Благодаря и двама ви за бързите отговори. Сега ще се опитам да разкажа г/д накратко всичко. Осъзнавам сега грешката, че трябваше след смяна веднага да следя нивото на маслото. Маслото е Valvoline Synpower 0W-30 ENV C2. Колата се кара предимно градско, но точно заради тези проблеми с ДПФ за които бях чел, гледам всяка седмица да я вадя извън града поне 20 30 километра, с повече газ(уж да я "продухаме"). Също така със всяко зареждане слагам и добавка за дизел Bardhal BDC. Проверките започнаха след като при подаване на газ забелязах бял пушек. След това със знанията които имам реших да я покарам около 10-15 мин на 3-та с около 60-70 (на 2500 оборота) ако има регенерация да я направи. Веднага след това я пробвах и с плавно подаване на газ и с рязко много на газ, пушек нямаше изобщо. Маслото е около 1-2 см над макса (втората точка на щеката). Мерих го няколко пъти и на равно, на напълно студен двигател (сутрин преди първо палене) и един път 10 мин след като съм карал около час - 60-70 км. Всичките пъти нивото на маслото беше едно и също. Сега проблема ми е по-скоро дали изобщо да източим до максимума и да я карам така, като го следя ежедневно. Четох че имало голям риск да прецакаме двигателя, ако има дизел в маслото.