Jump to content

D.Ekov

Фен
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно D.Ekov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Haskovo

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте колеги, миналата седмица ми светна чека и извади грешка U0107-Описание: Can Malfunction(Engine Control Module(ECM)-Intake Shutter Valve (ISV) Actuator Control Module). Колата е Хонда ЦРВ 2008 2.2 дизел. Вървеше си г/д окей, но мисля че беше в авариен режим защото нямаше същата мошност. Оборотите са нормални като срелката си стой между двете чертички под 1-цата. Не съм усетил да играят (най-много се качва до малката чертичка преди 1-цата). Единствената информация за тази грешка, която успях да намеря е, че се сменя Throttle Actuator Control Module Relay(4-BLK). Някой имал ли е подобен проблем и как и къде го е разрешил. Ще ми бъде полезна всякаква инфомация. Благодаря предварително
  2. Също така, моля за съвет почистване или премахване на дпф-а. Колата е на 220к уж реални километра. Много много не ми се иска да го махам.
  3. Благодаря и двама ви за бързите отговори. Сега ще се опитам да разкажа г/д накратко всичко. Осъзнавам сега грешката, че трябваше след смяна веднага да следя нивото на маслото. Маслото е Valvoline Synpower 0W-30 ENV C2. Колата се кара предимно градско, но точно заради тези проблеми с ДПФ за които бях чел, гледам всяка седмица да я вадя извън града поне 20 30 километра, с повече газ(уж да я "продухаме"). Също така със всяко зареждане слагам и добавка за дизел Bardhal BDC. Проверките започнаха след като при подаване на газ забелязах бял пушек. След това със знанията които имам реших да я покарам около 10-15 мин на 3-та с около 60-70 (на 2500 оборота) ако има регенерация да я направи. Веднага след това я пробвах и с плавно подаване на газ и с рязко много на газ, пушек нямаше изобщо. Маслото е около 1-2 см над макса (втората точка на щеката). Мерих го няколко пъти и на равно, на напълно студен двигател (сутрин преди първо палене) и един път 10 мин след като съм карал около час - 60-70 км. Всичките пъти нивото на маслото беше едно и също. Сега проблема ми е по-скоро дали изобщо да източим до максимума и да я карам така, като го следя ежедневно. Четох че имало голям риск да прецакаме двигателя, ако има дизел в маслото.
  4. Здравейте, тъй като имам подобен проблем, реших да попитам и аз за съвет тук. Колата е хонда црв 3-та генерация. Маслото е сменено преди около 3000 км. Преди няколко дни забелязах бял пушек при подаване на газ. При проверка на маслото забелязох, че е доста над максимума. От отговорите тук, мисля че е възможно проблема и при мен да е в ДПФ. Обаче не съм напълно сигурен дали при смяна на маслото нивото е било на максимум, тъй като не съм го проверявал изобщо. Та въпроса ми е, има ли някакъв вариант да се разбере дали има дизел в маслото? Защото ако съм сигурен че е дизел направо, ще свалим ДПФ-а да го почистим и тогава ще сменя маслото с ново. Благодаря предварително.
×
×
  • Създай нов...