Jump to content

p-pleven

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно p-pleven

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    hrv
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    pleven

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Колега, какви бяха симптомите за да решиш да смениш лагера?
  2. Благодаря! Смених капачката и палеца - имаха окисляване. Макар да запали след почистване със старите, сложих нови. Този проблем е решен и почти месец всичко е наред. Другото, което се появи днес е, че гасне веднага след първоначално палене. За да не изгасне е нужно да подам газ. Прави го на студен и топъл двигател. След това гасне и на газ и на бензин. Подкарах я, и по нанадолнището изфорсирах няколко пъти, после покарах и на бензин и... се оправи. Не знам как ще е довечера, когато е студена. Някакви идеи за това поведение?
  3. Моите допълнителни фарове ги бах включил така: - от единия преден габарит взимам "сигнал" - едно реле, което се включва, когато светне габарита; - релето включва верига от акумулатора към допълнителните фарове. При акумулатора на "+" съм сложил предпазител на веригата; Следват варианти, за да няма санкии от органите на КАТ ако си правим "фарове за мъгла"... Варианти: - понеже имам копче за задна светлина "за мъгла" - може чрез това копче, посредством второ реле да се включат допълнителните фарове за мъгла; - просто ЦК-ключе или някакво друго, което да включи. * "допълнителните фарове" е възможно да работят при тези схеми само при включен преден габарит КАТ не харесват включените "фарове за мъгла", когато не се ползват по предназначение. От опит знам.
  4. Не, не свети зеления ключ на таблото. Багодаря за насоката, не знаех за този вариант. Хубаво е, че имам два ключа ако се наложи.
  5. Здравейте, колеги! Надявам се да сте в добро здраве! Притежавам Honda HR-V 1999 г. 1.6 108 Hp + газ от година и половина. Доволен съм изключително много от автомобила като цяло. Вчера сутринта не запали. Обичайно 2 секунди въртене и запалва от първия път, независимо от температурите. Ако не се лъжа, веки път се чува едно "чукване" при завъртане на ключа, когато паля. Вчера сутринта не чух хова "чукване", стартера си въртеше, но не запали. Повторих 2-3 пъти и се откзах, понеже акумулатора започна да пада. Вечерта пробвахме с друг акумулатор - пак без резултат, но моя приятел, който ми асистираше, забелява "просветване" подобно на искра в областта на капачката на делкото. Сякаш не стига и ток до свещите. Днес ще поръчам капачка. Моля за вашето мнение за евентуални други проблеми, които може да водят до това състояние. Благодаря предварително на всички отговорили!
×
×
  • Създай нов...