Jump to content

rumen.kit

Фен
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

12 Neutral

Относно rumen.kit

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda HR-V 1.5 i-Vtec 2018
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Написах, че е произведена в Мексико, а не че съм я купил от там. Има доста голяма разлика. Моделите произведени в Мексико имат разни проблеми като този. За тропането на пластмасите няма да коментирам, както и за фугите между броня, калник и фарове - една с една няма еднаква . Колата е закупена чисто нова от Бултрако Пловдив и до миналата година беше в гранция.
  2. Здравейте. Моят модел е 2018 made in Mexico. Гаранционно ми смениха предните амортисьори, защото имало цяла партида дефектни. Ами продължава да се чува едно потропване, особено като карам бавно през по-остри/ръбати неравности.
  3. Да, случва се често. Това е VTC колелото, както се изразиха в Бултрако. Моето не го чух да тропа, но те се усъмнили и го смениха гранционно. Казаха, че обикновено се чува след дълъг престои. Не знам какви ще са последствията, ако не се смени. П.С. Колата е Honda HR-V 2018 1.5 130 коня
  4. Здравейте, мина година от както карам моята Хариета 😁 1.5 бензин без турбо 2018, на 42000 км. Няма проблеми никакви за 10 000 км. освен, че нещо ми трака в таблото (май е врътката за регулиране на светлината на таблото). Смених маслото и филтрите преди седмица, забравих да кажа да ми сложат 0W20 и ми разбира се ми наляха 5W40 като ми казаха, че 0W20 е за турбо мотора. Реално в книжката пише, че може и с двете масла стига да са пълна синтетика, не е уточнено дали е за двигателя с турбо или без, споменава се само за регионите. По-студено 0W20, по-топло 5W40. Мога да кажа, че сега двигателя работи една идея по-тихо, а може и да си въобразявам. Разходът на гориво е повече от задоволителен. П.С. Единственото което ме притеснява емръсният ауспух. Черен е като на дизел (макар, че напоследък виждам доста чисти ауспуси на дизел коли 😃). В Бултрако ми казаха, че не било проблем, но не мисля така. Мисля, че не гори масло, но и нещо не мога да преценя по тая гадна щека много ми е тегаво да меря нивото с нея 😃. Компютъра не е записал никакви грешки, бензин сипвам само от ромпертол и еко.
  5. Прав си, не е средна скорост грешно се изразих, но поддържах скорост между 120 и 140. Бях настроил круиз контрола на 120 км/ч. намалях до 90 заради автобуси и камиони, защото имаше много бързаци с големи черни коли. Засичах по единия от километражите "Trip A", като спрях ми показваше 350.4 км. и компютъра ми показа Last trip 6.0. Индикацията за резервоара показваше малко над половината, преди да запаля колата на връщане отворих резервоара, защото колата беше на слънце 5 дни, и индикацията пак си показваше малко над половината.
  6. И аз се чудя, колко ли ще е спестеното. Аз имам същия двигател, но е 2018 модел. Миналата седмица ходих на море - с един рзервоар, за около 112 лв. го напълних (беше преди резервата). Пълна кола, 4-ма възрастни и пълен багажник, средна скорост 130, в Созопол компютъра показа точно 6.0 / 100. На връщане показа 6.4, общия пробег който засякох е точно 754 км. Дори и на "старите" цени съм давал повече за гориво 😃
  7. Честита Нова година колеги. Минаха около 2 месеца от годишното гаранционно обслужване на автомобила. Понеже минаха 3 години от покупката ( толкова е гаранцията от производител) в Бултрако направиха цялостен преглед на автомобила, след което те поемат гаранционното обслужване (още 2 години). Откриха хлабина в предните амортисьори (мексиканските 😁), предните носачи били за смяна както и VTC колело (чувало се някакво изщракване при палене на студено, аз така и не го чух). Смениха амортисьорите заедно с биалетите, носачите и VTC колелото, помолих ги да ми сложат и масло 0W20 както е препоръчано в книжката. @Drone всички ъпдейти на компютъра са направени. Много ми е тегаво да видя колко точно е маслото на щеката 😁 . След смяната на амортисьорите няма лопане и тропане, има някакво потропване като карам бавно през неравности, но може и да си въобразявам. Появи се и скърцане при завой наляво, ще посетя пак сервиза да погледнат, може би нещо не е направено както трябва. След смянаната на това VTC колело ми се струва, че двигателят стана по-шумен. Загрят двигателя на място работи доста шумно, преди не беше толкова шумен. Колата продължава да ме кефи все повече, върви прилично, разхода е повече от задоволителен - 4.6 (според компютъра) по магистралата на спускане от София посока Пловдив със скорост 100-130. С моето каране с един резервоар изминавам около 750 - 780 км. П.С. По препоръка на @dan_koloff се опитвам да зареждам бензин Efix 95. По този повод, дали е удазно да ползвам добавки за почистване на дюзите? П.С. 2 Нещото което много ми липсва в колата е наличието на физически бутони. Много е разсейващо с тези тъч екрани по време на шофиране. За сега толкоз от мен. Пожелавам ви успешна година.
  8. Тази седмица ще се обадя в БТ да ги питам за TBS-а и разни други неща. Нивото на маслото не знам дали се е покачило, защото не знам колко е било когато са го сменили. На пипане маслото изглежда добре, малко е почерняло и мирише много на бензин.
  9. Здравейте, вече и аз си имам едно "Харви" 2017 1.5 i-Vtec ръчни скорости, най-хубавото е, че е още гаранционно и е на 31 000 км. Изминах около 500-600 км. 90% по магистрала и извънградско. Много ме кефи, скорстната кутия е супер, динамиката ми допада разходът по компютър е супер. Не лопа и не тропа нищо (за сега), разбира се има бензин в маслото. И да, в БТ има две смени на маслото - познайте какво - 5W40 😃 ..... На другата заплата ще се обадя да попитам какви са интервалите за обслужване и дали мога да си сменя маслото предварително (с правилното разбира се 0W20) . Както и дали могат да ми добавят навигация, до колкото знам има антена, трябва само приложение. Колата е супер, жената я харесва и най-важното - може да я паркира 🤣🤣🤣 Разбира се първото нещо което направих беше да пробвам колко багаж събира - повече от колко си представях. Нещо което не ми харесва или по-скоро не съм свикнал, е наличието на много системи за безопастност. Постоянно нещо мига, писка, светка, стресирам се постоянно докато карам, но аз кога ли съм карал такава модерна кола.
  10. Благодаря за отговорите до тук. Да, четох ги тези бюлетини както и други оплаквания от клиент от Англия предимно. Останах с впечатление, че повечето проблеми са на бройките с CVT (мoже би защото се купуват повече от ръчката). Колкото повече го гледам, толкова повече ми харесва, при огледа ще разчитам на информацията от VIN-a и евентуално преглед в сервиз.
  11. Здравейте, връщам се в Хонда отбора (не че съм го напускал някога). Започвам от далеч - тръгнах да търся Акорд 8, но се оказа много трудно да се намери читав екземпляр, искам кола която е на малко километри (то кой не иска), но нямам възможност за чисто нова. В последствие се оказа, че акорда ми е доста голям и ще имам проблем с паркирането (нямам гараж, нито парко място), така стигнах до този компактен SUV който ме устройва идеално - мога да си го товаря, мога да си карам по магистралата с него, мога и да си го паркирам лесно и най-важното - жената го харесва :D. Предстои ми оглед на Hr-v 1.5 i-Vtek 2017 на около 40 000км., според доста ревюта от бройките от тази година(2017) са с все по-малко дефекти. Надявам се ако е имало такива да са били отсранени от предишния собственик (ще проверя по VIN). Най-притеснителното за мен е ДВГ-то с директно впръскване, струва ми се, че тези двигатели са с много кратък живот и не знам какво да очаквам след време. В тази тема видях коледа да кара такава модификация двигател и споменава за бензин в маслото. П.С. Колата предимно ще се ползва за круизни пътувания събота и неделя, не карам градско освен, ако не се налага. П.С. 2 Друг вариант ми е CR-V 4 2.0 от 2013, но мисля че ще ми е малко големичък. Ще ходя да видя и един такъв за да има сравнение.
×
×
  • Създай нов...