна с вода,а не с антифриз(всичко беше потънало в ръжда)След 3 промивки с калгон,изчистих системата.В края на май, накрайника на единия маркуч на изпарителя на газовата,беше се спукал и се наложи да сменя и изпарител.Тръгвам спокоен на море.На връщане,на Стара загора спирам,поглеждам стрелката-почти до прегряване.Тръбичката дето е до въздушния филтър,беше се цепнала(това го установих на другия ден,на светло)От Стара загора до София,с постоянно доливане на вода,успях да се прибера.Оправих тръбичката,но колата продължава да прегрява. 1.)Почнах от смяна на термостат и датчик на перката-не става 2.)Взех от колега оригинална капачка на радятора-няма промяна 3.)Смяна на температурен датчик и датчика на стрелката за таблото-не става Да подчертая,че при подмяна на всяка една част,освен термостата и капачката,,ставаше оше по-зле(Термостата го взех от тех-ко,а останалите неща от евро07,тъй като в тех-ко ги нямаше.) С новия датчик на перката,перката почна и да не включва понякога.Вчера сложих стария и перката си включваше,но на един сантиметър от прегряване. След много четене във форума,почти бях стигнал до гарнитура на глава.Днес бях решил да сменявам и радятора.Но ми направи впечатление,че новите датчици не отчитат коректно и първо си върнах старите.Викам си,я да пробвам как е на бензин само-цял ден въртене,5-6к обороти,никакъв проблем.Звъня на газаджията и му казвам,че съм чел във форума,че има значение как е вързана газовата.Той ми се нервира и каза че не е от това.Звъня на друг приятел,бивш газаджия и го питам как трябва да е вързано.Каза ми,че трябва да е на 2та маркуча на парното.Гледам аз,то преди така си е било,но газаджията е решил че не трябва да е така,махнал маркуча който е от инжекторите към блока и там вързак 2та маркуча на изпарителя.на маркучите на парното махнал тройниците и ги съединил с тръбички. Обадих се на бившия газаджия да ми каже от къде да купя тройници,купих и тръбичка от инжекторите към главата 2ра ръка(преди това купих и маркуч от газаджиите,като купих тройниците,но не ставаше,защото се пречупваше като го свия-оригиналния си е със завои) Вързах всичко както си е било преди да отиде на газаджия и сега всичко е наред.Два часа яко ръчка до тихия кът и обратно-никакви проблеми😉
  4. Здравейте, имам проблем с прегряване на колата. Смених термостата и датчика на перката с чисто нови. Преди това прочистих цялата система. Проблемът обаче си остана. Перката включва при почти пълно прегряване, или изобщо не включва. Разширителното казанче се пълни до горе. Смених и антифриза. Казаха ми, че проблема може да е от капачката на радятора. Възможно ли е?
×
×
  • Създай нов...