Jackx
Фен-
Мнения
5 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Jackx
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda FR-V (BE5) 2.2 i-CTDi 140 hp
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Само да внеса малко допълнителна информация. Смених датчика на разпределителния вал защото съм аджамия. Датчика на коляновия вал го намерих, не го намирах защото съм аджамия. И Check Engina свети и нямам километраж, понеже аз счупих датчика без да искам при поставянето му, защото съм аджамия! 😁 В общи линии писах темата когато не бях много запознат. Неволята учи. За няколко месеца научих доста неща и доста четох рових, пипах, мерих и т.н. Та конкретно проблема е не пали в топло или на топъл двигател, мига лампата на имобилайзера и по това, което намерих за моя автомобил проблема не е в стартер, алтернатор, ЕКУ, горивна система и други. Проблема по-всичко личи е чисто електрически и се появява при положение на ключа ON (II) (на контакт), сякаш имобилайзера не го познава, но направих и диагностика на веригата на имобилайзера, там изглежда всичко е наред. Притеснява ме нагара от снимката по-горе и силно вярвам, че там се крие моя проблем с паленето на топло.
-
И на бутане не пали. Ето днес например хладно, студен двигател 10 пъти въртя 10 пъти пали. Свалих буксата и разглобих клемореда на запалителния ключ и вътре виждам по медните пластини нагар, чак греста е черна. Струва ми се, че това е от значение.
-
Не съм правил диагностика на дюзите, но си закупих ръководство от Хонда за FR-V моделите от 2005-2007 година. Бая се поразрових. Няма да е в дюзите този специфичен проблем, тъй като горивната система се захранва чак когато компютъра получи код от имобилайзера, сиреч проблема ми е доста преди дюзите. По ел. схемите, които гледам и по обясненията как стартира колата, проблема ще идва някъде я от приемника на имобилайзера (малко вероятно) я от контактния ключ за запалване, хлабави връзки, окис, студени спойки и прочее. За да го прави на топло значи нещо не сработва правилно по електрическата система, когато температурата се повиши, писах на един колега от форума, той ме насочи в тази посока. И по това, което виждам, меря, чета, опитвам и т.н. наистина следва проблема да е някъде в гореспоменатите .. сега остава да разбера кое точно не сработва в топлото. Топлината отпуска или разширява различните елементи според зависи дали са пластмаса, метал и т.н. .. някъде в тази посока мисля че трябва да гледам. Ако някой друг има или е имал сходен проблем, ще се радвам да сподели, засега оставам капо 😄😄
-
Не съм ги проверявал. Посъветваха ме да проверя и помпата за високо налягане, рейката и датчика за налягане на горивото.
-
Jackx се регистрира във форума
-
Собственик съм на Honda FR-V (BE5) дизел, 2.2 i-CTDi 140 к.с. (номер на двигател: N22A1). Имам проблем със запалването. Колата не пали при загрят двигател или когато навън е топло. В смисъл такъв, сутрин примерно пали без проблем мога да я карам продължително време (не гасне в движение), но загася ли я при загрят двигател, нищо не може да я накара да запали, както и сега в летните горещини, като стои навън по обяд е невъзможно да запали. Мина през куп диагностики и вече годинясах с този проблем. Започна се от миналата година (2020) в края на май месец, тогава я взех от сервиз след като рециклираха турбината. На следващия ден след като си я взех от сервиза за пръв път ми направи този номер някъде около 17:00 - 17:30, като се беше напекла. Първоначално го правеше рядко, сега всеки път. Какво е характерното в случая че не пали - не се включва индикатора за подгревните свещи и след 2-3 секунди започва постоянно да премига индикатора с зеления ключ (имобилайзера). На първата диагностика отчете грешка: "P1032 Open circuit of the relay of the fuel heater" или на български отворена връзка към реле подгрев на гориво. Оказа се, че няма проблем с релето. На втората диагностика вече нямаше отчетени грешки, казаха че при всички положения е приемника на имобилайзера, който се намира отдясно на волана. От там бяхме на ключар, той провери и установи, че ключа подава сигнал, а приемника на имобилайзера реагира, като ме насочи, че имобилайзера е наред и ме посъветва да търся електротехник дизелови помпи, тъй като се съмнява, че там е проблема. От там аз се обаждам на представителството на Хонда - Бултрако Моторс да направят диагностика защото ми писна отвсякъде. Те ми дават диагностика, че главното реле, сиреч PGM-FI Main Realy 1 (или по-известно като Главо реле 1 - програмирано впръскване на гориво) не е наред подава 8 волта напрежение, вместо 12. Също така ми казват, че компютъра, който управлява двигателя е за смяна (тоест ECU-то). Като ми дават най-малоумното обяснение на планетата, че това реле, което не подава достатъчен волтаж е повредило компютъра. Смених и двете главни релета, които се отнасят за впръскването на гориво, намерих си и ECU-то и то е напълно изолирано от външни въздействия, като температура, прах и т.н. Така че не мога да се съглася, че да не пали в топлото е проблем на компютъра. Сега смених и датчик на разпределителен вал или както бе описан от Хонда авточасти - датчик запалителен импулс, но проблема не отшумява. На всичкото отгоре сега не ми работи километража, карам на обороти и постоянно свети индикатора Check Engine. Температурният датчик работи, датчика за оборотите работи, виждам доста зор с намирането на датчика на коляновия вал, за който съм чел че може да прави подобни мизерии. В общи линии торба пари за диагностика и смяна на датчици и релета и никакъв резултат. Ако някой може да се отзове със съвет или решение ще съм благодарен!