
veli93
Фен-
Мнения
10 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
5 NeutralОтносно veli93
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Stream k20
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Благодаря, отзаде омаслява да и то винаги откъм шофьорската страна при мен, като се затопли ще действам.
-
Може ли линк към темата понеже не я намирам, благодаря !
-
Колега цялата ли я намаза, понеже колкото и клипове да гледах слагат само по определени места по ъглите и чупките, преди това обезмаслих и старателно почистих, също така колко време е необходимо да съхне силикона след сглабяне?
-
Благодаря колеги, гумичките с шайбите също са нови, натегнах ги до 12нм но повече не смея че и шпилка съм късал и сменял, като се пооправи времето ще направя още един опит с оем гарнитура и ще споделя какво се е получило... Малко в страни от темата, колата я карам вече 146 000 километра на газ, като от 105 000километра не беше правен реглаж на клапаните, до 60 000 километра нямаше отклонения в изпускателни/всмукателни клапани 0.30/0.25, сега 105 000километра от последния реглаж всмукателните бяха отново в норми, изпускателните бяха на 0.15, някой минаваха на 0.20 , нямаше проблеми с работата на колата преди реглажа, отворих я профилактично покрай гарнитурата. Колата се кара предимно извънградско но рядко я карам с високи обороти освен при изпреварване -100 първокласни пътища, 120-130 магистрала и рядко разтривки до повече, газовата е романо антонио без довпръскване на бензин и омаслители.
-
Ами и аз незнам, няколко клипа гледах и слагам силикон както там да не е много но да покрива ъглите и чупките, странното е че всеки път прокапва отзаде от дясната страна на колектора откъм филтърната кутия някъде и аз не мога да констстирам откъде точно, чак започнах да се съмнявам да няма някое маркуче по което да тече масло там или наистина крив капак... Освен да опитам с нова този път без силикон или тогава лейката ми е гарантирана ?
-
Здравейте колеги, карам стрийм с к20 но пускам темата в раздела за Акорд тъй като е по посещаван. Проблема е следния, гарнитурата на капака на клапаните ми сълзеше и правеше капчици, свалих капака тамън да направя и реглаж на клапаните понеже не беше правен скоро,всичко точно, почистих повърхностите на капака и главата, намазах силикон на виктор рейнц за 300 градуса по ъглите и чупките на гърбицата точно както по 10те клипа които изгледах... затегнах болтовете отвътре навън на кръст с динамометричен ключ на 10нм, 3дена нямаше и капка под колата и след това отново започна да прокапва. Поръчах нова гарнитура, отново същата процедура и този път дори и повече прокапва. Не мога да разбера аз ли греша някъде или в гарнитурата Елринг е проблема, понеже това е ужким най хубавата която намерих ? Моля споделете опит дали не пропускам някоя стъпка, благодаря предварително!
-
Смених ги и аз предните с каяба преди 3 години и 95 000 километра, нямат проблеми за сега но ми се струва че десния тампон на макферсъна пак е тръгнал.
-
Стрийм с к20 2002, взет февруари 2020 с неясна история и незнаен пробег, обявени 160 000 внос от Италия, съдейки по износването на волана и гумичките на педалите, беше върната с поне 100 000, по ходовата част почти всички тампончета бяха за смяна, но като чух двигателя как мърка като нахранено коте и че няма точка ръбда я взех, до тук навъртени 112 000 километра на газ по километраж е на 272 000, а на реални вероятно да гони 400 000, за този пробег по двигателя не е сменяно нищо освен консумативи и стартер 20 000 след като я взех, започна да отказазва понякога да завърти и задържаше бендикса, веригата при отварянето за реглаж на клапаноте се оказа перфектна, колкото до реглажа на клапаните правих 2 пъти до 40 000 при майстори без да присъствам и от тогава започнах сам да си отварям и следа клапаните, 72 000 от последния реглаж и все още нямат нужда от такъв, хлабините са в норма, толкова за митовете за задължителен реглаж на всеки 20 000км при каране на газ, стига да е добре настроена и да не се издевателства над колата.
-
Това с реглажа явно е много относително кога ще се наложи според пробега градско/извънградско, настройка на газова, стил на шофиране. Карам стрийм с к20А1 90 000+ км с Романо антонио, без омасляване, без довпръскване на бензин, карам 90 процента извънградско, за моя стил колата има достатъчно мощност между 3000-4500 оборота и във втек режим влизам само по проходи когато трябва да изпреваря за кратко време. Два пъти ми правиха реглаж на по 20 000 без да съм присъствал, след това отвориха капака пред мен след 45 000 километра от последния реглаж на клапани и очудващо за мен нямаше отклонения нито в изпускателни нито при всмукателни, на изпускателните луфтомера влизаше на 0.30 без проблем, на всмукателни при 0.25, от тогава съм навъртял още 6000 т.е 51 000 от последния реглаж. Ако колата е в някой който я кара на заварка по магистралите 4-5000+ оборота и всяко изпреварване и ускорение му е във втек може и да е нормално на 20 000 да се правят или пък ако се кара предимно градско и е лоша настройката на газовата.
-
Здравейте, бих искал да попитам някой, който е сменявал предни амортисьори на стрийм 2002, може ли да препоръча модел на достъпна цена, в сайтовете има някакви за по 100-120 лева но ми казаха хора които са ги пробвали и се оказало, че не били съвместими, а тези които били съвместими са по 250 лева парчето, някой ако е сменявал и има по достъпен вариан който пасва на стрийма ще съм благодарен да сподели!