rumen.kit
Фен-
Мнения
11 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
12 NeutralОтносно rumen.kit
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda HR-V 1.5 i-Vtec 2018
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Написах, че е произведена в Мексико, а не че съм я купил от там. Има доста голяма разлика. Моделите произведени в Мексико имат разни проблеми като този. За тропането на пластмасите няма да коментирам, както и за фугите между броня, калник и фарове - една с една няма еднаква . Колата е закупена чисто нова от Бултрако Пловдив и до миналата година беше в гранция.
-
Здравейте. Моят модел е 2018 made in Mexico. Гаранционно ми смениха предните амортисьори, защото имало цяла партида дефектни. Ами продължава да се чува едно потропване, особено като карам бавно през по-остри/ръбати неравности.
-
Да, случва се често. Това е VTC колелото, както се изразиха в Бултрако. Моето не го чух да тропа, но те се усъмнили и го смениха гранционно. Казаха, че обикновено се чува след дълъг престои. Не знам какви ще са последствията, ако не се смени. П.С. Колата е Honda HR-V 2018 1.5 130 коня
-
Здравейте, мина година от както карам моята Хариета 😁 1.5 бензин без турбо 2018, на 42000 км. Няма проблеми никакви за 10 000 км. освен, че нещо ми трака в таблото (май е врътката за регулиране на светлината на таблото). Смених маслото и филтрите преди седмица, забравих да кажа да ми сложат 0W20 и ми разбира се ми наляха 5W40 като ми казаха, че 0W20 е за турбо мотора. Реално в книжката пише, че може и с двете масла стига да са пълна синтетика, не е уточнено дали е за двигателя с турбо или без, споменава се само за регионите. По-студено 0W20, по-топло 5W40. Мога да кажа, че сега двигателя работи една идея по-тихо, а може и да си въобразявам. Разходът на гориво е повече от задоволителен. П.С. Единственото което ме притеснява емръсният ауспух. Черен е като на дизел (макар, че напоследък виждам доста чисти ауспуси на дизел коли 😃). В Бултрако ми казаха, че не било проблем, но не мисля така. Мисля, че не гори масло, но и нещо не мога да преценя по тая гадна щека много ми е тегаво да меря нивото с нея 😃. Компютъра не е записал никакви грешки, бензин сипвам само от ромпертол и еко.
-
Прав си, не е средна скорост грешно се изразих, но поддържах скорост между 120 и 140. Бях настроил круиз контрола на 120 км/ч. намалях до 90 заради автобуси и камиони, защото имаше много бързаци с големи черни коли. Засичах по единия от километражите "Trip A", като спрях ми показваше 350.4 км. и компютъра ми показа Last trip 6.0. Индикацията за резервоара показваше малко над половината, преди да запаля колата на връщане отворих резервоара, защото колата беше на слънце 5 дни, и индикацията пак си показваше малко над половината.
-
И аз се чудя, колко ли ще е спестеното. Аз имам същия двигател, но е 2018 модел. Миналата седмица ходих на море - с един рзервоар, за около 112 лв. го напълних (беше преди резервата). Пълна кола, 4-ма възрастни и пълен багажник, средна скорост 130, в Созопол компютъра показа точно 6.0 / 100. На връщане показа 6.4, общия пробег който засякох е точно 754 км. Дори и на "старите" цени съм давал повече за гориво 😃
-
Честита Нова година колеги. Минаха около 2 месеца от годишното гаранционно обслужване на автомобила. Понеже минаха 3 години от покупката ( толкова е гаранцията от производител) в Бултрако направиха цялостен преглед на автомобила, след което те поемат гаранционното обслужване (още 2 години). Откриха хлабина в предните амортисьори (мексиканските 😁), предните носачи били за смяна както и VTC колело (чувало се някакво изщракване при палене на студено, аз така и не го чух). Смениха амортисьорите заедно с биалетите, носачите и VTC колелото, помолих ги да ми сложат и масло 0W20 както е препоръчано в книжката. @Drone всички ъпдейти на компютъра са направени. Много ми е тегаво да видя колко точно е маслото на щеката 😁 . След смяната на амортисьорите няма лопане и тропане, има някакво потропване като карам бавно през неравности, но може и да си въобразявам. Появи се и скърцане при завой наляво, ще посетя пак сервиза да погледнат, може би нещо не е направено както трябва. След смянаната на това VTC колело ми се струва, че двигателят стана по-шумен. Загрят двигателя на място работи доста шумно, преди не беше толкова шумен. Колата продължава да ме кефи все повече, върви прилично, разхода е повече от задоволителен - 4.6 (според компютъра) по магистралата на спускане от София посока Пловдив със скорост 100-130. С моето каране с един резервоар изминавам около 750 - 780 км. П.С. По препоръка на @dan_koloff се опитвам да зареждам бензин Efix 95. По този повод, дали е удазно да ползвам добавки за почистване на дюзите? П.С. 2 Нещото което много ми липсва в колата е наличието на физически бутони. Много е разсейващо с тези тъч екрани по време на шофиране. За сега толкоз от мен. Пожелавам ви успешна година.
-
Тази седмица ще се обадя в БТ да ги питам за TBS-а и разни други неща. Нивото на маслото не знам дали се е покачило, защото не знам колко е било когато са го сменили. На пипане маслото изглежда добре, малко е почерняло и мирише много на бензин.
-
Здравейте, вече и аз си имам едно "Харви" 2017 1.5 i-Vtec ръчни скорости, най-хубавото е, че е още гаранционно и е на 31 000 км. Изминах около 500-600 км. 90% по магистрала и извънградско. Много ме кефи, скорстната кутия е супер, динамиката ми допада разходът по компютър е супер. Не лопа и не тропа нищо (за сега), разбира се има бензин в маслото. И да, в БТ има две смени на маслото - познайте какво - 5W40 😃 ..... На другата заплата ще се обадя да попитам какви са интервалите за обслужване и дали мога да си сменя маслото предварително (с правилното разбира се 0W20) . Както и дали могат да ми добавят навигация, до колкото знам има антена, трябва само приложение. Колата е супер, жената я харесва и най-важното - може да я паркира 🤣🤣🤣 Разбира се първото нещо което направих беше да пробвам колко багаж събира - повече от колко си представях. Нещо което не ми харесва или по-скоро не съм свикнал, е наличието на много системи за безопастност. Постоянно нещо мига, писка, светка, стресирам се постоянно докато карам, но аз кога ли съм карал такава модерна кола.
-
Благодаря за отговорите до тук. Да, четох ги тези бюлетини както и други оплаквания от клиент от Англия предимно. Останах с впечатление, че повечето проблеми са на бройките с CVT (мoже би защото се купуват повече от ръчката). Колкото повече го гледам, толкова повече ми харесва, при огледа ще разчитам на информацията от VIN-a и евентуално преглед в сервиз.
-
Здравейте, връщам се в Хонда отбора (не че съм го напускал някога). Започвам от далеч - тръгнах да търся Акорд 8, но се оказа много трудно да се намери читав екземпляр, искам кола която е на малко километри (то кой не иска), но нямам възможност за чисто нова. В последствие се оказа, че акорда ми е доста голям и ще имам проблем с паркирането (нямам гараж, нито парко място), така стигнах до този компактен SUV който ме устройва идеално - мога да си го товаря, мога да си карам по магистралата с него, мога и да си го паркирам лесно и най-важното - жената го харесва :D. Предстои ми оглед на Hr-v 1.5 i-Vtek 2017 на около 40 000км., според доста ревюта от бройките от тази година(2017) са с все по-малко дефекти. Надявам се ако е имало такива да са били отсранени от предишния собственик (ще проверя по VIN). Най-притеснителното за мен е ДВГ-то с директно впръскване, струва ми се, че тези двигатели са с много кратък живот и не знам какво да очаквам след време. В тази тема видях коледа да кара такава модификация двигател и споменава за бензин в маслото. П.С. Колата предимно ще се ползва за круизни пътувания събота и неделя, не карам градско освен, ако не се налага. П.С. 2 Друг вариант ми е CR-V 4 2.0 от 2013, но мисля че ще ми е малко големичък. Ще ходя да видя и един такъв за да има сравнение.