Jump to content

yovko82

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно yovko82

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V II
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Силистра
  1. Колега, какъв е проблема с главния спирачен цилиндър ? https://www.autopower.bg/авточасти-honda-accord-7-clcm.html Ето тук, си избери модификацията. За всичките гледам излиза помпа на TRW, която е на добра цена. Купуваш и сменяш. Аз съм сменял на CR-V-то, става много лесно. Моят съвет е , да си провериш всичките клапанчета за вакуума, както и ако имаш едно малко резервоарче за вакуум. Ако трябва, промий ги всичките със спрей за спирачки. При мен на 2.2 дизел има такова бяло пластмасово, и беше запушено. Наложи се да го промивам и имам чувството, че нещата от тогава се подобриха. То играе роля на "резервоарче за вакуум", но е през байпас клапан. Тоест от него се ползва, само ако има нужда. Твърде е възможно при теб да се получава точно това, ако го имаш. Ето го https://honda-europe.epc-data.com/cr-v_i-ctdi/2005_6mt/18877/engine/E__0200/ Става дума за номер 13
  2. Погледнете маслоохладителя. Там има разни гуменетки, които течаха и при мен. Към 85 лева бяха всичките. Колата беше на почти 8 години и вече течеше.
  3. Гледах вашето педложение VS0205 и не е изобщо скъпо, нещо като 20 и няколко паунда. А за налягането на моето предложение, не е проблем бакичката, защото манометърът на нея отива до 4 бара. Проблемът бил, доколкото четох, че на стари автомобили има опасност самият пластмасов съд върху спирачната помпа, да "замине на някъде", ако се приложи по-голямо налягане, заради остарели гумени уплътнения и т.н. или самият съд остарял, опечен.. затова дори и в клипове казваха изрично, да не се надвишава 15 psi. Това не е проблем, идеята ми е дали ще стане, защото с помпане и такива методи от жигулитата, нещо не става както трябва. Педалът има повече ход от необходимото и имаш чувството, че някой път направо ще хлътне до ламарината и си до там. С две думи, на "мекия ход" от сервото, нищо не хваща да спира. От там нататък започва. А аз имам и друга кола, на която докато мръднеш педала и вече усещаш как силата "дърпа" наобратно колата. Така беше доколкото помня и хондата като я взехме, но след една смяна на накладки, нещо стана и така и не можехме да я докараме както си беше. И сега се чудя, аз ли съм се заблудил или това е нормалното поведение на педала и започването на спирането? Помпата е чисто нова, но за съжаление като са я сменяли, старата не е взета обратно, иначе сега щях да имам капачка. Затова питам и за нея. Аз съм сменял течност, но ефект няма, все си е така. И попаднах на тия методи чрез налягане. На няколко места четох , че ефектът бил УАУ!
  4. За това нещо питам. Накрайникът тук е за по-обикновени коли. А капачката ми е , за да си направя пак с бърза връзка, за хондата. Защото не е "завиваща се" във вид на резба, а кофти тип. Даже и кофти място за от ония притискащите накрайници с верига, универсални уж. А това горе , идеята му е да ползва налягането в гумата, но не е ли то много голямо за тая цел. С това, което давам, казват да не надвишаваме 15 psi, което е 1 бар. Да бъде около 12 psi казват, което пък е под 1 бар
  5. Здравейте колеги, Става дума за CR-V II 2.2 i-CDTi и по-точно за обезвъздушаването на спирачките. Някой от вас пробвал ли е да го прави с ония бакички с помпичка, под налягане? С това ще се избегне ли процедурата с АБС помпата, отвиването на тръбички за да се обезвъздуши и тя? И един въпрос още, някой от вас има ли излишна капачка за казанчето за спирачна течност на такава кола, от някоя развалена помпа примерно, нещо такова?
×
×
  • Създай нов...